Atranka: poreikių nustatymas

Atranka: kliento poreikių nustatymas

Kliento poreikių išsiaiškinimas ieškant jam tinkamo kandidato

  • Apie įmonę. Turi žinote įmonės veiklą, kapitalą, darbuotojų skaičių, apyvartą, konkurentus, išmanyti produktus/paslaugas.
  • Apie poziciją. Keitimas darbuotojo ar tai nauja pozicija, kodėl ieškoma, kas tiesioginis vadovas, ar turės pavaldinių, kur bus bendroje įmonės struktūroje, su kuo daugiausiai teks bendrauti. Ar atrankos metu įmonės pavadinimas bus viešinamas.
  • Apie funkcijas. Pagrindinės funkcijos, užduotys, atsakomybės. Kaip atrodys darbo diena? Kokie iššūkiai? Kokie keliami tikslai? Kaip vertinama?
  • Aprašas. Pozicijos aprašymas, pareigų pavadinimas, informacija kandidatui, informacija skelbimo kūrimui.
  • Ypač svarbi dalis. Išsilavinimas? Darbo patirtis? Kiek ir kokia? Ar gali būti studentas? Iš kokių verslų ar įmonių tiktų/netiktų? Užsienio kalbos? Specifinės žinios, programos, sertifikatai? Vairuotojo pažymėjimas ir automobilis? Komandiruotės? Darbo grafikas?
  • Asmenybė. Savybės, reprezentatyvumas, bendravimas, individualistas/ komandos žmogus ir pan.
  • Būtina/privalumas. Dažnai nutinka taip, kad klientas tai, kas tik privalumas stato į būtinumo kategoriją. Tai dar kartą išsiaiškinti patirtis, kalbos ir grafikas kurioje kategorija yra – būtina ar privalumas.
  • Sąlygos. Darbo vieta, vadovas, kolegos, atlyginimas, motyvacinė sistema, papildomos naudos, darbo priemonės, karjeros galimybės.
  • Kodėl. Nepamirškite kliento paklausti: „Kodėl kandidatas gali norėti pasirinkti šios įmonės šį pasiūlymą?“.

Taigi, norint rasti tinkamą kandidatą, pirmiausia reikia aiškiai žinoti kliento (įmonės vadovo) lūkesčius, puikiai išmanyti darbo pobūdį ir aiškiai apsibrėžti reikalavimus kandidatui.

Sėkmės ieškant ar randant naujas galimybes.

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis
versmo

Koncentruotos vidinio marketingo žinios

baneris Sužinoti daugiau