Klientų atsiliepimai. Kodėl įmonei svarbu juos turėti?

Klientų atsiliepimai – tai atgalinis ryšys (feedback) apie Jūsų suteiktas paslaugas ar parduotą produkciją.

Marketingo specialistas reikalingas tam, kad Jūsų  verslas klestėtų, atsinaujintų ir niekad nestovėtų vietoje. Pasitelkiant į pagalbą marketingo specialistus galima pritraukti naujų klientų, kurie atneš naudą įmonei. Juk nauji klientai gali atnešti ne tik papildomų pajamų, tačiau kartu auga ir visas verslas bei plečiasi kolektyvo ir partnerių ratas.

Kad viso to pasiekti, reikia išmanyti, kaip tai daryti. Iš ties naujas klientus pritraukti yra sudėtingas uždavinys, o išlaikyti esamus – dar sunkiau, nes kiekviename sektoriuje konkurencija kasmet didėja.

Senas, tačiau patikimas būdas – surinkti esamų klientų atsiliepimus. Tačiau tai ne vienintelis triukas, kurio imasi marketingo specialistai. Naujų klientų pritraukimas prasideda nuo mažesnių kainų ar nuolaidų kuponų, tačiau padeda ir tai, kad kuo toliau, tuo labiau vystomas bendravimas su savo klientais per socialinius tinklus. Vis dėlto šiai dienai efektyviausi būdai pritraukti klientus yra reklama bei esamų klientų atsiliepimai.

Klientų atsiliepimai apie įmonę veikia tuomet, kai jie rekomenduoja kitiems iš lūpų į lūpas. Tačiau XXI amžiuje atsiliepimą iš lūpų į lūpas papildo socialiniai tinklai bei įmonės svetainėje esanti rubrika „Klientų atsiliepimai“. Kompanijos profilyje esanti informacija gali padėti potencialiam klientui apsispręsti ar naudotis įmonės paslaugomis ar kreiptis į kitą organizaciją. Taigi, socialiniuose tinkluose esantys klientų atsiliepimai padeda surasti daugiau naujų klientų.

Marketingo specialistai tiek su esamais, tiek su naujais klientais siekiant juos išlaikyti turi nuolat palaikyti tiesioginį bendravimą. Žmonėms patinka, kai jiems yra skiriamas individualus dėmesys, todėl norint dar labiau įvertinti lojalius klientus, marketingo specialistai sugalvoja išskirtinius pasiūlymus šiems žmonėms.

Iš tiesų esamų klientų atsiliepimai ne visuomet pritrauks naujus klientus, nes ši pritraukimo priemonė gali efektyviai veikti tik toms įmonėms, kurios ieško ilgalaikio bendradarbiavimo. O tam, kad gauti rekomendacijas, pirmiausia, reikia kokybiškai teikti paslaugas.

Marketingo specialistai išmano savo darbą, todėl žino, kokias priemonės rinktis konkrečiu atveju. Svarbiausia žinoti, ko tiksliai siekiama, tuomet tai pasirinkti atitinkančią priemonę.

Be to, esamų klientų atsiliepimai ne tik atneša naudą ir pritraukia naujus klientus, tačiau taip pat įmonei duoda grįžtamąjį ryšį. Geri bei teigiami atsiliepimai pasako tai, kad įmonė eina teisingu keliu ir yra teikiamos naudingos paslaugos ar produktai. Žmonės lieka patenkinti ir laisvai gali įmonę rekomenduoti kitiems.

Taigi, geri atsiliepimai didina ne tik klientų skaičių, tačiau  ir jų lojalumą.

Jūs visada galite rinktis: ar patys atlikti esamų ar prarastų klientų pasitenkinimo tyrimą, ar samdyti specialistus iš išorės.

Jei norite patys atlikti klientų pasitenkinimo tyrimą, tik nežinote, kokius klausimus reiktų užduoti, galite kreiptis į mūsų marketingo specialistus, kurie paskambinę keletui Jūsų esamų klientų sudarys klausimyną.

'

MARKETINGO SPECIALISTŲ KOMANDOS NUOMA

POPULIARIAUSIAS MARKETINGO PASLAUGŲ PAKETAS

Sužinoti daugiau

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis