Parduokite Klientui naudą, o ne prekę

Kodėl svarbu žinoti savo verslo naudas?

Verslo filosofija yra paprasta – verslas kuriamas, kad uždirbti pinigus.

Verslas išleidžia pinigus tik tokiais atvejais:

  • Verslo išlaikymui.
  • Verslo nutrūkimo prevencijai.
  • Naujoms galimybėms verslo optimizavimui ir plėtrai.

Taigi, jei norite, kad Jūsų klientas išleistų pinigus, jis turi žinoti, kodėl pirkti būtent iš Jūsų. Tai jam reikia įvardinti Jūsų išskirtinumą ir pranašumą prieš kitus.

Norėdami sužinoti produkto privalumus, surašykite visas problemas, kurias jis gali išspręsti. Taip pat išanalizuokite, kokie teigiami pokyčiai įvyks kliento situacijoje, jei jis pasinaudos produkto privalumais.

Jeigu Jūsų verslas B2B, tai reikia atsakyti į šiuo klausimus:

  • Kur Jūsų klientas išleidžia pinigus?
  • Kokia nauda jam iš Jūsų produkto?
  • Kaip paslaugos apsaugos nuo verslo nutrūkimo?
  • Kaip tai padės jo verslo plėtrai.

Jeigu sukursite klientui naudą, jis taps Jūsų vadybininkas. Tai reiškia, kad jus visuomet drąsiai rekomenduos. Taigi, žinodami savo verslo naudas, tai turite parodyti ir savo klientui.

Egzistuoja SPAS modelis, kuris yra puiki pardavimų priemonė. Ji padeda klientui pačiam suprasti, kokią naudą duoda jam Jūsų produktas.

SPAS modelis padės:

  • Išsiaiškinti kliento poreikius uždavinėjant tam tikrus klausimus.
  • Padės klientui suprasti siūlomų produktų naudas.
  • Užtikrins kokybišką pardavimą.

SPAS modelis – tai tam tikro tipo klausimai:

  • Situaciniai. Klausimai, susiję su esama kliento situacija, gyvenimo bei darbo faktais. Pavyzdžiui, kiek turite darbuotojų? Su kokiais sunkumais tenka dažniausiai susidurti? Koks Jūsų darbo pobūdis?
  • Probleminiai. Tai klausimai, susiję su sunkumais, su kuriais klientas susiduria aptartoje situacijoje. Pavyzdžiui, ar jaučiatės saugus atlikdamas darbą su šia technika? Ar visada atliktų darbų kokybė atitinka keliamus reikalavimus?
  • Aktualizuojantys. Klausimai, aktualizuojantys naudą veiksmų ir sprendimų, leidžiančių sumažinti problemų riziką. Pavyzdžiui, kokie faktoriai užtikrintų Jums gerai dirbančių darbuotojų pritraukimą? Gal būtų naudinga numatyti Jūsų verslo nutrūkimo atvejus ir rasti būdų apsisaugoti nuo jų?
  • Sprendimų siūlymas. Tik po SPA klausimų turite moralinę teisę kalbėti apie pasiūlymus. Klientui pateikite paslaugas, pagrįstas nauda, privalumais ir charakteristika.

Patarimas – jeigu klientas iš karto klausia, kokia kaina? Tai reikia atsakyti – „Aš Jums pristatysiu naudas, o Jūs pasirinksite, kas aktualu ir aš pasakysiu kainą“.

Norėdami užtikrinti sandorį, Jums reikia dar kartą pabrėžti Klientui:

  • Naudas. Išskirkite tų produktų ar paslaugų savybes, kurios tenkina suvoktą kliento poreikį.
  • Privalumus. Išskirkite privalumus, kurie naudingi klientui, pasirenkant šią apsaugą, lyginant su situacija, kai apsauga nepasirenkama.
  • Charakteristikas. Pasakykite paslaugų savybes tiksliais faktais.

Taigi, savo verslo naudas Jūs turite gerai žinoti ir apie jas kalbėti klientui. Tik pasakydami klientui naudą, galėsite parduoti produktą.

PVZ.:

SPALVOTOS IKONOS VIENAME - Kopija

ikonos

'

MARKETINGO SPECIALISTŲ KOMANDOS NUOMA

POPULIARIAUSIAS MARKETINGO PASLAUGŲ PAKETAS

Sužinoti daugiau

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis