Užblokuota milijonai reklamų Google paieškoje
2015 metais „Google“ paieškos sistemoje buvo užblokuota 780 mln. reklamų. Skelbimai pažeidė reklamos taisykles. Lyginant su 2014 metais, tai bemaž 50 procentų daugiau užblokuotų reklamų.
Statistika yra tokia:
- 2012 metais skelbimų, kurie neatitiko taisyklių buvo – 220 mln.
- 2013 metais užblokuotų reklamų buvo – 350 mln.
- 2014 metais buvo pašalinta – 524 mln.
- 2015 metais užblokuota – 780 mln.
Taigi, „Google“ įspėja, kad šiemet jie skirs dar didesnį dėmesį kovojant ir šalinant netinkamas reklamas.
„Google“ 2016 metais planuoja atlikti tam tikrus atnaujinimus. Atnaujinimai stipriau apribos netinkamas reklamas „Google“ paieškos sistemoje. „Google“ reklamos politika yra, kad visos matomos reklamos būtų naudingos ir teisingos. Netinkami skelbimai dažnai jau atrandami ir užblokuojami prieš jiems pasirodant „Google“ paieškoje. Prevencija netinkamų skelbimų yra užtikrinama automatizuotais algoritmais bei žmonėmis, kurie kasdien ir nuolat stebi „Google“ skelbimus.
„Google“ rūpinasi, kad vartotoją pasiektų teisinga ir tinkama informacija, todėl jie investuoja į pažangiausias technologijas, prie kurių dirba daug darbuotojų. Taigi, „Google“ investuoja į reklamos kokybės priežiūrą.
„Google“ reklamos politika siekia, kad atsakinga, saikinga ir tinkamu laiku vartotojui pateikiama reklama išlaikytų daugumą paslaugų ir turinio internete nemokamais. Kad tai būtų pasiekta yra sugriežtinti reikalavimai reklamos kokybės, taip pat taikomi tam tikri draudimai ir apribojimai prekėms ir paslaugoms, kuriomis galima abejoti dėl jų naudos vartotojui. Taigi, „Google“ reklamos politika teigia, kad svarbiausia yra gera vartotojų patirtis „Google“ paieškoje ir jie yra orientuoti pirma į vartotoją, o antroje vietoje – pinigai.
Prekių ženklų reklama, kuri yra griežčiau reglamentuojama „Google“ paieškos sistemoje:
- Alkoholio prekių ženklų reklama.
- Greitųjų kreditų bendrovių reklama.
- Maisto papildų gamintojų reklama.
Taigi, šių verslų raktažodžių pasirinkimas ribojamas, o ir paieškoje juos sunkiau rasti. Rodoma tuomet, kai suvedamas tikslus pavadinimas ir pan. Pavyzdžiui, greitieji kreditai negali pasirinkti raktažodžio, kaip „gauk lengvų pinigų“, o maisto papildų gamintojai – „sulieknėk per 2 d.“ ir pan.
2015 metais užblokuota net 780 mln. netinkamų reklamų iš kurių:
- 25000 mobiliųjų aplikacijų buvo užblokuota dėl politinių motyvų.
- Daugiau kaip 17 mln. skelbimų buvo atmesti dėl to, kad klaidino žmones.
- Daugiau kaip 10000 portalų buvo sustabdytų, nes bandė parduoti suklastotas prekes.
- Daugiau kaip 18000 paskyrų buvo sustabdytų dėl to, kad bandė parduoti suklastotas prekes.
- Daugiau nei 12,5 mln. skelbimų, kurie klaidinančiai reklamavo sveikatos priežiūros ir medicinos produktus, buvo užblokuoti.
- Daugiau nei 10000 svetainių buvo sustabdytų dėl to, kad siūlė netinkamą programinę įrangą.
- Daugiau kaip 30000 portalų buvo sustabdytų dėl to, kad pateikė klaidinančią dietų ir maisto papildų reklamą.
Taigi, skaičiai iš ties nemaži ir tai rodo, kad klaidinančios reklamos yra nemažai „Google“ paieškoje. „Google“ pasitelkė visus problemos sprendimų būdus į pagalbą kovojant su klaidinančia ir netinkama reklama, todėl „Google“ į kovą su neteisingais reklaminiais skelbimais ir netinkama informacija įtraukia ir vartotojus. Kiekvienas vartotojas gali pranešti, jeigu pastebėjo kokius nors pažeidimus. Pavyzdžiui, net 4 mlrd. pranešimų „Google“ gavo iš pačių vartotojų.