Per 10 mūsų veiklos metų, labiausiai Klientams pasiteisino šis marketingo paslaugų paketas –
MARKETINGO SPECIALISTŲ KOMANDOS NUOMA
Kaip vyksta bendradarbiavimas su nuomojamais marketingo specialistais, kokios pagrindinės marketingo paslaugos yra į jį įskaičiuotos, galite aiškiau suprasti paklausę agentūros įkūrėjos Vaivos Mickuvienės video arba skaitykite žemiau pateiktą išsamų bendradrabiavimo aprašymą.
Ko gero, nerasite rinkoje, kas taip kompleksiškai teiktų marketingo paslaugas, kaip agentūra MARKETINGO VALDYMAS. Mes buvome pirmi, kurie pasiūlėme rinkai – Marketingo Specialisto nuomą, o dabar galime pasiūlyti ir viso marketingo skyriaus komandos nuomą.
Kokioms įmonėms tai skirta?
Taigi, nesvarbu kokio dydžio esate įmonė: ar startuotis, ar smulkus, ar vidutinis verslas, ar verslas, kuris turi savo marketingo vadovą, bet jam trūksta „rankyčių“, kad efektyviai atlikti visus darbus, visada galite kreiptis į mus ir turėti savo marketingo skyrių.
Skirtumas tarp nuomojamų ir viduje samdomų specialistų yra toks:
- Atlyginimą mes gauname pagal Jums išrašytą sąskaitą faktūrą, vadinasi Jums nereikės už mus mokėti mokesčių, nes mes patys viską susimokame.
- Nereikės kurti darbo vietos, nes mes visi dirbame nuotoliniu būdu. Visi esame savimotyvuoti, todėl mūsų nereikia kontroliuoti, nes mes padarome ne tik tuos darbus, kuriuos suplanuojame, bet ir tai, ko neplanavome.
- Už visų specialistų paslaugas sumokėsite tiek, kiek sumokėtumėte vienam, įmonės viduje, samdomam marketingo specialistui. Jums nebereikės samdyti trečiųjų šalių, nes turėsite visą skyrių.
- Komunikacija su specialistais vyksta darbo dienomis 10 – 17 val. ir daugiausia el.paštu. Jei kažkokie skubūs reikalai – skambinamės. Kiekvienas specialistas prie Jūsų projekto dirbs maždaug po 4 val. per dieną, t.y. pusę etato, bet tos valandos gali būti dirbamos ir naktimis, ir savaitgaliais, nes laiką mes planuojamės patys, svarbu, kad sutarti darbai Jums būtų atlikti laiku.
Prie Jūsų įmonės marketingo valdymo dirbs 5-6 specialistai.
Visi specialistai yra marketingo specialistai, bet kiekvienas iš jų specializuojasi tam tikroje srityje ir turi ilgametes patirtis bei reikiamas kompetencijas:
- pagrindinis marketingo projekto vadovas, kuris pasiūlys marketingo strategiją, sudėlios veiksmų planą 3 mėnesiams ir paskui sukuruos jį įgyvendinant.
- Google Ads specialistas.
- Facebook, Instagram Ads specialistas.
- Linkedin specialistas.
- Web turinio valdymo administratorius.
- Vidinio SEO specialistas.
- Specialistams dar talkins: tekstų rašytoja, Google banerių dizaineris – programuotojas.
Bendradarbiavimo pradžia, atrodo taip:
Išsiaiškinę įmonės poreikius, lūkesčius, įvertinę Jūsų marketinginę patirtį, turimus komunikacijos kanalus, sudaromas preliminarus 3 mėnesių veiksmų planas. Pradėjus dirbti ir atsiradus kitiems prioritetams, planas gali keistis: gali prireikti trečio mėnesio darbus atlikti pirmą mėnesį, o antro mėnesio darbus nukelti į trečią mėnesį. Taigi esame lankstūs ir jei kažkokių darbų nebuvome numatę, bet mūsų kompetencija tai leidžia atlikti, mes ir atliekame netaikydami papildomo mokesčio.
Kaip gali atrodyti prelimarus marketingo paslaugų planas vienam prekės ženklui, LT rinkoje.
I MĖNUO
Pirmą mėnesį vyksta daug komunikacijos tarp mūsų visų, nes mums reikia ne tik susipažinti su Jūsų veikla, produktais, konkurentais, bet ir parsisiųsti Jūsų marketinginę medžiagą (foto, video, branbook, logo), prisijungimus prie esamų paskyrų bei atlikti namų darbus analizuojant, audituojant Jūsų turimas komunikacijos paskyras, o jei tokių nebuvo, tai pirmą mėnesį jas sukuriame. Tai pirmą mėnesį reikės nemažai mums skirti laiko, daug atrašyti į el.laiškus, atsakinėti į mūsų klausimus. Na čia tas pats būtų, jei marketingo specialistą pasisamdytumėte įmonės viduje: turėtumėte jam suteikti priėjimą prie reikiamos informacijos ir turimų įrankių, paskyrų. Visų darbų kartais neįmanoma numatyti, bet kaip ir minėjome, jei tokių atsiranda ir jei tai mūsų kompetencijoje – tai juos padarome.
Taigi, įprastai pirmas mėnuo, atrodo taip:
|
---|
Taigi pirmą mėnesį „ravime darželį“, o jau kitus mėnesius sodiname gėles ir skiname vaisius.
II MĖNUO
Antrą mėnesį paleidžiama skaitmeninė reklama, tai jau komunikacijos kiekis su Jumis mažėja, nes ir klausimų sumažėja ir mes jau tampame savarankiškesni. Kartais Klientai net galvoja, kur mes pradingome:), bet mes dirbame jau savo, daugiausia techninius darbus, o ką reikia pvz.: banerių, maketų visualus – pasideriname su Jumis.
|
---|
III MĖNUO
|
---|
BENDRADARBIAVIMO SĄLYGOS SU MARKETINGO SPECIALISTAIS:
- Bendravimo forma su Jumis: telefonu, el. paštu darbo dienomis nuo 10 – 17 val., (vidutiniškai darbams skiriant 4 val. per dieną, bet gali būti taip, kad vieną dieną dirbsime 18 valandų, kitą mažiau. Laiką mes planuojamės patys, tam, kad atlikti visus suplanuotus darbus).
- Sutartį galima nutraukti tiek vienai, tiek kitai pusei be jokios priežasties per 1 darbo dieną, netaikant baudų.
- Į paslaugų kainas neįskaičiuota trečių šalių (reklamos) paslaugos, kaip pvz.: rinkos tyrimai, mokama google ads reklama, mokama reklama facebook, išorinis SEO, rimti dizaino darbai spaudai, foto, video gamyba ir t.t..
- SVARBU ir NAUDINGA JUMS: perkant reklamą media kanaluose ar gaminat reklamos priemones Jūs nepermokėsite nei 1 €, nes mes papildomai netaikome savo antkainių ir iš to neuždarbiaujame. Trečiųjų šalių sąskaitos, sutartys bus sudaromos tiesiogiai su Jumis, todėl planuojant biudžetą komunikacijai Jūs visada būsite saugūs.
TEIRAUTIS DĖL POPULIARIAUSIO
MARKETINGO PASLAUGŲ PAKETO GALIMYBIŲ
Kas toliau vyksta po tų trijų mėnesių?
Po trijų mėnesių turime nuotolinį arba gyvą susitikimą, kurio metu visi specialistai pristato savo srities rezultatus bei atliktus darbus, pateikiamos išvados ir rekomendacijos tolimesniems darbams.
Iš praktikos galime pasakyti, kad jei prekinių ženklų, rinkų nedaugėja, o naujų darbų neatsiranda, tai tęsiant sutartį dažniausiai ta kaina mažėja.
Būna atvejų, kad per tuos tris mėnesius ir Klientai daug ko iš mūsų išmoksta ir paskui patys tęsia pradėtus darbus arba mes padedame atrinkti jiems vieną marketingo specialistą, kuris paskui tęstų mūsų darbus ir dirbtų įmonės viduje. Turime klientų, kurie ir 5, ir daugiau metų tęsia tokį patį bendradarbiavimą kaip pirmais trim mėnesiais, nes plečia savo veiklas ir rinkas. Taigi koks Jūsų bus pasirinkimas po trijų mėnesių bendradarbiavimo, sunku nuspėti, tai parodys pirmi rezultatai, kurie ir lems Jūsų tolimesnį apsisprendimą.