Google Pingvinas. Kas jis toks?
„Pingvinas“ – tai dar vienas „Google“ algoritmas, kurio tikslas – kovoti su netinkamomis nuorodomis ir interneto šiukšlėmis bei užtikrinti kokybišką paiešką. Pirmą kartą „Pingvinas“ buvo paleistas 2012 metų balandžio pabaigoje. Jo pagrindinė užduotis – įvertinti į svetainę vedančias nuorodas ir nuspręsti, ar jos pakankamai kokybiškos ir tinkamos vartotojams, o galbūt tai tiesiog drastiškas būdas iškelti savo svetainę į aukščiausias pozicijas paieškos rezultatuose taip užteršiant paieškos puslapius.
„Pingvinas“ peržiūrėdamas nuorodas, sumažina arba padidina atgalinių nuorodų vertę, todėl puslapis keičia savo pozicijas. Jūsų svetainės pozicija taip pat gali kisti dėl tinklalapio , kuriame yra nuorodą į Jūsų puslapį pozicijos pasikeitimo.
„Pingvino“ paleidimas nereiškia, kad išorinio SEO nebebus ir jis mirė. SEO specialistai seka „Google“ naujienas ir visuomet prisitaiko prie „Google“ paieškos algoritmų atnaujinimų bei „Google“ rekomendacijų.