REBRANDING’AS

Kas yra REBRANDING’AS?

Rebranding’as – tai marketingo strategija, kurioje atsiranda naujas pavadinimas, logotipas, dizainas, simbolis su tikslu sukurti naują tapatybę vartotojų, investuotojų, konkurentų akyse ir galvose. Dažnai tai susiję su radikaliais prekės ženklo pokyčiais:  keičiasi pavadinimas, logotipas, įvaizdis, reklamos žinutės. Tokie pokyčiai daromi siekiant atsiriboti nuo neigiamų prieš tai buvusio prekės ženklo atsiliepimų arba pakelti ir sustiprinti naują prekės ženklą.

Rebranding’as gali apsaugoti nuo priešiškos reakcijos į pokyčius, taip pat neleidžia prekės ženklui pasenti ir tapti senamadišku. Jeigu pokyčiai būna per daug radikalūs, tai vartotojai gali nebeatpažinti savo mėgstamo prekės ženklo.

Rebranding’as iš ties brangus malonumas, todėl kompanijos retai keičia savo pavadinimus ar logotipus. Norint teisingai atlikti rebranding’ą, reikia didelių investicijų ir apgalvoti visas detales, visą egzistuojančių išorinę komunikaciją bei į procesą įtraukti darbuotojus ir kompanijos partnerius.

Jeigu kuriamas naujas logotipas ar vardas, tai jis turi prižadėti, ką nors naujo, nes prekės ženklas nėra tik naujas pavadinimas.

Taigi, kartais ateina metas, kai versle nori, o kartais ir reikia kažko naujo. Naujovės įdiegiamos pasitelkiant rebranding’ą.  Rebranding’as – tai įmonės ženklo atnaujinimas.

Rebranding’as naudojamas, kuomet:

  • Rinka keičiasi ir Jūsų prekės ar paslaugos nebėra patrauklios.
  • Nusipirkote kažkieno kito verslą.
  • Tiesiog, kaip savininkas, pavargote nuo to prekės ženklo.
  • Pamatėte naujas galimybes savo verslui.
  • Ir t.t.

Priežasčių rebrandingui gali būti daug, svarbiausią šį procesą atlikti sėkmingai.

Viena esminių klaidų, kad dauguma galvoja, kad rebranding’as yra tik logotipo kūrimas. Deja, logotipo kūrimas yra tik rebranding’o pradžia.

Norint sėkmingo rebranding’o, reikia:

  • Nebijoti kritikos.
  • Išsiaiškinti vartotojų poreikius ir atsiliepimus.
  • Pasitelkti vaizduotę.

Išgirdę kitų pastabas ir nuomonę, galėsite sukurti tinkamą strategiją. Gautą informaciją suskirstykit į realią ir nerealią ir turėsite naują savo prekės ženklo portretą. Pasitelkite dizainerių paslaugas. Darbuotojų galite ieškoti per internetinę platformą – www.uzdarbis.lt. Šioje svetainėje taip pat organizuojami konkursai, kuriuose galite dalyvauti ir išsirinkti sau labiausiai patinkantį darbą.

Rebranding’as taip pat padeda atgaivinti ryšį su senais klientais ar verslo partneriais ir jiems parodyti naująjį savo veidą.

Vartotojas priimdamas sprendimą, pas ką pirkti renkasi pagal tai, kas jam atrodo artima, patrauklu ir panašu į jį patį. Tokius jausmus vartotojui galima įdiegti pasitelkiant prekės ženklu, bendru įvaizdžiu, informacijos pateikimu ir netgi tuo, kaip administratorė atsiliepia į skambučius.

'

MARKETINGO SPECIALISTŲ KOMANDOS NUOMA

POPULIARIAUSIAS MARKETINGO PASLAUGŲ PAKETAS

Sužinoti daugiau

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis