Kokie facebook pokyčiai ateina?

Ateinantys facebook pokyčiai, kuriuos verta žinoti

Marketingo tikslais naudojami socialinių tinklų įrankiai – puiki galimybė pritraukti naujus ir išlaikyti jau esamus klientus. Tam, kad jūs galėtumėte išpildyti savo strategiją ir pasiekti iškeltus tikslus, reikia žinoti ir susipažinti su tam tikrais aplinkos faktoriais. Ypač šiomis dienomis, kai mus supanti aplinka greitai keičiasi.

Ne paslaptis, kad dauguma vartotojų didžiąją savo laiko dalį leidžia socialinėje erdvėje, todėl įmonėms svarbu realizuoti savo idėjas taip, kad produktai ir paslaugos būtų nuolat pastebimos potencialių klientų.

Artėjančios socialinio tinklo „Facebook“ pranešimų ir reklamų permainos gali būti aktualios kiekvienam, todėl  pravartu jas išanalizuoti jau dabar, kad vėliau netektų susidurti su iškilusiomis problemomis. Pasak „Facebook Business blog“ nuo šių metų rugpjūčio 19-osios – mobiliuosiuose įrenginiuose matomi reklaminiai pranešimai bus suspausti, kad atitiktų šiais metais pristatyto naujo „Facebook“ dizaino išvaizdą.

PAGRINDINIAI PASIKEITIMAI:

Rodoma mažiau pirminio teksto eilučių.

Šiandien mums jau yra įprasta matyti visą tekstą viename laukelyje, tačiau po šio pasikeitimo matysime tik tris pirmąsias eilutes, kurios gali turėti nemažą reikšmę Jūsų pasidalintoje žinutėje ar reklamoje.

Maksimalus nuotraukų ir vaizdo įrašų medijų aukštis sumažės iki 4:5.

Planuojama, kad aukščiausias palaikomas rodomo vaizdo santykis be nuorodų ir vaizdo įrašų turės atitikti vertikalią padėtį, 4:5 santykiu. Pranešimai, kurie neatitiks nurodytų matmenų, bus slepiami ir nerodomi Jūsų potencialiems klientams.

Pasak, „Facebook“ atstovų: „Teksto, nuotraukų ir vaizdo įrašų pakeitimai suprojektuoti taip, kad supaprastintų mūsų formatus ir pagerintų mobiliosios patirties nuoseklumą. Tokie pakeitimai padės padidinti reklamų efektyvumą ir palengvins lėšų naudojimą „Facebook“ naujienų kanale bei „Instagram“ paskyrose.“

Savo reklaminius pranešimus ir ne tik juos, visada pravartu planuoti iš anksto. Juolab, kai yra nustatomi tam tikri reikalavimai. Todėl, kad būtų paprasčiau ar laiko atžvilgiu greičiau – palanku pasinaudoti tam tikrais įrankiais kurie gali optimizuoti Jūsų darbus.

Vienas tokių įrankių yra „SposterOnline“ – socialinių medijų valdymo platforma,  kurioje galima ne tik kurti ir redaguoti pranešimus, tačiau ir parinkti bei nustatyti vizualus su reikalaujamais ar pageidaujamais matmenimis. Verta išbandyti ir įsitikinti, kad dirbant su socialiniais tinklais, galima greitai, efektyviai ir be problemų pasiruošti savo marketingo strategiją.

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis
versmo

Koncentruotos vidinio marketingo žinios

baneris Sužinoti daugiau