Efektyvūs pardavimo skatinimo metodai

Efektyvių pardavimų skatinimo pavyzdžiai, norint pritraukti daugiau klientų

Sėkmingos įmonės žino, kad pardavimo skatinimas yra vienas iš efektyviausių metodų pardavimams didinti, klientų pasitenkinimui didinti ir prekės ženklo žinomumui didinti. Pardavimų akcijos dešimtmečius buvo naudojamos labai sėkmingai, ir, nepaisant jūsų pramonės ar verslo dydžio, yra pardavimo skatinimo metodų, kurie gali būti naudingi ir jums.

Kas yra pardavimo skatinimas?
Pardavimų skatinimas yra bet koks organizacijos įsipareigojimas, skirtas padidinti pardavimus arba paskatinti naudoti ar išbandyti produktą ar paslaugą. Pardavimų skatinimas gali būti įvairių formų, tačiau visų jų tikslas – įtikinti tikslinę auditoriją tapti verslo klientais.
Pardavimo akcijos gali būti skelbiamos nemokamais kanalais, tokiais kaip socialinė žiniasklaida, el. paštas ar jūsų svetainė; arba jie gali būti jūsų mokamų reklaminių kampanijų, pvz., naudojant „LinkedIn“ skelbimus ar „Google Ads“ reklamą. Veiksmingai pardavimo skatinimui naudojami vaizdai, turinys ir logika, kad atitiktų jūsų tikslinės auditorijos poreikius, vertybes ir emocijas, ir kviečia juos įsigyti jūsų produktus ar paslaugas su skatinamuoju pasiūlymu.

Pardavimų skatinimo idėjos ir pavyzdžiai pardavimams padidinti:
Norėdami pradėti naudoti pardavimų skatinimo strategiją, pateikite Jums idėjų, kad padidintume pardavimą, paskatintume pakartotinį pirkimą ir padidintume prekės ženklo žinomumą.

1.Google My Business

Ar žinojote, kad galite vykdyti reklamas „Google Business“ verslo paskyroje? „Google Business“  verslo paskyros informacijos suvestinėje galite kurti keturių skirtingų tipų socialinius pranešimus: pasiūlymus, naujinius, įvykius ir produktus. Naudodami įrašo tipą „Pridėti pasiūlymą“ galite paskelbti sandorį ar pasiūlymą tiesiai savo verslo profilyje. Tai leidžia jūsų reklamai pasiekti klientus, kurie randa jūsų verslą „Google“ žemėlapiuose ir paieškoje, o tai dažnai būna tada, kai jie ketina labiausiai. „Google“ mano verslo reklama gali ne tik padidinti konversijų skaičių, bet ir pritraukti daugiau lankytojų į jūsų svetainę.

 2. Nemokamų pavyzdžių, mėginukų dalinimas

Nors daugelis įmonių laikinai sustabdė šią reklamos strategiją klientams per COVID-19, ji vis tiek gali būti laikoma vienu geriausių pardavimo skatinimo pavyzdžių. Siūlant nemokamus pavyzdžius visiems parduotuvėje, neatsižvelgiant į tai, ar jie ką nors įsigijo, ši strategija (naudojama tokiose įmonėse kaip „Costco“ ir „Whole Foods“) supažindina vartotojus su produktais, kurių galbūt anksčiau nebuvo svarstę, ir dažnai nuoširdžiai skatina juos pirkti.

Ar turite produktą, kurį bandote parduoti? Išduokite pavyzdžius! Nors tai geriausiai tinka maistui (tiek parduotuvėje, tiek ūkininkų turguose), jį taip pat gali naudoti SPA centrai ir salonai – su testerių losjonais, kvepalais ar aromaterapijos produktais. Esmė ta, kad žmonėms patinka dalykai, kuriuos jie gali išbandyti prieš pirkdami.

3. AKCIJA. Įsigykite vieną, o kitą gaukite nemokamai
Pirkite vieną, gaukite vieną nemokamai (dar vadinamą „BOGO“) yra viena iš populiariausių pardavimo skatinimo rūšių. Siūlant du paklausius gaminius už sumažintą kainą ir trumpam, atsiranda skubos jausmas, kuris gali padidinti pardavimus. Tai taip pat gali išvalyti atsargas, todėl verslo aplinkoje BOGO reklamos dažnai vadinamos „savaime likviduojamomis“.

Puiku tai, kad šios akcijos mažai kainuoja. Iš tikrųjų jie skirti padidinti pajamas.

Pavyzdžiui, tarkime, kad mokate 3 € už produktą, kurį parduodate už 10 €. Jei pasiūlysite 50% nuolaidą, uždirbsite 2 €, jei parduodate tik vieną su nuolaida. Tačiau taikydami BOGO nuolaidą galite parduoti vieną daiktą už visą kainą, atėmus dviejų prekių kainą, taigi galų gale uždirbtumėte 4 €. Kuo  daugiau žmonių perka tą Jūsų produktą dėl šios akcijos, tuo labiau auga Jūsų pelnas.

4. Gyvenimo būdo nuolaidos
Gyvenimo būdo nuolaidos taikomos tam tikrai profesijai, amžiaus grupei ar demografinei grupei. Jie paprastai prieinami:

  • Mokytojai
  • Studentai
  • Veteranai
  • Senjorai
    Nors šias akcijas galite siūlyti ištisus metus, yra ir mėnesių bei dienų, skirtų konkrečioms žmonių grupėms, todėl būtinai pasinaudokite tuo. Pavyzdžiui, nuolaidos mokyklai yra puikios rugsėjo akcijos, o rugpjūtį minima Nacionalinė pagyvenusių žmonių diena. Stebėkite savo kalendorių dėl šių mėnesinių rinkodaros temų, kad galėtumėte iš anksto suplanuoti savo reklamas ir padidinti jų rezultatus!

5. „Flash“ pardavimai ir nuolaidos
Greitas išpardavimas sukuria skubos jausmą tarp jūsų klientų ir pirkti dabar. Taigi ypač jei turite verslą, kuris daug užsiima internetu, „flash“ pardavimas gali būti viena iš efektyvesnių pardavimo skatinimo strategijų jums.
Yra bent du būdai, kaip atlikti tokio tipo pardavimo skatinimą. Viena, jūs galite atlikti „flash“ pardavimą kartą ar du per metus. Arba, du, jūs galite padaryti vieną pagal nustatytą tvarkaraštį kiekvieną mėnesį, kad žmonės numatytų įvykį ir būtų pasirengę pirkti per trumpą laiką.

Bet kuriuo atveju būtinai naudokitės socialinės žiniasklaidos ir el. pašto rinkodaros kampanijomis, kad paskelbtumėte, kada vyks išpardavimas. Jūs netgi galite sukurti išpardavimo pavadinimą, kad laikui bėgant jis asocijuotusi su Jūsų kompanija ir joje vykdomus išparadvimus, kaip pvz.: Akropolis – JAMAM, Litagra – Griebk, Tez tour – BAMBADIENIAI ir t.t.

6. Nuolaidų čekiai ir kuponai
Galite siūlyti čekius ir kuponus el. paštu, savo svetainėje arba spausdintus.Tai puikus būdas padėkoti dabartiniams klientams ir paskatinti juos toliau bendradarbiauti su jumis.

Vienas iš būdų, kaip užnorinti žmones pirkti Jūsų prekes – yra pasiūlyti paslaptingą kuponą su tam tikra nuolaida. Tai ne tik interaktyvus (pvz.: rato sukimas, kuriame laimi tam tikro dydžio nuolaidą), bet ir priverčia klientus pasijusti taip, tarsi žaisdami žaidimą gaus daugiau nei tik nuolaidą.

Taip pat galite pasinaudoti kuponais, kad susigrąžintumėte potencialius klientus, kurie apleido savo krepšelius. Nuo 2020 m. Apleidžiama apie 88% internetinių vežimėlių. Tačiau nuolaidų siūlymas klientams, kurie anksčiau galėjo tik apsipirkti languose, gali būti paskatinimas, kad jie užbaigtų pirkimą.

7. Nemokamas pristatymas ir grąžinimas
Kas dar, apart akcijinių kuponų, gali paskatinti Jūsų klientus baigti pirkimą už krepšelyje esančias prekes? Keturi žodžiai: Nemokamas pristatymas. Nemokama grąža. Nemokamas pristatymas pašalina vieną iš paskutinių kliūčių, galinčių trukdyti žmonėms atlikti užsakymus. Tai yra labai svarbu, nes dvejonių gali kilti net tada, kai klientas anksčiau yra su jumis dirbęs ir jam patinka tai, ką siūlote.

8. Lojalumo programos akcijos
Apdovanojimai ir lojalumo programos – net ir tos, kurios nebūtinai atsiperka iš karto – gali būti galinga motyvacija klientams. Štai keletas būdų, kuriuos galite apsvarstyti.

Ribotą laiką galite dvigubinti arba trigubinti lojalumo taškus, o tai gali būti puiki paskata pirkti. Jūs netgi galite pasiūlyti „vienkartinę“ taškų sumą užsiregistruodami savo lojalumo programoje, kuri klientus galėtų paskatinti pirkti daugiau, nei būtų iš pradžių.

Štampavimo kortelės taip pat yra gerai žinoma galimybė, dėl kurios klientai gali pasinaudoti specialiu pasiūlymu po tam tikro pirkinių skaičiaus. Kai kurios įmonės netgi siūlo nedidelę nuolaidą kiekvieną kartą, kai klientai naudojasi jų kortelėmis.

9. Bendros akcijos
Nesvarbu, ar jūsų įmonei priklauso keli prekės ženklai, ar jūs bendradarbiaujate su panašiomis ar susijusiomis pramonės įmonėmis, galite pasinaudoti bendromis pardavimo akcijomis. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai susieti kiekvieno prekės ženklo produktus ar paslaugas į pakuotę ir reklamuoti per kitus prekės ženklus. Tą patį gali padaryti ir jūsų partneriai, o tai reiškia nemokamą reklamą jums abiem.

Šio tipo susitarimai gali išplėsti jūsų prekės ženklo pasiekiamumą. Tai supažindina naujus potencialius klientus su tuo, ką siūlote, ir padidina tikimybę, kad jie konvertuosis ateityje. „Red Robin“ ir „X-Men Wolverine“ franšizės partnerystė yra puikus bendros akcijos pavyzdys.

„Red Robin“ siūlė nuolaidas mecenatams, kurie pasirodė mėsainių su savo Wolverine bilietų rankena. Nors jie galbūt ir negavo nuolaidos už tikrąjį filmą, filmui buvo naudinga pritraukti žmones, kuriuos labiau jaudino mėsainis tunelio gale nei pats filmas.

10. Socialinės žiniasklaidos konkursai ir dovanos
Konkursas ar dovanos „Facebook“, „Instagram“ ar pasirinktoje tikslinės auditorijos socialinėje platformoje yra puikus būdas paskatinti naujus klientus domėtis jūsų verslu ir sulaukti daugiau kokybiškų pasekėjų.

Pavyzdžiui, vienas įprastas metodas yra reikalauti, kad sekėjai, norėdami laimėti, komentaruose pažymėtų tam tikrą skaičių žmonių arba paskelbtų savo istorijose.

11. Padovanok verslo dovanų 
Papildoma vertė už mažesnę kainą gali būti labai viliojanti, todėl galite susieti savo populiariausias ar glaudžiai susijusias paslaugas už mažesnę kainą. Tai puikus būdas priversti žmones kalbėti apie jūsų verslą.

Arba galite pasiūlyti firminių dovanų esamiems klientams ir kitiems. Kuo ištikimesnis jūsų prekės ženklo šalininkas, tuo dažniau jie naudos jūsų firmines dovanas. Kas žino, kiek žmonių sužinos, primins ir patikrins jūsų prekės ženklą?

Tiek paketai, tiek firminės dovanos gali sukelti daug naujo susidomėjimo jūsų verslu.

 

 

 

Marketingo Mokymai Vilniuje ir ONLINE

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis