Refleksija pardavimuose

6 pardavimų laiptelis yra – PARDAVIMO POKALBIO REFLEKSIJOS ETAPAS

•Nepriklausomai nuo to ar pavyko ar nepavyko parduoti, pardavimo procesas nesibaigia kliento sprendimu. Jei buvo planavimas ir pasiruošimas, turi būti ir įvertinimas, kiek jums pavyko realizuoti savo sumanymus.
•Dešimties balų skalėje įvertinkite savo veiksmų efektyvumą pardavimo pokalbio eigoje. Tarkime, jūs įvertinote save septyniais balais. Paklauskite savęs, kodėl net septyni balai – kas buvo gerai.
•Paklauskite savęs, kodėl tik septyni balai – kas buvo ne taip gerai. Į šias išvadas būtų labai svarbu atsižvelgti ruošiantis susitikimui su kitu klientu.
Refleksija (lot. atspindėjimas, atsigręžimas) – tai procesas, kurio metu apmąstome ir įsisąmoniname savo veiklą ir galime imtis atitinkamų veiksmų.
Refleksijos tikslas pardavimuose – tobulinti savo pardavimo techniką, todėl refleksija turi būti objektyvi ir konstruktyvi.
Refleksijos (apmąstymų) rezultatas gali būti nauji įgūdžiai, naujos žinios, naujas supratimas ar naujai atrastas požiūris į savo asmeninius pardavimus. Šių naujų dalykų derinimas su jau turimu suvokimu, gebėjimais bei nuostatomis lemia aukštesnės kokybės pardavimą. Kodėl svarbu ne tik surinkti, bet ir apmąstyti (reflektuoti) vertinimo informaciją? Vertinimas nėra savitikslis. Vertinimo informaciją ir informaciją apie vertinimą mes galime ir turime panaudoti: siekdami kiekvienas pagerinti savo asmeninius pardavimo rezultatus, numatyti sekančių pardavimų galimus prieštaravimus, naujus tikslus bei konkrečius žingsnius tam tikslui pasiekti, įsivertinti savo pardavimo pokalbio kokybę.

'

MARKETINGO SPECIALISTŲ KOMANDOS NUOMA

POPULIARIAUSIAS MARKETINGO PASLAUGŲ PAKETAS

Sužinoti daugiau

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis