Google Performance Max - smart kampanijos Jūsų prekiniam ženklui
Google Performance Max - smart kampanijos Jūsų prekiniam ženklui
Kas yra „Google Performance Max“?
Pagrindinis tikslas – supaprastinti reklamos kampanijų kūrimus. „Google Performance Max“ yra naujausias „Google“ kampanijos produktas, leidžiantis valydyti visus skelbimus iš vienos vietos.
Taigi, kodėl tai svarbu?
Tai ne tik leis naudotojams turėti geresnę prieigą prie susijusių ir konvertuojančių klientų, bet ir padės padidinti našumą atsižvelgiant į konkrečius naudotojo nustatytus tikslus ir uždavinius. Tai daugiausia pasiekiama naudojant išmaniojo kainų siūlymo technologiją, kuri vienu metu veikia keliuose kanaluose. Visų pirma šios naujos funkcijos tikslas buvo padidinti įmonių konversiją ir leisti joms pasiekti visus aktyvius vartotojus „Google“ platformose. Paprasčiau tariant, „Google Performance Max“ yra nauja reklamavimo sistema, kurią naudojant naudotojai gali pasiekti visus „Google“ skelbimų tipus – tai kaip „viskas viename“ kampanijos kuravimo būdas.
Kaip tai veikia?
Ko Google Performance Max reikalauja iš vartotojo, tai būtinų pradinių įvesties duomenų rinkinio. Šie įvesties duomenys apima biudžetą, kampanijos tikslus, taikymo specifiką ir kūrybinius išteklius, bet tuo neapsiriboja.
Įvedus Google Performance Max sistemą, ji išduoda kelių tipų kampanijas ir skelbimų formatus, kad maksimaliai padidintų ir optimizuotų našumą, nesvarbu, ar tai būtų auditorijos pasiekiamumas, potencialių klientų generavimas, konversija ar kita. „Google“ automatizavimo technologija turi tapti visapusiškiausia ir patikimiausia iki šiol.
Jei ieškote Google Ads specialisto, kuris galėtu sukurti ir valdyti Google Performance Max, tai manykite, kad Jūs jau jį radote – sertifikuota skaitmeninės rinkodaros strategė bei marketingo specialistė Brigita Kundrotienė