Parengta pagal Stephan Schiffman „Efektyvus pardavimas“
Mitai apie pardavėjus ir pardavimus
- “Pardavėjais gimstama, o ne tampama”.
- “Geriausi pardavėjai, tik įėję pro duris, mato, ar pavyks sudaryti pardavimo sandorį”.
- “Kai negali klientų sužavėti, tai prispausk juos prie sienos…”.
- “Visa, ko tau reikia, tai išmokti pardavimo. Susitikimai, galimybių nustatymas ir kiti panašūs dalykai susitvarkys patys savaime”.
- “Tirk galimą klientą – bet kokiais būdais stenkis, kad jis kalbėtų. Nesvarbu ką”.
- “Visada stenkis sudaryti sandorį pirmojo susitikimo metu”.
- “Niekada nesistenk sudaryti sandorio pirmojo susitikimo metu”.
- “Geriems pardavėjams nereikia užsiimti “šaltuoju skambinimu”.
- “Pardavimas visada yra ir bus įtemptas, konfliktinis darbas. Bijai vilko – neik į mišką”.
- “Svarbiausia – dabartiniai kontaktai. Jei jų sąrašas ilgas, naujų galimybių ieškoti nereikia.
- Nesirūpink statistika. Tai pardavimo vadovo darbas”.
- “Pardavėjo darbe, o ypač užsiimant telemarketingu, gerai tai, kad galima nesirūpinti savo išvaizda. Nėra reikalo kas rytą nepriekaištingai rėdytis, jei nenori”.
- “Kiek besistengtum klausytis galimojo kliento, nuo fakto, kad turi jį užkariauti, nepabėgsi. Jei reikia rinktis – klausyti ir čiupti jautį už ragų, verčiau čiupk jautį už ragų”.
Taigi dabar, kai atsikratėme šių nesąmonių, galima pradėti daryti pardavimus.