Kaip gimė žinomiausių prekinių ženklų pavadinimai?

Kaip gimė žinomiausių prekinių ženklų pavadinimai?

 

  • Google.  Populiariausios pasaulyje paieškos sistemos pavadinimas kilęs iš žodžio „googol“, kuris reiškia „1 followed by 100 zeros“.
  • Adidas. Garsusis sportinės aprangos prekės ženklas gavo savo pavadinimą iš įmonės įkūrėjo Adolfo Dasslerio, kurio slapyvardis buvo Adi. Šis slapyvardis buvo susietas su trimis pirmomis Adolfo pavardės raidėmis, kad susidarytų vardas Adidas.
  • LEGO. Skandinaviškas prekės ženklas su gana paprastu pavadinimu yra supaprastinta dviejų daniškų žodžių „Leg Godt“ versija, kuri reiškia „žaisk gerai“.
  • Sony. Tai lotyniško žodžio „Sonus“, reiškiančio „garsas“, ir amerikietiško slengo „Sonny“, vartojamo jaunam, iniciatyviam ir stilingam jaunuoliui apibūdinti, mišinys.
  • Intel. Vienas didžiausių pasaulyje IT techninės įrangos gamintojų turi gana nuobodoką pavadinimą, kuris yra dviejų žodžių „integruotas“ ir „elektronika“ akronimas.
  • Starbucks.  O „Starbucks“ įkūrėjams tikriausiai labai patiko romanas „Mobis Dikas“. Įmonė pavadinta vieno iš pagrindinių romano veikėjų, kapitono padėjėjo Starbucko vardu.

 

Tačiau analizuojant prekinių ženklų pavadinimus dažniausiai pasitaikydavo taip, kad daugelis jų kilo iš jų įkūrėjų pavardžių, kaip Wendy’s, Gucci, Benz, Walmart ir daugelis kitų arba prekiniai ženklai, kurie yra tiesiog akronimai, kaip Intel, Vodafone, Durex ir kiti.

 

Marketingo Mokymai Vilniuje ir ONLINE

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis