Rebrandingas – prekės ženklo transformacija

Rebrandingas - prekės ženklo transformacija

Prekės ženklo vertė:

  • kompanijos gali įgyti konkurencinį pranašumą tarp kitų stiprių prekės ženklų.
  • organizacijos, kurios turi stiprius prekės ženklus su teigiama prekės ženklo verte, turi geresnius produktų rinkos rezultatus, prekės išplėtimo ir kainų lankstumo galimybes.
  • padeda klientams gauti informacijos, išskirti prekės ženklą, suprasti, kodėl norima pirkti, kurti teigiamą požiūrį ir jausmus bei suteikti pagrindą toliau plėstis.

Prekės ženklas yra didžiausias ir labiausiai vertinamas turtas, kurį gali turėti kompanija. Stiprūs prekės ženklai turi vertę, kuri turi įtakos:

  • vartotojo lojalumui prekės ženklui,
  • suvokiamai kokybei,
  • asociacijoms susijusioms su produktu.

Prekės ženklo vertė – tai teigiamų savybių ir įsipareigojimų rinkinys, susijęs su prekės ženklu ir sukuriantis papildomą naudą klientams.

Iššūkiai keičiant prekės ženklą:

  • Sunkumai, kurie nepriklauso nuo prekės ženklo. Kaip bendros rinkos tendencijos, įstatymai, finansai.
  • Trūkumai, kurių nepadarė pats prekės ženklas. Kaip neturėjimas komandos, patirties, lojalumo sistemos, nepažinojimas tikslinės auditorijos.
  • Sunkumai ateinantis iš visuomenės. Visuomenės požiūris ir stereotipai.
  • Sunkumai susiję su darbuotojais. Darbuotojų neinformavimas ir neįtraukimas į prekės ženklo keitimo procesą bei darbuotojų ne lojalumas.
  • Sunkumai susiję su klientais. Kaip per retas bendravimas su klientais.

Sėkmės faktoriai lemiantys sėkmingą prekės ženklo pakeitimą:

  • Buvimas visur – komunikacija „360 laipsnių“.
  • Stiprybių išskyrimas.
  • Komandiškumas ir darbas išvien.
  • Praktinė kitų šalių patirtis.
  • Komunikacija turi būti ne tik stipri, bet ir nuolatinė.
  • Pakankamos investicijos.
  • Darbuotojų įtraukimas į procesą.
  • Strategijos turėjimas.

Marketingo Mokymai Vilniuje ir ONLINE

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis