Google dirbtinis intelektas

Google dirbtinis intelektas

 

Vasario 4 d. Google oficialiai pristatė naujienas, kurios palies visus paieškos kampanijų naudotojus. Nors Google niekada nebuvo statinis įrankis, tačiau jau esame įpratę matyti nuolat vykstančius pokyčius, kurie veda prie dar didesnės automatizacijos ir mažesnės reklamos valdytojų įtakos. Trumpai tariant, Google paskelbė, kad jau artimiausiu metu bus naikinami Broad Match Modifier tipo raktiniai žodžiai, kuriuos padengs dabar naudojama Phrase imtis. Oficialiame Google pranešime teigiama, kad naujoji Phrase imtis taps ženkliai platesnė, “protingesnė” ir sugebės padengti iki šiol naudotus Broad Match Modifier raktinius žodžius, tačiau tampa akivaizdu, kad Phrase imtis taip pat praras dabartinį funkcionalumą ir bus sunkiau kontroliuojama. Bet kuriuo atveju iš Google to ir buvo galima tikėtis – einame prie Google dirbtinio intelekto ir atomatizacijos maksimalizmo ir tik klausimas, kada kasdieninį mūsų darbą su Google kampanijų optimizavimu pilnai pakeis algoritmai.

2021 metų pokalbio dirbtinio intelekto tendencijos
2021 m. Dirbtinis intelektas (AI) stiprėja tiek trumpuoju, tiek ilguoju laikotarpiu. Dirbtinis intelektas (AI) daro didžiausią įtaką praktiškai kiekvienos planetos pramonės ir kiekvieno žmogaus ateičiai.

Prieš keletą metų dirbtinis intelektas jau buvo įtvirtintas kaip pagrindinis naujų technologijų, tokių kaip didieji duomenys, robotika, autonominės transporto priemonės ir daiktų internetas (IoT), variklis. Dirbdamas į priekį 2021 m. Ir vėliau, dirbtinis intelektas ir toliau veiks kaip pagrindinis technologinis naujovas artimiausioje ateityje.

Dirbtinis intelektas kartu su papildyta realybe (AR), virtualia realybe (VR), 5G technologija ir hiperautomatizacija yra laikomas vienu iš pagrindinių „Pojūčių interneto“ (IoS), megatrendų 2021–2030 m., Įgalintojų.

2021 m. Dirbtinis intelektas žengia į priekį, kad jis taptų visur esantis, padidindamas poreikį geriau naudoti dirbtinį intelektą ir etinį intelektą.
Dirbtiniu intelektu veikiantys pokalbių robotai yra viena iš populiariausių dirbtinio intelekto tendencijų, kurią reikia stebėti 2021 m.. Dirbtiniu intelektu paremti pokalbių robotai, dar vadinami „Conversational AI“, pagerina klientų pasiekiamumą, reagavimą ir pritaikymą klientams. „Forrester Research“ duomenimis, dirbtiniu intelektu grindžiami pokalbių robotai virsta geresne klientų aptarnavimo automatizacija.

Pokalbio dirbtinio intelekto agentas naudoja natūralų kalbos apdorojimą (NLP) ir mašininį mokymąsi (ML), kad geriau suprastų, ką žmogus sako ir ko reikia, kad būtų užtikrintas natūralesnis, artimas žmogaus bendravimui lygis. Kitaip tariant, dirbtinio intelekto valdomi pokalbių robotai imituoja žmonių pokalbius.

Pokalbio dirbtinio intelekto skaitmeniniai padėjėjai yra viena iš skaitmeninio virsmo tendencijų 2021 m. Ir vėliau. PG skaitmeniniai agentai tampa protingesni, labiau panašūs į žmones ir natūralesni. Pažangūs virtualūs padėjėjai nuėjo toli nuo to, kai prieš daugelį metų jie parodė robotišką gamtą.

Per ateinančius kelerius metus populiarėjant pokalbių technologijoms ir tobulėjant natūralios kalbos procesams (NLP), verslo vartotojai vis dažniau bendradarbiaus su analizės platformomis. Pažangus skaitmeninis agentas galės palaikyti panašų į žmogų pokalbį su tais, su kuriais jis kalba, suprasdamas įvairius informacijos formulavimo būdus.

Pokalbio dirbtinio intelekto platformos padidina verslo efektyvumą. Viena iš tendencijų, kurios tikisi ekspertai, yra tai, kad dirbtinio intelekto pokalbių robotai sujungs jėgas su kitomis pažangiomis technologijomis, kad pagerintų vartotojų patirtį kaip niekad anksčiau.

Kalbantys AI pokalbių robotai taip pat pašalina ilgą klientų atsakymų ir sprendimų laukimo laiką. Suprasdami, ko nori klientas ir ko jie prašo, pokalbio AI pokalbių robotai gali nedelsdami atsakyti į palaikymo užklausas, padarydami savitarną racionalesnę ir patrauklesnę nekantriems klientams.

Kai vis daugiau klientų aptarnauja save, žmonių aptarnavimo agentai gali mažiau dėmesio skirti pasikartojančių klausimų sprendimui ir daugiau dėmesio skirti svarbiausiems klausimams spręsti.

Marketingo Mokymai Vilniuje ir ONLINE

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis