Elementari marketingo galia, norint išlaikyti ar susigrąžinti prarastą Klientą
Tik gerai pažįstant savo vartotoją, galima patenkinti jo poreikius ir būti pelningiems. Jei nežinosite savo vartotojo portreto, elgsenos, lūkesčių – jokios reklamos priemonės Jums nepadės.
Taigi, pagrindinė auksinė taisyklė – kas pusę metų atlikti savo esamų klientų pasitenkinimo tyrimą, t.y. apklausti esamus klientus, kodėl jie būtent pas Jus perka, o ne pas konkurentus. Taip pat svarbus momentas – apklausti prarastus klientus – kodėl jie išėjo iš Jūsų, ir kodėl dabar perka ne pas Jus, o pas Jūsų konkurentus. Atlikus prarastų klientų apklausą – tikimybė, kad net 90% jų susigrąžinsite. Tik jokiu būdu nesiteisinkite, neprieštaraukite jei išgirsite priekaištus Jūsų atžvilgiu, o tiesiog Juos išklausykite ir pasidarykite atitinkamas išvadas. Pvz.: jei Jūsų klientui reikia prekes gauti pirmadienį, o Jūs jam siūlote jas pristatyti antradienį, bet pigiau, tai apie kokį poreikių tenkinimą galima kalbėti ir tikėtis kliento lojalumo. Tik gerai klausydami ir girdėdami ką sako Jūsų klientai, suprasite jų poreikius ir žinosite kaip juos tenkinti ir būsite pelningi.
Genialu tai, kas paprasta.
Jei norite sužinoti tikslius klausimus, kuriuos reikia užduoti EXIT interviu, apsilankykite mūsų organizuojame marketingo mokymuose.