Holistinis Marketingas

Kas yra holistinis marketingas ir kas jį sudaro?

Holistinis marketingas – tai marketingo programų, procesų bei veiksmų kūrimas, formavimas ir įgyvendinimas atsižvelgiant į šios dienos marketingo aktualijas, aplinkybes ir jo elementų tarpusavio ryšį. Holistinis marketingas teigia, kad marketinge svarbu viskas, todėl svarbu gebėti įžvelgti visumą. Holistinį marketingą sudaro:
VIDINIS MARKTINGAS. Vidinis marketingas užtikrina, kad visi organizacijos nariai, ypač aukštesniosios grandies vadovai, laikosi atitinkamų marketingo principų.
INTEGRUOTASIS MARKETINGAS, užtikrinantis, kad vertė kuriama, teikiama bei perteikiama labiausiai tinkančiomis ir suderintomis priemonėmis.
• SANTYKIŲ MARKETINGAS, užtikrinantis glaudžius, šalims naudingus santykius su vartotojais, paskirstymo kanalo nariais bei marketingo partneriais.
SOCIALINĖS ATSAKOMYBĖS MARKETINGAS – etinio, aplinkosauginio, teisinio ir socialinio veiklos poveikio suvokimas.
Dar egzistuoja tokios sąvokos:
• INDIVIDUALUS MARKETINGAS – kuo geriau pritaikyti marketingą kiekvienam asmeniui.
MARKETINGO AUDITAS – suprasti ir pateisinti marketingo investicijų grąžą organizacijos viduje

'

MARKETINGO SPECIALISTŲ KOMANDOS NUOMA

POPULIARIAUSIAS MARKETINGO PASLAUGŲ PAKETAS

Sužinoti daugiau

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis