10 priežasčių, kodėl marketingas yra viena įdomiausių profesijų. Nes:
- Marketingas šiek tiek panašus į Psichologiją. Geras marketingo specialistas turi suprasti, kas žmones įkvepia, kas erzina, kas motyvuoja, kas sudomina, kokias jie turi baimes.
- Marketingas taip pat šiek tiek panašus į Sociologiją. Marketingas irgi tiria žmonių socialinį elgesį. Marketingo specialistas turi suprasti, kaip žmonės bendrauja, priima sprendimus, daro pasirinkimą.
- Marketingas yra Strategija. Marketingo specialistai privalo būti intuityviais, galvoti ne tik apie dabartį, tačiau planuoti į ateitį, nuspėti, kokios bus tendencijos, kas gali pasikeisti.
- Marketingas yra Menas. Marketingo specialistas turi būti kūrybingas, novatoriškas, neturi bijoti siūlyti kartais keistų ar sunkiai įgyvendinamų idėjų, kurios galbūt kartais ir nepavyks, tačiau stengtis ir tikėti tol, kol fantastiška idėja taps tikrove.
- Marketingas – tai Ekonomikos mokslo šaka. Marketingo specialistas turi turėti analitinį mąstymą, mokėti kaupti ir analizuoti statistinius duomenis, racionaliai mąstyti, tam, kad kiekvienas išleistas litas grąžintų su kaupu.
- Marketingas yra tarsi Spėlionė. Kartais, kai nėra galimybės pasinaudoti statistiniais tyrimais, marketingo specialistui dažnai tenka pasikliauti savo nuojauta. Jei nuojauta apgavo ir pasirinkta strategija nepasiteisino, galima tiesiog pasakyti „ kas būtu, jei…?“ ir mėginti ką nors naujo.
- Marketingas – tai Verslas. Marketingas turi prisiliesti prie kiekvienos kompanijos srities: rinkti klientų atsiliepimus, stebėti grįžtamąjį ryšį, kalbėtis su visais įmonėje dirbančiais žmonėmis, kalbėtis su skyrių vadovais, suprasti kiekvieną aspektą, kuris yra svarbus šiame versle, kuriame dirbama.
- Marketingas – tai Pagalba. Pasitelkus marketingo pagalbą įmonės pardavimai gali pasiekti aukščiausių rezultatų. Pardavimai gali padaryti dar geresnius pardavimus, nes marketingas skleidžia tikėjimą tuo, ką parduodi.
- Marketingas – tai nuolatinis Mokymasis. Būti marketingo srityje, tai reiškia, kad bet koks straipsnis, knyga, idėja, žemėlapis, brošiūra, veikla yra susijusi su tuo, ką dirbti. Taigi, jei taip atsitiks, kad vieną dieną bosas ateis ir paklaus: – Kodėl tu švaistai laiką, skaitydamas „Moterys meluoja geriau“? Marketingo specialistas visiškai pagrįstai gali pasakyti: – Aš darau tyrimus ir generuoju naujas idėjas.
- Marketingas tarsi Magija. Net ir viską kruopščiai suplanavęs ir apskaičiavęs iki menkiausių smulkmenų, gali teigiamo rezultato ir negauti. Arba atvirkščiai – tau gali pasisekti ir nieko nedarant. Bet svarbiausias momentas, kuris daro marketingą tokį įdomų yra ta absoliuti, magiška akimirka, kai tau pasiseka, kai visi atlikti tyrimai, planavimai, strategijos, idėjos, galvos skausmai bei investuoti litai atsiperka su kaupu, ir tada supranti, kad negali būti nieko geriau už tą momentą.