Priežastys lemiančios įmonių bankrotą

Kokios priežastys gali nulemti įmonės bankrotą?

Per 10 agentūros gyvavimo metų, mes aptarnavome daugiau nei 400 įmonių. Dalyvavome ne tik marketingo valdyme, bet dažnai tekdavo įbristi ir į  verslo vandenis, ypač tų įmonių, kurios kūrėsi naujai ir nebuvo susidūrę su verslo kūrimu.

Įmonės sėkmė priklauso ne tik nuo marketingo strategijos, bet tai yra komandinis darbas, bendra strategija tarp verslo ir marketingo.

Taigi, dalinamės savo patirtimi, kokios būna priežastys, kurios gali nulemti verslo kapituliavimą:

  • Verslo plano, marketingo plano, strategijos nebuvimas.
  • Pozicionavimas. Einama į tą sritį, kur didelė konkurencija ir neturime jokio pranašumo prieš konkurentus.
  • Staigus augimas, žmogiškieji resursai ir to pasėkoje nesuvaldyti vidiniai procesai.
  • Nemotyvuotas personalas ir neįtrauktas į įmonės veiklą, nesupranta įmonės verčių ir pozicionavimo.
  • Seni įpročiai miršta iš lėto – sunku pakeisti vartotojų įpročius.
  • Per maža rinka.
  • Neištirta rinka.
  • Neatlikti rinkos tyrimai, nežinome savo auditorijos.
  • Pritrūksta investicijų.
  • Pasenęs produktas, o marketingas silpnas.
  • Pirma sukūriamas produktas, nepagalvojus apie tai, kaip jis bus parduodamas, kokia bus jo auditorija ir ar apskritairinkai toks produktas yra reikalingas.
  • Neišgrynintos pagrindinės ir papildomos vertės.
  • Nesuprasti esamų ir prarastų vartotojų poreikiai.
  • Sugadinta reputacija. Žino savo problemas, bet nenori nieko keisti ir kaltina klientus.
  • Nepažįsta savo konkurentų.
  • Bloga kainodara.
  • Nežino savikainos.
  • Darbuotojai vagia.
'

MARKETINGO SPECIALISTŲ KOMANDOS NUOMA

POPULIARIAUSIAS MARKETINGO PASLAUGŲ PAKETAS

Sužinoti daugiau

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis