Parduok produktą, žinant pirkėjo veidą
Apie žmogaus veidą:
• Jeigu vyro smakras – skeltas, tai reiškia jis yra mergišius. Norint parduoti ką nors tokiam žmogui, visada veikia flirtavimas.
• Jeigu žmogus smakre turi duobutę, tai jis neabejingas kitų žmonių dėmesiui. Pardavinėjat produktą tokiam žmogui, reiktų akcentuoti, kaip tai atrodys arba, kaip tai matys kiti.
• Jeigu skruostuose žmogus turi duobutes, tai reiškia, kad jis linksmas. Pardavinėjant tokiam žmogui prekę, reikia bendrauti linksmai, naudoti anekdotus, linksmas istorijas. Tuomet jie jaučiasi geriau.
• Burnos ilgis veido atžvilgiu pasako, ar žmogus intravertas, ar ekstravertas. Jei burna trumpa – jis intravertas. Reiškia šie žmonės viską laiko viduje, naujoje aplinkoje nedrįsta savęs reikšti. Jei burna ilga – žmogus ekstravertas.
• Jeigu žmogaus lūpa yra griežtų linijų, tai jis yra estetas. Viską, ką daro turi būti estetiškai gražiai.
• Kai žmogaus apatinė lūpa – normali, o viršutinė – plona, tai žmogus nemėgsta kalbėti apie asmeninį gyvenimą.
• Kuo plonesnė nosis, tuo jautresni jausmai.
• Jeigu pas žmogų atlėpusios ausys, tai žmogus individualistas.
Apie žmogaus kūną:
• Maži žmonės dažniausiai turi Napoleono sindromą. Jie nori turėti didelius automobilius, aukštas žmonas. Tokį klientą reikia statyti ant pjedestalo ir sakyti kuo daugiau pagyrimų. Tuomet jis jausis geriau. Pardavėjas turėtų nedominuoti, nesisveikinti iš viršaus, nerodyti, kad yra aukštesnis ar stipresnis.
• Kuo stambesnis žmogaus kūnas, tuo daugiau ten slypi kompleksų. Stambesniems žmonėms labai svarbi šeima ir santykiai. Jie mėgsta užmegzti asmeninius ryšius. Pardavėjas turėtų stengtis užmegzti geresnius santykius su jais, nes tuomet jie jaučiasi geriau.
• Kuo stambesnė kūno masė, tuo žmogus tingesnis. Pardavėjas turi viską pateikti taip, kad jis viską padarys už pirkėją. Pardavėjas kaip įmanoma daugiau rodo iniciatyvos. Stambesniam kūnui ypatingą reikšmę turi dovanos, ypatingai saldumynai.
• Kuo lieknesnis žmogaus kūnas, tuo viduje daugiau yra kontrolės, tuo daugiau įtampos. Pardavėjas negali taikyti dominavimo strategijos. Negali būti spaudimo, nes šitam kūnui reikia kontroliuoti situaciją. Tokiam pirkėjui patinka, kai pardavėjas yra greitas.
• Alaus pilvuko dydis parodo, kiek žmogaus tingi. Tuomet pardavėjas akcentuoja, kad viskas bus padaryta už jį.
• Visi, kurie turi kuprelę yra labai sąžiningi, pavyzdingai laikosi duoto žodžio ir to paties reikalauja iš kitų. Jie linkę kariauti, valdingumas pasireiškia visada.
• Kairiarankiai padidintai kūrybiški.
Apie žmogaus aprangą:
• Jeigu žmogus dėvi juodą spalvą, tai jis nori kontroliuoti. Žmogus dėvintis juodą drabužį reiškia, kad yra linkęs dominuoti. Iniciatyvą reikia atiduoti šiems žmonės ir padaryti taip, kad jie galvotų, kad patys priėmė sprendimą.
• Balta spalva reiškia švarumą. Kai žmogus pradeda kažką naujo, jam labai patinka balta spalva.
• Žalia spalva rodo, kad žmogus yra padidintai jautrus. Žalia spalva yra raminanti. Jeigu turite vaikų, kurie yra labai neramūs, tai išdažykite kambarį žaliai.
• Mėlyna spalva sako, kad žmogui reikia veiksmo. Jeigu norite būti veiksmingesni, užsidėkite mėlyną spalvą ir iš karto atsiras dinamika. Taip pat, jeigu trūksta energijos, užsidėkite mėlyną spalvą. Pardavinėjant žmogui, kuris dėvi mėlyną spalvą, pardavėjas turi viską daryti greitai.
• Geltona spalva sako, kad žmogus yra optimistiškas.
• Raudona spalva – agresija. Antra reikšmė – instinktai, seksualumas. Jeigu pirkėjas turi daug raudonos spalvos, tai pardavėjas nedominuoja. Kuklumas čia gera pardavėjo strategija.
• Pilka spalva sako, kad žmogus nėra linkęs dominuoti situacijoje. Tai žmogus, kuris linkęs stebėti viską iš šalies. Taip pat pilka yra paklusnumas ir pasakymas aš neturiu savo nuomonės šiuo klausimu.
• Margi elementai ant rūbo rodo, kad žmogus yra kūrybiška asmenybė. Tai rodo, kad žmogui svarbi laisvė ir norint jam parduoti prekę, reikia mažiau kalbėti apie suvaržymus, daugiau apie laisvę.
• Dryžuota apranga rodo, kad žmogus linkęs kontroliuoti. Dryžiai, ypatingai vertikalūs dryžiai, rodo polinkį kraštutinumams, tai nestabili asmenybė. Pardavėjas iniciatyvą perduoda pirkėjui.
• Džinsai, laisva apranga sako, kad žmogus nemėgsta suvaržymų. Tokiems žmonėms pardavinėti – laisvę. Šie žmonės mėgsta, kad viskas būtų kiek įmanoma laisviau, ekspromtu, jie pakankamai lengvai priima sprendimą, bet ir pakankamai lengvai gali atsitraukti.
• Jei rūbai keisti, nesuprasi kas, tai šis žmogus yra ekscentriška asmenybė. Jiems reikalingas žmonių dėmesys. Pardavinėjant akcentuoti, kaip tos prekės atrodys prieš kitus. Taip pat jis linkęs dominuoti ir turi savo nuomonę, iniciatyvą perduoti pirkėjui.