Kaip pasiekti, kad komunikacija socialiniame tinkle būtų efektyvi?
Komunikacijos sėkmės priklauso nuo:
- Socialinė žiniasklaida yra dvikryptė, nuolatinė komunikacija, pokalbis, temų inicijavimas. Būtina kelti diskusijas, atsakinėti, reaguoti į žmonių komentarus.
- Bendradarbiavimas. Žmonėms siūlyti kažką iš savo pusės, pavyzdžiui, teikti informaciją, kurios niekas daugiau neturi.
- Mokymas. Išmokyti žmones, kaip kažką įdomiau pasidaryti, naujų dalykų pamokyti.
- Pramogos. Pateikti įdomią informaciją, kuri linksmintų žmones.
10 žingsnių programa, kaip pradėti savo efektyvią komunikaciją socialiniame tinkle:
- Prisiregistravimas socialiniame tinkle. Nusiteikti, kad einu į socialinę žiniasklaidą ir, kad turiu, ką ten pasakyti. Tik tuomet susikurti savo paskyrą.
- Susipažinimas. Ateiname ten, kur jau vyksta bendravimas. Nereikia iškart atėjus šaukti „Aš čia“. Reikia nueiti į tas grupes, kurios Jums įdomios. Suprasti, kas vyksta Jūsų srityje. Galbūt apie Jus jau socialiniame tinkle kalbama, išsiaiškinkite, kas Jūsų konkurentai, kokios grupės ir puslapiai Jums svarbūs.
- Savo puslapio sukūrimas socialiniame tinkle.
- Savo puslapio pristatymas. Socialiniuose tinkluose visko pilna, todėl reikia kuo įdomiau save pristatyti. Tokiu būdu pasieksite didesnę sėkmę. Savo profilį reikia daryti tik tada, kai gerai žinai aplinką.
- Pirmieji draugai. Reikia prisitraukti draugų. Daug dėmesio skirti, kad pirmieji draugai būtų tinkami. Tie, kuriems iš ties įdomi Jūsų veikla. Užduotis – pasikviesti kokybiškus, neatsitiktinius draugus, kurie skleistų Jūsų žinią.
- Dalyvavimas kitų diskusijose. Diskusijų inicijavimas ir dalyvavimas jose.
- Subūrimas. Pasiūlyti temą ir pradėti diskusiją pas save.
- Dalyvavimas kitų diskusijose. Reikia daug ir nuolatos bendrauti.
- Pasakojimas ir reklama. Kai Jus jau žino, galima kalbėti apie save ir savo paslaugas, reklamuotis.
- Jaukumas ir sklaida. Ateina jausmas, kad esate čia savas. Jūs visus pažįstate ir Jus visi pažįsta.
Jūsų tikslas būnant socialiniame tinkle – užmegzti pokalbį ir kad apie Jus kalbėtų. Komunikacijai svarbiausia procesas, nes vyksta pokalbis.