Įrankiai socialinio marketingo strategijoje

Naudingi įrankiai, kurie padės Jums socialinio marketingo strategijoje

 

Google Analytics. Čia rasite medžiagą su kurią reikia dirbti ir kuri Jums atsakys į daug klausimų. Pradedant nuo kas mūsų tikslinę auditoriją, baigiant tuo, kad labai siauriai galima pasižiūrėti į auditoriją ir rasti tą, kuri labiausiai domisi ar perka mūsų prekę ar paslaugą.

Facebook Analytics. Ne taip ir seniai facebook irgi pasileido savo analytics, kuriame gali rasti įžvalgas apie savo auditoriją bei kokiu laiku ji aktyviausia. Analytics veikia tuomet, kai svetainėje būna įdiegtas facebook pixel.

Google Trends. Galima pasižiūrėti, kokių žodžių žmonės ieško, kokius sinonimus galima naudoti savo komunikacijoje. Galima netgi įsivertinti, kada būna pikas tam tikrų paslaugų ieškojimo.

Keywordtool.io – įrankis skirtas pasisemti idėjoms dėl raktažodžių. Pasižymėjus, kuriai platformai ieškote idėjų, įrankis pateikia galimas žodžių variacijas, kaip žmonės dažniausiai ieško ar naudoja žodžius.

Similarweb.com – galima panagrinėti, kitų svetainės, ką jie daro. Čia rasite atsakymus, ar naudoja Google reklamą, iš kur žmonės dažniausiai ateina, iš kokios šalies ir t.t.

Hotjar.com – įrankis leidžia stebėti, kas atėjo, ką veikė ir kur tiksliai spaudė pėlytę. Ypač naudinga, kai puslapis naujas arba atliko tam tikrus pakeitimus.

Facebook.com/ads/library – reklamų biblioteka. Leidžia pasižiūrėti, kokias reklamas šiuo metu rodo tam tikras prekės ženklas. Taip pat parodo, kada buvo sukurtas puslapis, ar buvo keistas puslapio pavadinimas, kiek žmonių administruoja puslapį. Naudinga tuomet, kai norite pasisemti idėjų reklamai arba pažiūrėti, ką daro konkurentai.

Manychat.com – tai chat botų programėlė, kurioje galite susikurti daug įvairių scenarijų su atsakymais klientams.

 

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis
versmo

Koncentruotos vidinio marketingo žinios

baneris Sužinoti daugiau