Verslo valdymo sistemos

Verslo valdymo sistemų tendencijos

Šiuolaikinės, modernios verslo valdymo sistemos (VVS) tikslas – kuo geriau aptarnauti klientus bei pritaikyti technologiją jų poreikiams. VVS sukuria galimybę ne tik kaupti ir automatiškai apdoroti reikalingus klientų duomenis vienoje vietoje, bet ir suteikia progą kurti personalizuotą ar netgi emocinį ryšį su klientu, ieškant bendrų interesų, siekiant bendrų tikslų.

Bėgant metams VVS technologija sparčiai augo ir plėtė savo galimybes. 1980-ųjų pabaigoje bendrovės naudojo front-office programas, tokias kaip kontaktų valdymo programinė įranga, kurioje buvo saugomi ir valdomi kontaktiniai duomenys. Tik nuo 1990-ųjų technologijos buvo orientuotos į verslo procesų automatizavimą, pradėtas suvokti VVS programinės įrangos potencialas. Iki 2000-ųjų VVS tapo priemone, kuri valdė visus verslo santykius, analizavo klientų sąveiką ir duomenis kliento gyvavimo cikle. Peržengus visus žingsnius, buvo atrinktos dabar aktualios VVS funkcijos, kurios padeda suprasti, ką paimti iš praeities, į ką sutelkti didžiausią savo dėmesį ir kaip sukurti į individualius verslo poreikius orientuotą VVS strategiją.

Kalbant apie praeitį, viena tendencija, kuri turbūt išliks per visą VVS gyvavimo laikotarpį yra kliento pasitenkinimas. Tai buvo vienas svarbiausių kiekvienos įmonės rūpesčių dar nuo praėjusio amžiaus aštuntojo dešimtmečio, todėl apie šias dienas net neverta diskutuoti. Kasdien klientų pasitenkinimo užtikrinimas tampa vis svarbesnis kiekvienam prekės ženklui. Žinios apie savo klientus yra itin svarbus veiksnys prekės ženklo patvarumui ir sėkmei, o duomenų rinkodaros, rinkodaros automatizavimo platformų ir vis besiplečiančio mobiliojo ryšio vaidmens augimas sudaro prielaidas, šioms žinioms tapti pagrindiniu prekės ženklo išlikimo veiksniu.

Dar viena klientų santykių valdymo sritis, skirta įmonėms, kurios nori optimizuoti socialinių tinklų galią, yra socialinė VVS. Vis daugiau įmonių entuziastingai įsitraukė į socialinę žiniasklaidą ir pradėjo kurti virtualias bendruomenes. Socialinė VVS ne tik užsiima „bendravimu“ su esamais ir potencialiais klientais, bet ir suteikia organizacijoms prieigą prie informacijos apie klientų elgseną ir nuomonę. Be to, tai galima padaryti bet kur ir bet kada, naudojant mobiliuosius įrenginius.

Procesų automatizavimas nėra nieko naujo – organizacijos tai naudoja, kad racionalizuotų ryšius, valdytų potencialius klientus ir galimybes, užtikrintų atitikimą ir kt. Procesų automatizavimo programinės įrangos robotai imituoja tai, kaip žmonės sąveikauja su programomis per vartotojo sąsają. Jie automatizuoja „vieno langelio“ procesus, apimančius daugiau nei VVS (pvz., atsiskaitymo sąskaitą, draudimo išmokų ataskaitas), suteikiant VVS vartotojams galimybę atlikti didesnę vertę turinčius darbus.

Apibendrinant, šios tendencijos yra pagrindiniai įvairių strategijų varikliai. Naudodamos įvairius VVS metodus įmonės gali integruoti naujas technologijas ir duomenis, kad padidintų savo našumą artimiausiu metu, todėl būtent į tai yra orientuoti ir klientų reikalavimai, keliami verslo valdymo sistemoms.

'

MARKETINGO SPECIALISTŲ KOMANDOS NUOMA

POPULIARIAUSIAS MARKETINGO PASLAUGŲ PAKETAS

Sužinoti daugiau

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis