Mitai apie pardavėjus ir pardavimus

Parengta pagal  Stephan Schiffman  „Efektyvus pardavimas“

Mitai apie pardavėjus ir pardavimus

Stephan Schiffman, efektyvus pardavimas

 

  • “Pardavėjais gimstama, o ne tampama”.
  • “Geriausi pardavėjai, tik įėję pro duris, mato, ar pavyks sudaryti pardavimo sandorį”.
  • “Kai negali klientų sužavėti, tai prispausk juos prie sienos…”.
  • “Visa, ko tau reikia, tai išmokti pardavimo. Susitikimai, galimybių nustatymas ir kiti panašūs dalykai susitvarkys patys savaime”.
  • “Tirk galimą klientą – bet kokiais būdais stenkis, kad jis kalbėtų. Nesvarbu ką”.
  • “Visada stenkis sudaryti sandorį pirmojo susitikimo metu”.
  • “Niekada nesistenk sudaryti sandorio pirmojo susitikimo metu”.
  • “Geriems pardavėjams nereikia užsiimti “šaltuoju skambinimu”.
  • “Pardavimas visada yra ir bus įtemptas, konfliktinis darbas. Bijai vilko – neik į mišką”.
  • “Svarbiausia – dabartiniai kontaktai. Jei jų sąrašas ilgas, naujų galimybių ieškoti nereikia.
  • Nesirūpink statistika. Tai pardavimo vadovo darbas”.
  • “Pardavėjo darbe, o ypač užsiimant telemarketingu, gerai tai, kad galima nesirūpinti savo išvaizda. Nėra reikalo kas rytą nepriekaištingai rėdytis, jei nenori”.
  • “Kiek besistengtum klausytis galimojo kliento, nuo fakto, kad turi jį užkariauti, nepabėgsi. Jei reikia rinktis – klausyti ir čiupti jautį už ragų, verčiau čiupk jautį už ragų”.

Taigi dabar, kai atsikratėme šių nesąmonių, galima pradėti daryti pardavimus.

Marketingo Mokymai Vilniuje ir ONLINE

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis