Vartotojų pasitenkinimo tyrimas

Rinkos Tyrimai, Apklausos

Klientų Pasitenkinimo Tyrimas

Tokį kokybinį tyrimą, kiekviena įmonė turi pasidaryti kas pusę metų. Klientų pasitenkinimo tyrimas tai tas pats kas slaptojo pirkėjo tyrimas leidžiantis objektyviai, nešališkai nustatyti klientų aptarnavimo kokybę, jų lojalumą ir Jūsų siūlomų naudų vertes.

Kodėl tai svarbu?:

  • Tyrimo dėka sužinosite, kokių kokie yra realūs Jūsų klientų lūkesčiai ir kas yra potencialus Jūsų klientas;
  • Ar Jūsų įmonės darbuotojai tinkamai aptarnauja klientus, laikosi numatytų standartų;
  • Gauti rezultatai Jums leis priimti tinkamus sprendimus, susijusius su klientų aptarnavimo kokybės gerinimu.
  • Teigiamus atsiliepimus galima publikuoti savo svetainėje, viešoje erdvėje – tai stiprus argumentas Jūsų busimiems klientams.
  • Neigiami atsiliepimai leis pasidaryti atitinkamas išvadas ir suteiks klientams išsakyti savo požiūrį, neskelbti jo viešoje erdvėje, kas Jums tikrai nebūtų naudinga.

Gautų rezultatų dėka planuojama marketingo strategija, kuri bus efektyvesnė, nei vadovaujantis savo subjektyviomis prielaidomis.

Mes vykdome klientų pasitenkinimo tyrimus naudodami kokybinį tyrimo metodą. Parengiame ir su Jumis suderiname klausimyną. Iš gautų atsakymų suformuluojame tekstinį atsiliepimą, jį el. paštu siunčiame Jūsų apklaustam klientui ir laukiame jo patvirtinimo, kad būtent šį atsiliepimą galima naudoti viešai.

  • Klausimyno iki 10 klausimų sukūrimas.
  • Klientų apklausa telefonu.
  • Atsiliepimo suformulavimas ir el.paštu gaunamas apklaustojo sutikimas jį publikuoti viešai.
  • Rezultatų susisteminimas;
  • Išvadų bei rekomendacijų pateikimas.

KAINA: už kokybiškai 50 apklaustų klientų (iki 10 klausimų) – vidutiniškai 1500 € (kaina priklauso nuo užsakovo pateiktų darbo įrankių: ar bus suteikti potencialių vartotojų kontaktai; klausimynas ir t.t.).

Atlikti esamų klientų pasitenkinimo tyrimai:

  • UAB “Biuro mašinos”
  • UAB “Kemperija”
  • UAB “Redagra”
  • UAB “Zoostilius”
  • RENTaCAR
  • Viešbutis MORENA
  • IĮ Arveriva
  • Litagra

NAUJO PRODUKTO PAKLAUSOS RINKOJE TYRIMAS

Norėdami įvesti į rinką naują produktą, Jums būtina prieš tai įsivertinti, ar tas produktas turės paklausą. Tam, kad būtų galima turėti objektyvius rezultatus, reikalinga kaip minimu 100 respondentų imtis. Tai galite ir patys atlikti arba samdyti Marketingo Specialistus:

  • Susikurti klausimyną, kurio pagalbą galima bus įsivertinti, ar ta tas produktas rinkai reikalingas ir vartotojai jį pirks;
  • Atsirinkti potencialių klientų duomenų bazę, kuriems bus skambinama (vidutiniškai iš 100 pakalbėti pavyksta su 20 potencialių vartotojų);
  • Skambini ir apklausi;
  • Susisteminti rezultatus;
  • Pateikti išvadas ir rekomendacijas.

KAINA: už kokybiškai 100 apklaustų žmonių ar juridinių asmenų (jei klausimų 10 – 20) – vidutiniškai 2800 € (kaina priklauso nuo užsakovo pateiktų darbo įrankių: ar bus suteikti potencialių vartotojų kontaktai; klausimynas ir t.t.).

KAINA UŽ APKLAUSĄ INTERNETU: 100 respondentų – 900 €.

RINKOS TYRIMAS

Rinkos tyrimai verslui padeda išsiaiškinti įmonės, prekinio ženklo, prekės ar paslaugos poreikį rinkai, kokie rinkos veiksniai labiausiai įtakoja ir kaip jie veikia įmonę, prekės ženklą, prekę ar paslaugą, kokią naudą teikia vartotojui ar jų segmentui.

Atlikus rinkos analizę, galima lengviau koreguoti prekių ar paslaugų priimtinumą vartotojui, taip pat parinkti efektyvesnes marketingo priemones konkuruojant, nukreiptas tiesiogiai į vartotoją.

  • Makro aplinka: politinė situacija, ekonominiai veiksniai, socialinė ir kultūrinė įtaka, technologinis augimas;
  • Mikro aplinka: konkurentai, vartotojai;
  • Penkių jėgų modelis;
  • Rinkos segmentų patrauklumas;
  • SSGG analizė: stipriosios ir silpnosios savybės, grėsmės ir galimybės;
  • Rinkos galimybės ir kliūtys.

KAINA – nuo 3 000 €

SLAPTO PIRKĖJO TYRIMAS

Kaina sutartinė.

Vieta, kur Vizija tampa Strategija!

Agentūra "MARKETINGO VALDYMAS" yra nuomojamų marketingo specialistų komanda, kuri specializuojasi rinkodaroje ir naudodama savo patirtį, žinias, įgūdžius suteikia Klientams ilgalaikę naudą, prisidėdama prie jų prekės ženklo pardavimų, žinomumo didinimo ar įvaizdžio formavimo.

412

PATENKINTŲ KLIENTŲ

217

PRAVESTŲ MOKYMŲ

29

KOMANDOS NARIŲ

9

AGENTŪRAI METŲ