Greitai, Pigiai ir kokybiškai – NEBŪNA!
Mes vis dar susidūrime su tuo, kad žmonės nori GREITAI, PIGIAI, KOKYBIŠKAI, kas yra – neįgyvendinama misija.
Šią diagramą sukūrė Colin‘as Harman‘as (2010 m.), nors pirmasis, kuris tai suprato, buvo marketingo pradininkas P.Kotler.
GREITAI IR PIGIAI = NEBUS KOKYBIŠKAI;
GREITAI IR KOKYBIŠKAI = BRANGIAI;
KOKYBIŠKAI IR PIGIAI = ILGAI.
O kažką gauti NEMOKAMAI – net nebandykit bandyti gauti kažko už dyką.
Ir patarimas: savo vertės pasiūlymuose nerašykite NEMOKAMAI, o parašykite, kieno sąskaita (Jūsų ar kliento) ši paslauga bus apmokėta. Tokiu būdu Jūs pademonstruosite savo vartotojams pagarbą ir įgysite Jų pasitikėjimą, užuot juos viliodami apgaulingais pažadais.