Google Panda ir Pingvinas

Pingvinas (Penguin) dabar yra dalis pagrindinio Google algoritmo

Primename, kad Pingvinas tikrina įeinančias nuorodas, o Panda – turinį.

Google algoritmai remiasi daugiau nei 200 unikalių signalų ar būdų, kurie padeda iškelti tai, ko galbūt Jūs ieškote. Šie signalai apima tokius dalykus, kaip specialūs žodžiai, kurie rodami interneto svetainėse, turinio naujumas, regionas ar puslapio vieta (angl. PageRank). Vienas iš specifinių algoritmo signalų vadinamas – pingvinu. Jis buvo pradėtas 2012 m. ir 2016 metais atnaujintas.

Po plėtros ir bandymų laikotarpio, Google dabar diegia atnaujintą pingvino algoritmą visomis kalbomis.

Pagrindiniai pokyčiai, kuriuos gali matyti visi:

  • Pingvinas dabar yra realiu laiku. Anksčiau, pingvino paveiktų svetainių sąrašas būdavo reguliariai atnaujinimas tuo pačiu metu. Kai internetinės svetainės administratorius gerokai pagerindavo svetainę ir jos buvimą internete, tai pingvinas, kitaip nei kiti Google algoritmai, kurie greitai reaguoja, turėdavo būti atnaujinamas. Naujas pokytis tai, kad pingvino duomenys yra atnaujinami realiu laiku, todėl pokyčiai bus pastebėti daug greičiau, pasireikš po to kai bus patikrintas ir perindeksuotas puslapis.
  • Pingvinas dabar yra išsamesnis. Pingvinas nuvertina šlamštą ir koreguoja reitingus remiantis šlamšto signalais, o ne  paveikia visos svetainės vertinimą.

Internetas gerokai pasikeitė per pastaruosius metus, tačiau svetainių kūrėjai turėtų būti laisvi sutelkti dėmesį į nuostabių, įtikinamų svetainių kūrimą.  Taip pat svarbu paminėti, kad tokie atnaujinimai, kaip pingvino, yra tik vienas iš daugiau nei 200 signalų, kuriuos Google naudoja, kad įvertinų internetinės svetainės reitingą.

 

'

MARKETINGO SPECIALISTŲ KOMANDOS NUOMA

POPULIARIAUSIAS MARKETINGO PASLAUGŲ PAKETAS

Sužinoti daugiau

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis