Marketingo Specialistas. Ar nuomotis (outsourcing) ar įdarbinti įmonės viduje?

Marketingo Specialistas. Ar nuomotis (outsourcing) ar įdarbinti?

Vis dažniau įmonės renkasi marketingo specialistus nuomotis (outsourcing) ir pirkti marketingo paslaugas iš išorės, nei samdyti įmonės viduje, bet mes patys, net tie kurie teikiame būtent tokias marketingo paslaugas kaip marketingo specialisto nuoma, esam linkę  Klientams patarti, kad neskubėtų ir gerai pagalvotų, kurį opcija jiems būtų naudingesnė. Nes kaip taisyklė, bet kokiame sprendime yra savi pliusai, savi minusai.

Taigi, kodėl vienu ir kitu atveju verta pirkti marketingo paslaugas iš išorės, kitu atveju – ne?

Jei Jūsų veikla yra masinio vartojimo prekės (kai praktiškai Jūsų prekės reikalingos kiekvienam žmogui), kaip, kad: maisto prekės, buitinės prekės, higienos reikmenys ir panašiai ir didžiąją Jūsų komunikacijos dalį sudaro socialiniai tinklai (reklama facebook’e, instagram’e), tai tokiu atveju geriausia marketingo specialistą turėti įmonės viduje, nes toks žmogus yra arčiausiai Jūsų veiklos, produktų ir idėjos komunikacijai susigeneruoja žymiai greičiau, o ir galimybė iškomunikuoti čia ir dabar atsiradusį poreikį yra daug greitesnė, nes dirbant su kokia media ar marketingo agentūra reikia daug ką iš anksto planuoti, o kaip žinia marketinge ne viską galima iš anksto susiplanuoti, todėl kažką žaibiškai paskelbti kartais tiesiog nebūna tiesiog neįmanoma ir dėl to, nors ir kokia gera būtų buvusi Jūsų žinutė, ji nepasiekia tikslinės auditorijos, nes tiesiog būna iškomunikuota per vėlai.

Na o jei Jūsų komunikacija paremta Google Ads reklama, tuomet tokius techninius darbus tikrai galima perleisti marketingo specialistui iš išorės, kaip ir kitus panašius darbus: internetinės svetainės, jos  strategijos kūrimą bei turinio valdymo administravimą, vidinio SEO sutvarkymą, vartotojų pasitenkinimo tyrimo atlikimą, pozicionavimo išgryninimą ar šūkio sukūrimą, komunikacijos planų sudarymą, tekstų rašymą Blog’ui, viešuosius ryšius.

Pasirenkant vieną ar kitą variantą, ne ką mažiau svarbi ir finansinė pusė

Jei Jums galvojate apie marketingo specialistą dirbantį Jūsų įmonės viduje, kuris vienas mokėtų ir tekstą parašyti, ir svetainės turinį valdyti, ir maketą padaryti, ir dar Google Ads ar socialinių tinklų administravimą išmanytų, tai realiai Jums reikės ieškoti žmogaus orkestro ir tik jo vieno atlyginimas į rankas sieks apie 3000 €, plius beveik tiek dar Jūs mokėsite už jį mokesčių, turėsite sukurti jam darbo vietą, suteikti darbo įrankius (telefoną, kompiuterį, automobilį, padengti kuro išlaidas), bet jei Jūsų įmonė galit sau tai leisti, tai tikrai rekomenduojame turėti savo marketingo skyrių įmonės viduje, o tik techninius darbus perleisti marketingo agentūroms.

Jei vis tik manote, kad Jums labiau tiktų marketingo paslaugas ir marketingo specialistus outsourcing, tai už 3000 € galima pasisamdyti beveik visą marketingo skyrių (5-6 skirtingų kompetencijų marketingo specialistus), kurie nesirgs, nereikės mokėti už juos mokesčių, nereikės kurti darbo vietų ir t.t., tik reikės visus darbus derinti iš anksto ir „gaisrų“ gesinimas jau bus ne toks greitas.

Motyvacija

Dar vienas svarbus aspektas renkantis marketingo specialistą – tai jo vidinė motyvacija. Jei specialistas pamils Jūsų prekės ženklą, tai tikrai turės didelę motyvaciją dirbti ir didinti Jūsų prekės ženklo žinomumą, norės matyti kaip jis auga, todėl atrankos metu išsiaiškinkite, ką jis žino apie Jūsų prekinį ženklą ir kokias jam asocijacijas jis kelia. Tai ko gero didžiausia samdomo specialisto motyvacija – matyti, kaip jo dėka auga prekinio ženklo žinomumas, o tai galima suprasti tik ilgai dirbant įmonės viduje. Tuo tarpu samdomo (nuomojamo) marketingo specialisto, kad ir kokia būtų matyvacija, matyti prekinio ženklo žinomumo augimą yra ribota, nes dirbdamas iš išorės jis negali pajausti emocijų, kurios sklando įmonėje, negali labai gerai pajausti Klientų poreikių plius tai būna projektiniai darbai t.y. tu dirbi tam tikrą sutartą laiką ir paskui jau negali nei žinoti, nei matyti, kas toliau vyksta su tuo prekiniu ženklu. Bet jei kalbant apskritai apie specialistų motyvaciją tiek vienu, tiek kitu atveju, tai marketingo specialistas bus labiau motyvuotas tas, kuris dirbs iš išorės, nes jis pats užsidirba sau algą ir tik nuo jo darbo rezultatų priklauso jo atlyginimas, o tuo tarpu samdomo specialisto sutartas atlyginimas jau po 3 mėnesių nebemotyvuoja.

 

'

MARKETINGO SPECIALISTŲ KOMANDOS NUOMA

POPULIARIAUSIAS MARKETINGO PASLAUGŲ PAKETAS

Sužinoti daugiau

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis