Mitai apie pardavėjus ir pardavimus

Parengta pagal  Stephan Schiffman  „Efektyvus pardavimas“

Mitai apie pardavėjus ir pardavimus

Stephan Schiffman, efektyvus pardavimas

 

  • “Pardavėjais gimstama, o ne tampama”.
  • “Geriausi pardavėjai, tik įėję pro duris, mato, ar pavyks sudaryti pardavimo sandorį”.
  • “Kai negali klientų sužavėti, tai prispausk juos prie sienos…”.
  • “Visa, ko tau reikia, tai išmokti pardavimo. Susitikimai, galimybių nustatymas ir kiti panašūs dalykai susitvarkys patys savaime”.
  • “Tirk galimą klientą – bet kokiais būdais stenkis, kad jis kalbėtų. Nesvarbu ką”.
  • “Visada stenkis sudaryti sandorį pirmojo susitikimo metu”.
  • “Niekada nesistenk sudaryti sandorio pirmojo susitikimo metu”.
  • “Geriems pardavėjams nereikia užsiimti “šaltuoju skambinimu”.
  • “Pardavimas visada yra ir bus įtemptas, konfliktinis darbas. Bijai vilko – neik į mišką”.
  • “Svarbiausia – dabartiniai kontaktai. Jei jų sąrašas ilgas, naujų galimybių ieškoti nereikia.
  • Nesirūpink statistika. Tai pardavimo vadovo darbas”.
  • “Pardavėjo darbe, o ypač užsiimant telemarketingu, gerai tai, kad galima nesirūpinti savo išvaizda. Nėra reikalo kas rytą nepriekaištingai rėdytis, jei nenori”.
  • “Kiek besistengtum klausytis galimojo kliento, nuo fakto, kad turi jį užkariauti, nepabėgsi. Jei reikia rinktis – klausyti ir čiupti jautį už ragų, verčiau čiupk jautį už ragų”.

Taigi dabar, kai atsikratėme šių nesąmonių, galima pradėti daryti pardavimus.

'

MARKETINGO SPECIALISTŲ KOMANDOS NUOMA

POPULIARIAUSIAS MARKETINGO PASLAUGŲ PAKETAS

Sužinoti daugiau

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis