Vaiva Mickuvienė

Vaiva Mickuvienė

/ Marketingo specialistas | VILNIAUS regionui

Manau geriau vieną kartą išgirsi, nei daug kartų skaityti ar susirašinėti laiškais. Siūlau padovanoti vieni kitiems 20 minučių savo brangaus laiko susipažinimui ir jei dėl objektyvių ar subjektyvių priežasčių mes nesutarsime, tai pažadu, kad bent keletą naudingų patarimų iš manęs išgirsite.


Darbinė patirtis

20 metų pardavimo, marketingo, personalo valdyme:

  • INFOMEDIA, UAB (1588), pardavimų direktorė.
  • BTV, UAB, projektų vadovė.
  • MEDIAFORTA, UAB, marketing experts, verslo idėjos iniciatorė ir įgyvendintoja.
  • Agentūros „MARKETINGO VALDYMAS“ įkūrėja.
  • Verslumo mokyklos VERSMO įkūrėja.
Išsilavinimas
  • Šiaulių pedagoginis institutas, matematikos ir fizikos bakalauras.
  • Vilniaus Verslo Kolegija, verslo vadybos studijos, marketingo valdymo specialybė.
  • Enneagramos praktikas.
Valdymo sritys
  • Jūsų įmonės marketingo valdymas;
  • Rinkos tyrimai;
  • Reklamos siūlytojų skambučių, komercinių pasiūlymų priėmimas ir naudos įvertinimas;
  • Patrauklių komercinių pasiūlymų rengimas Jūsų klientams;
  • Atstovavimas derybose;
  • Nemokamų reklamos opcijų ieškojimas internetinėje erdvėje;
  • Media plano sudarymas (media kanalų ir efektyvių reklamos priemonių parinkimas);
  • Jūsų svetainės vidinio SEO klaidų identifikavimas komerciniu įrankiu ir esamų klaidų ištaisymas;
  • Svetainės administravimas, vidinio SEO sutvarkymas;
  • Jūsų svetainės vartotojų elgsenos stebėjimas, analizavimas naudojantis Google analytics įrankiu;
  • Decentracija – gebėjimas pažvelgti Jūsų Klientų akimis;
  • Įmonės pozicionavimo strategijos parinkimas ir įgyvendinimas;
  • Konsultacijos  marketingo, pardavimų, personalo valdymo klausimais išnaudojant esamus resursus;
  • Personalo atranka;
  • Pardavimo skyriaus kuravimas;
  • Pardavimo technikos gudrybių mokymai.
  • Prekinio ženklo, korporatyvinio prekinio ženklo, šūkio kūrimas.
  • Marketingo seminarų vedimas.
Gyvenimo tiesos, kuriomis vadovaujuosi:
  • Dalindamas gėrį, investuoji į save;
  • Neieškok priežasčių, o ieškok galimybių;
  • Geriau kažką daryti, negu nieko nedaryti, ir paskui gailėtis, kad to nedarei;
  • Kiekvienas turime dirbti tai, ką mokame geriausiai;
  • Prekybos sėkmė priklauso tik nuo pardavėjo požiūrio, o ne nuo kliento.