SEO tendencijos 2017 metais
Kaip ir 2016 metais, taip ir 2017 metais visas dėmesys turi būti nukreiptas į vartotoją. Reikia kurti kokybišką turinį, vykdyti marketingo veiksmus skirtinguose kanaluose ir savo internetines svetaines pritaikyti mobiliems įrenginiams.
SEO reiškia interneto svetainės optimizavimas paieškos sistemoms. Dar iki šiol daugelis verslininkų nesupranta, ką tiksliai tai reiškia, tačiau visi suprasto, kad tai reikalingas dalykas.
Jau keletą metų verslo atstovai suvokia investicijų į interneto svetainę svarbą. Rinkdamiesi rinkodaros priemones, įtraukia SEO ir jį vertina, kaip svarbų lankytojų pritraukimo bei žinomumo didinimo pagalbininką.
Verslai imasi marketingo veiksmų, kad populiarintų teikiamas paslaugas ar parduodamas prekes. Dažniausiai siekiama skirtingais kanalais pasiekti potencialų pirkėją. Galima siųsti tikslingus skelbimus pagal vartotojų ieškomas prekes el. paštu arba socialinės medijos kanalais, vykdyti pakartotinę rinkodarą ir pan. Tokio marketingo tikslas – prekės ženklą transliuoti skirtinguose kanaluose, rasti buvusius svetainės lankytojus visame internete ir jiems parodyti su internetiniu puslapiu susijusią reklamą. Šios marketingo priemonės padeda didinti prekės ženklo žinomumą ir didinti pardavimus. Tačiau didžiausia kliūtis ne kaip pasirinkti marketingo priemonės, bet kokia žinutė ir kada turėtų būti komunikuojama.
Vartotojai yra aktyvūs socialiniuose tinkluose ir kituose elektroniniuose kanaluose, o 2017 metais bus dar aktyvesni. Ne tik vartotojai, bet ir google bus išrankus ir kreips dėmesį į unikalų turinį ir jo kokybę.
Šiuo metu internetinių svetainių su panašiu turiniu yra labai daug ir net jei pakeisti keli žodžiai tai nereiškia, kad turinys yra naujas. SEO specialistai numato, kad svetainių kokybiškas turinys turės dar daugiau įtakos paieškos rezultatams. Kokybiškas turinys traukia vartotojus, o tai gerina internetinės svetainės rodiklius.
Taigi, 2017 metais svarbiausia, kad:
- Internetinės svetainės turinys būtų kokybiškas, aiškus bei struktūrizuotas ir tai patenkintų vartotojų lūkesčius. Naršantis vartotojas turi rasti tai, ko ieško, kas jam naudingiausia.
- Interneto svetainės būtų pritaikytos mobiliems įrenginiams. Šis kriterijus yra toks svarbus, nes oficialiais google duomenimis, daugiau nei 50 proc. paieškos užklausų visame pasaulyje yra pateikiamos naudojantis mobiliais įrenginiais.
- Interneto svetainės užkrovimo greitis. Kuo ilgiau kraunamas internetinis puslapis, tuo mažėja galimybė parduoti savo produktą. Statistiniai duomenys rodo, kad 40 proc. žmonių, kurie laukė ilgiau nei 3 sekundes, kol atsidarys internetinė svetainė, ją tiesiog uždarė, o net 80 proc. daugiau negrįžo į tą puslapį.
Vadinasi, jeigu nebus sutvarkyti šie kriterijai internetinėje svetainėje ir svetainė nebus optimizuota, tai ji nesulauks lankytojų, nes tiesiog nebus google paieškos sistemoje. Kokybiškas turinys, pritaikymas mobiliems įrenginiams ir puslapio užkrovimo laikas yra tai į ką turi atsižvelgti kiekvienas verslininkas optimizuodamas savo internetinę svetainę.