Jūsų įmonės galimybės pristatyti savo verslą facebook‘e
Facebook‘as sukuria galimybę įmonei turėti mini svetainę, kurioje įmonė gali pateikti informaciją ir prisistatyti apie save Facebook besinaudojantiems potencialiems klientams.
Turėdami savo puslapį Facebook‘e, galite surinkti gerbėjų, kuriems ir skirsite visą informaciją. Atnaujindami informaciją, ją galės matyti visi įmonės draugai. Informacija turėtų būti pateikiama ne tik tekstinė, bet ir grafinė, vaizdinė, video, audio medžiaga. Be to, susidomėję gerbėjai galės Jums rašyti asmenines žinutes ir klausti, kas domina. Be to, Facebook‘as siūlo mokamus reklaminius skelbimus.
Kokie yra privalumai turėti savo įmonės puslapį Facebook‘e?
- Tai yra nemokama – tiek įmonės puslapio sukūrimas, tiek informacijos pateikimas, tiek jos atnaujinimas.
- Taip pat nemokamai galima rinkti įmonės gerbėjus (draugus), kuriems skirsite visą Facebook‘e pateikiamą informaciją.
- Galite laisvai bendrauti su potencialiais vartotojais visai nemokamai.
- Pateiksite informaciją ant draugų „ sienos“
- Galite turėti nebrangius reklaminius skelbimus Facebook‘e.
- Su auditorija galite bendrauti vaizdingai ir kūrybingai.
- Naujų klientų galite pritraukti ir išlaikyti pasitelkdami video filmukus, nuotraukas, žaidimus, konkursus. Žmones domina inovatyvūs dalykai ir jie palieka komentarus, išsako nuomonę, duoda patarimus ir bendrauja su Jūsų įmonę. Taigi, bendraudami su savo gerbėjais, Jūs gausite ne tik naujų klientų, bet ir informacijos apie juos ir jų nuomones.
- Turėdami įmonės profilį Facebook‘e Jūs sukuriate ryšį su klientu ir taip susidraugaujate.
- Facebook naudingas Jūsų SEO kampanijai. Google labai gerai nuskaito Facebook puslapius, kuriuose paliekamos nuorodos Jūsų svetainę. Be to vienas iš Google reikalavimų turėti Facebook profilį.
- Jūsų skelbiami pranešimai Facebook puslapyje nėra įkyri reklama. Ją gauna tik suinteresuoti žmonės. Kiti, kuriems nepatinka Jūsų pranešimai gali išjungti jų rodymą arba tiesiog „nebemėgti“ Jūsų puslapio.
- Facebook‘e egzistuoja virusinė reklama – t.y. jeigu Jūs sudominsite savo draugus savo pranešimu, tai jie persiųs pranešimą kartu su Jūsų įmonės pavadinimu ir svetainės nuoroda savo draugams, tiek draugai vėl savo draugams ir taip apie Jūsų įmonę gali sužinoti daug žmonių, be Jūsų tolimesnio dalyvavimo.
Taigi, Facebook‘e įmonės puslapis sukuria daug naudos pačiai įmonei. O štai tokie yra mokamų reklaminių skelbimų Facebook‘e privalumai:
- Su facebook reklama pasiekiate tikslinę auditoriją. Galima atsirinkti kam rodyti skelbimus pagal šalį, kalbą, amžių, lytį, šeimyninę padėtį, išsilavinimą, darbo vietą, interesus ir pan.
- Lengvai išmatuosite efektyvumą. Matysite visą statistiką, kuri pasakys, kiek kartų buvo parodyta Jūsų reklama, kiek kartų ant jos paspausta, kiek žmonių susidomėjo, kiek už tai reikės mokėti.
- Facebook reklaminiai skelbimai patraukia akį, nes yra rodomi su nuotrauka.
- Galite sužinoti, koks yra auditorijos skaičius. Tai yra užsakydami reklamą, Jūs matote, kiek preliminariai Facebook‘e yra užsiregistravusių vartotojų, kurie atitinka Jūsų kriterijus ir kiek kartų bus maždaug parodoma Jūsų reklama per dieną.
- Turėdami Facebook‘e savo reklamos kampaniją galėsite aiškiai valdyti išlaidas, tai yra prognozuoti mėnesio biudžetą, jį didinti ar mažinti arba pristabdyti kampaniją.
Tačiau ši Facebook reklama turi tam tikrų trūkumų:
- Facebook reklaminės kampanijos būna sėkmingesnės, jeigu yra orientuotos į jaunimą. Didžiąją Facebook vartotojų vis dėlto sudaro jaunimas.
- Reklama Facebook‘e visai netinka B2B modeliui. Galima tik tikėtis, kad reklama pataikys į organizacijų darbuotojus kaip privačius asmenis ir kurie vėliau prisimins Jūsų įmonę ir kreipsis verslo reikalais.
- Ne visi įmonės draugai (gerbėjai) yra potencialūs vartotojai. Kiti gali užkibti tik dėl įdomių pranešimų, bet visai nesidomi Jūsų prekėmis ar paslaugomis.
Taigi, Facebook yra puikus įrankis pranešti potencialiems vartotojams apie save ir bendrauti su klientais ir taip stiprinti tarpusavio ryšį ir lojalumą Jūsų įmonei.
Daugiau apie Facebook galimybes ir kaip teisingai susikurti profilį bei pirkti ar nepirkti ten reklamą, galite sužinoti apsilankę mūsų marketingo seminaruose.