Patarimai verslui pandemijos, ekonominės krizės metu

Patarimai verslui krizės metu

 

  1. Jei Jūsų verslas yra toks, kad negalite dirbti ir turite daug laisvo laiko, tai dabar pats geriausias laikas idealiai susitvarkyti savo internetines svetaines: peržiūrėti funkcionalumą ar tikrai Jūsų vartotojai lanksoi tuose svetainės puslapiuose, kuriuose Jūs norėtumėte, kad lankytųsi (tai išanalizuoti Jums padės Google Analytics įrankis, kuris turėjo būti įdiegtas į Jūsų svetainę, o jei jo neturėjote, tuomte būtinai įsidėkite) ir aktualiaus puslapius padarykite labiau pastebimus.
  2. Jei neturėjote el.parduotuvės, dabar pats laikas susikurti, nes krizės metu ir kainos bus mažesnės ir tikrai tai bus Jums naujas pardavimo kanalas tiek krizės metu, tiek jai pasibaigus.
  3. Pastebime, kad daugelis įmonių neturi pasirašę savo įmonės atsiradimo istorijos, neturi VIZIJOS, MISIJOS ir nėra išsigryninę savo vertybių. Tai dabar pats laikas tai padaryti. Nes VIZIJA yra ne kas kita, kaip tikslas, o jei neturime tikslo, tai niekur ir nenueisime. Tai ypač svarbu turėti toms įmonėms, kurios dirba b2b segmente ar užsienio rinkose, nes puslapis APIE MUS, kuriame aprašoma įmonės istorija, vizija, misija ir vertybės – tikrai nėra skaitomas paskuitnėje vietoje. Ir nauji, potencialūs partneriai tikrai nori žinoti, su kokia įmone jiems teks bendradarbiauti.
  4. Išsigryninkite savo parduodamų produktų, paslaugų naudas ir jas surašykite svetainėje.
  5. Krizės metu visiškai neatsisakykite reklamų, nes vartojimas nesustoja, nes tikrai yra žmonių, kurie turi pinigų ir toliau perka bei įgyvendina savo planus, nes pandemija kažkada baigsis.
  6. Prisiminkime 2008 metų krizę. Atėjus krizei, daugelis įmonių pradėjo taupyti marketingo sąskaitą, visiškai atsisakė reklamos priemonių ir po krizės atliktas tyrimas parodė, kad išgyveno tos įmonės, kurios buvo matomos krizės metu. Taigi, dabar ir reklamos galime nusipirkti pigiau, nes daugelis reklamos pardavėjų sumažina reklamos kainas, tam, kad išgyventi, o Jums yra puiki proga būti matomiems su mažesniais biudžetais ir Jūsų reklama nepasimes, nes ir besireklamuojančių konkurencija bus mažesnė. Tik svarbu pasirinkti tuos kanalus, kur yra tikslinė Jūsų auditorija, o ne tuos, kurie Jums asmeniškai patinka.
  7. Konkurentų analizei visada trūkdavo laiko, tai dabar pats metas pasianalizuoti konkurentus ir išsigryninti savo pozicionavimą.
  8. Stebėkite didžiausius rinkos žaidėjus, nes dažniausiai jie dirba su didelėmis reklamos agentūromis ir jų sprendimai yra pagrįsti, nes jie naudoja rinkos tyrimus. Tai jei matote, kad didieji rinkos žaidėjai reklamuojasi per TV, tai net neabejokite, kad tai efektyvus būdas, tik svarbu pasirinkti tas laidas ir kanalus, kur yra Jūsų targetas.
  9. Jei Jūsų įmonė dirba b2b segmente ir vyksta aktyvūs pardavimai, Jums jau būtina susikurti Linkedin profilį.
  10. Visose socialiniuose tinkluose naudokite vientisą, atpažįstamą vizualų stilių, kurį šiuo metu Jums gali nebrangiai sukurti dizaineriai. Ieškokite frelancerių.
  11. Susiplanuokite komunikacija socialiniuose tinkluose mėnesiui į priekį, kad pasibaigus karantinui iš karto galėtumėte startuoti. Pasirašykite tekstus, pasigaminkite stilizuotus maketus, kad nereiktų gaišti laiko, nes tikrai turėsite ir kitų rūpesčių.
  12. Pamirškite tą frazę – pirmą užsidirbsiu, paskui investuosiu į marketingą. Su tokiu požiūriu toli nenuvažiuosite. Pirma turite investuoti, tam, kad gauti grąžą, o jei investicijų neturite, tai didelių pelnų ir nesitikėkite. O gavę pelną, atsidėkite juodai dienai, o neprisipirkite prabangių automobilių ir t.t.
  13. Kadangi dabar dauguma žmonių būna namuose ir turi laisvo laiko, tai manome, kad jie mielai sutikus su Jumis pakalbėti telefonu. Jūs galite atlikti savo vartotojų (klientų) apklausas telefonu, tam kad sužinoti Jų poreikius ir išsiaiškinti ar Jūs juos tenkinate. Tokios apklausos Jums padės priimti strateginius sprendimus savo versle bei patobulinti savo prekių ar paslaugų kokybę.
  14. Jei Jums reikia pardavimų, darykite akcijas su minimum 40 % nuolaida. Išsiparduokite dabar, kol dar žmonės turi pinigų.
  15. Ir paskutinis patarimas. Jei ir labai Jums reikia pinigų, nedarykite psichologinio spaudimo savo darbuotojams, liepdami jiems bet kokia kaina parduoti Jūsų prekes ar paslaugas, nesugadinkite su jais santykių, nes krizė praeis, o gerų darbuotojų reikės, bet klausimas ar tada jie norės būti Jums lojalūs.

Kantrybės, tolerancios, empatijos ir dirbkite namuose, nes garantuojame, kad tikrai turite tokių darbų, kuriems gerais laikais tiesiog pritrūkdavo laiko.

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis
versmo

Koncentruotos vidinio marketingo žinios

baneris Sužinoti daugiau