Buitinis Marketingas

Buitinis marketingas? Kažkas naujo, negirdėta?

Visai tikėtina, kad Jūs tokio išsireiškimo negirdėjote, nes mokslinėje  literatūroje jo dar nerasite. Jį sugalvojo Marketingo Valdymo Agentūros „MARKETINGISTAI“. Buitinis marketingas – tai einamieji kasdieniniai marketingo veiksmai, kurių pagalba pasenusios marketingo priemonės keičiamos vis naujomis ir naujomis, efektyvesnėmis priemonėmis. Tokio pobūdžio darbus dažniausiai atlieka hibridinis Marketingo Specialistas, kuris gali dirbti tiek įmonės viduje, tiek gali būti samdomas iš išorės. Tai specialistas, kuris turi atitinkamą išsilavinimą ir patirties įvairiose srityse: reklamos, pardavimų, personalo, finansų valdyme. Turi analitinį mąstymą ir yra kūrybiškas, iniciatyvus, nuovokus, greitai reaguojantis į pokyčius ir prie jų prisitaikantis.

Tokio specialisto pagrindinės funkcijos: prižiūrėti ir kontroliuoti esamą marketingo strategiją; sekti naujas rinkos tendencijas; stebėti konkurentus; administruoti svetainę; į BLOG rašyti unikalius straipsnius; ieškoti partnerių bendradarbiavimui; padėti pardavimo skyriui padidinti pardavimus; kontroliuoti kainodarą; generuoti naujas idėjas; planuoti reklamą ir t.t.

Lietuvoje, įmonių vadovai, vis dar mažai dėmesio skiria marketingui, o ir marketingo specialistų Lietuvoje dar nėra daug, nes marketingo mokslui Lietuvoje vos 20 metų. Tačiau dabar jau tapo dažnas reiškinys, kad įmonėse, kuriose parduodama kokia nors reklama (tai dažnai daro internetinių katalogų kompanijos, SEO ar Google Adwords specialistai), reklamos vadybininkai prisistato kaip marketingo ar rinkodaros specialistais, kas nėra teisinga. Reklamos pardavėjas negali būti marketingo specialistas, nes reklama marketinge, tai tik viena marketingo komplekso 4P sudedamųjų dalių. Marketingas – tai vartotojų poreikių tenkinimas pelningai.

'

MARKETINGO SPECIALISTŲ KOMANDOS NUOMA

POPULIARIAUSIAS MARKETINGO PASLAUGŲ PAKETAS

Sužinoti daugiau

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis