Inbound marketingas
Inbound marketingas
Inbound marketingas – tai marketingas, kuriuo siekiama sukurti galimybes ir sprendimus įvairiems žmonėms, pritraukti jų dėmėsį bei juos įtraukti ir daryti teigiamą įtaką jų gyvenimams bei Jūsų verslui. Taigi, kaip tai padaryti?
Ši marketingo strategija problemų sprendimus ar naudingą informaciją gali pateikti daugeliu skirtingų būdų (video, pranešimai, straipsniai ir kt.) ir taip pritraukti plačią žmonių auditoriją į Jūsų internetinę svetainę. Tačiau inbound marketingas – tik viena sudėtingos marketingo sistemos dalis. Pritraukus žmones yra svarbu juos išlaikyti. Tai pasiekti galima tik nesustojant ieškoti Jiems reikiamų sprendimų, teikiant naudingos informacijos net tada, kai jie tampa klientais. Jūsų verslas sėkmingai augs tik tada, jei nenustosite ieškoti būdų, kaip spręsti Jūsų klientų problemas ir tam pasitelksite marketingą, pardavimus ir visas turimas paslaugas.
Ši marketingo strategija paremta smagračio principu – visos pastangos nukreiptos į sėkmingą, greitėjantį ir nenustojantį verslo augimą, kuris pasiekiamas nuolat pritraukiant klientą, jį įtraukiant ir patenkinant jo poreikius.
Inbound marketingas. Kas tai?
Tai marketingo sritis, kurioje nėra reikalaujama atlikti tiesioginių pardavimų. Vos būsimam klientui pasiekus Jūsų puslapį – pradedama kurti pridėtinė vertė. Lankytojams, mainais į Jų kontaktinius duomenis, suteikiama išties naudinga informacija, taip pat duomenys apie Jūsų prekės ženklą, produktus. Net tada, kai lankytojai tampa klientais, nenustojama padėti spręsti Jų problemas ir žavėti Juos reikalingais produktais bei sprendimais.
Inbound marketingas – tai būdas kurti patikimą ir išliekamąją vertę turintį verslą. Nuolat kintant technologijoms inbound marketingas taip pat turi kisti ir siūlyti aktualiausius, naudingiausius sprendimus kiekvienam. Tai – geresnis būdas reklamuoti, parduoti ir pasitarnauti savo klientams. Tik tada, kai „gerai klientui“ reiškia „gerai visai įmonei“ Jūsų verslas gali augti ne tik dabar, bet ir ateityje.
Kurdami sprendimus esamoms problemoms Jūs ne tik patenkinate savo klientų poreikius, tačiau puoselėjate verslą, kuriuo gali tikėti ir pasitikėti kiekvienas.
Laiko patvirtinta strategija Jūsų verslo plėtrai
Per pastaruosius keletą metų pardavimų sektorius gerokai pakito. Būtent tai ir klientų požiūrio bei poreikių kaita suformavo naujos marketingo rūšies atsiradimą – inbound marketingą. Nors ne visi mėgsta pokyčius, tačiau naujos marketingo strategijos kartu su naujomis technologijomis atveria neribotas galimybes greitai bei be didelio vargo prisitaikyti prie kintančių klientų poreikių.
Nuo to laiko, kai pradėjo populiarėti inbound marketingas, sukurta galybė profesionalių virtualių įrankių, kurie skirti pardavimų, paslaugų, klientų aptarnavimo veiksmams atlikti. Šie įrankiai tampa ypač galingais, jei naudojami ne pavieniui, tačiau įtraukiami į visą marketingo planą. Vienas tokių įrankių yra HubSpot programinė įranga.
Inbound marketingas kartu su HubSpot programine įranga ne tik padės Jūsų verslui augti efektyviai, tačiau ir pritrauks klientus, kurie daugiau pirks, bus ištikimi, rekomenduos Jus savo draugams ir nebijos pasakyti pasauliui, kad myli Jūsų produktus.