Kvapų marketingas

Kvapų marketingo 6 pranašumai, kurie gali atnešti jūsų verslui sėkmę

Pagalvokite apie įvairius kvapus, kuriuos jaučiate vaikščiodami po prekybos centrą. Ar esate kviečiami nusipirkti saldaus cinamono suktinuko ar sviestinio minkšto perliuko maisto aikštelėje? Ar pagalvoji apie odekolono kvapą, kai eini pro universalinės parduotuvės vyrų skyrių? Ar jūs trokštate naujos knygos jaudulio savo rankose, vartydami puslapius ir apgaubdami popieriaus kvapą ir galimybę?

Kaip matote iš šių pavyzdžių, kvapų marketingo nauda kalba pati už save.

Net parduotuvės, maisto ar daikto idėja gali sukelti prisiminimus ar jausmus, kurie sukuria ilgesio jausmą. Jei dirbate versle, turėkite omenyje uoslę. Patikrinkite šiuos šešis savo prekės ženklo rinkodaros pranašumus.

1) Kvapas gali paskatinti klientų elgesį.
Kvapai gali pakeisti jūsų klientų jausmus ir sąveiką su juos supančiais daiktais. Geras kvapas gali pagerinti blogą nuotaiką, paskatinti klientus būti malonesniems darbuotojams ir vienas kitam. Klientai, patenkinti aplinkiniu kvapu, greičiausiai bus atviresni žiūrėdami į produktus ir svarstydami papildomas paslaugas.

Kaip pavyzdį naudokite kavos ir arbatos parduotuves. Daugelis žmonių pasakys, kad jie mėgsta skrudintų pupelių kvapą, net jei negeria kavos. Patraukdami klientus, skandindami gerą skrudintos kavos kvapą, galite juos įtikinti pirkti pyragą ar ne kavos pagrindu pagamintą gėrimą. Tai ypač veiksminga šaltais žiemos mėnesiais, kai idėja laikyti šiltą gėrimą tarp rankų yra ypač patraukli.

Tyrimais netgi nustatyta, kad dėl gerų kvapų žmonės išleidžia daugiau. Jūsų klientai yra labiau linkę į impulsinius pirkimus ir yra atviri didesnių kainų etikečių idėjai. Kazino sugebėjo priversti žmones išleisti 45% daugiau vien keisdamas kvapo profilį pastate. Tai reikšmingas poveikis.

 2) Malonūs kvapai sulaiko klientus.
Paprasčiau tariant, žmonėms patinka apsistoti vietose, kurios kvepia. Nekilnojamojo turto agentai naudoja kvapą, kad sukurtų namų ir komforto jausmą, kad galėtų išlaikyti žmones šalia. Kuo geriau kvepia vieta, tuo ilgiau potencialūs pirkėjai joje liks.

Kuo ilgiau klientas praleidžia jūsų parduotuvėje, tuo didesnė tikimybė, kad jis pirks jūsų produktus. Per šį laiką jūsų parduotuvės rinkodara reklamuoja jūsų produktų pranašumus, o jūsų pardavimų komanda turi laiko parduoti įvairių prekių pirkėjus.

Tikriausiai tai matėte anksčiau su klientais. Pirkėjas ateina su draugu ir neketina nieko pirkti. Tačiau po kurio laiko, praleisto stebint savo draugą, jie pradeda ieškoti tam tikrų daiktų ar tikrinti kainų etiketes. Daugiau laiko, praleisto jūsų parduotuvėje, reiškia daugiau pinigų.

Jūs pradėsite matyti koreliaciją tarp kvapų rinkodaros ir pardavimo, kai klientai užtruks ilgiau nei paprastai.

3) Geri kvapai sukuria geresnę klientų patirtį.
Kvapų marketingas naudingas parduotuvių savininkams, darant įtaką pirkimo elgsenai, tuo pačiu sukuriant visapusišką apsipirkimo patirtį. „Williams-Sonoma“ yra puikus pavyzdys, kai įmonės naudoja kvapo galią, kad galėtų pasinaudoti patirtine rinkodara. Net jei nesate niekur šalia parduotuvės ir joje nebuvote metų metus, greičiausiai galite įsivaizduoti, kad kvapas jus pasitinka, kai einate į vidų.

„Williams-Sonoma“ dažniausiai parduoda maisto gaminimo reikmenis ir valgomojo dekoro reikmenis. Tačiau daugumoje parduotuvių yra stiprių žolelių, citrinų ir alyvuogių aliejaus kvapo. Dažnai parduotuvės aplink parduotuvę įdės žolelių rinkinius ir kitus prieskonių paketus, kad pirkėjai galėtų juos nusipirkti, taip pat norėdami sukurti žemišką patirtį, dėl kurios žmonės norėtų gaminti maistą. Klientai dažniau perka, nes nori emocijų ir skonių, atsirandančių iš parduotuvės kvapų.

Pagalvokite apie visą kliento kelionę, atsižvelgiant į apsipirkimo ir pirkimo procesą. Ar kuriate patirtį, apimančią visus penkis pojūčius?

4) Kvapai sukuria ilgalaikius prisiminimus.
Ankstesniuose tinklaraščio įrašuose mes palietėme kvapų rinkodaros ir atminties galią. Kvapai gali likti daugelį metų po to, kai jie palieka parduotuvę, ir žmonės dažnai patiria prisiminimų potvynį, kai susiduria su kvapu iš vaikystės ar svarbaus gyvenimo momento.

Kvapų marketingas gali būti jūsų prekės ženklo strategijos dalis. Tai gali būti būdas išlaikyti savo prekės ženklą klientų mintyse, net jei jie negalvoja apie jūsų produktus. Be to, jei žmonės galvoja apie jus, jie greičiausiai grįš į jūsų parduotuvę.

5) Kvapai gali padidinti darbuotojų produktyvumą.
Kvapų marketingo nauda nėra skirta tik jūsų klientams. Darbas gerai kvepiančioje aplinkoje gali būti naudingas ir jūsų darbuotojams. Jums dirbantys žmonės bus budresni ir produktyvesni, o tai reiškia, kad jie padarys mažiau klaidų ir galės padėti klientams. Be to, laimingesni klientai dėl gero kvapo priveda prie laimingesnių darbuotojų, kurie rečiau susiduria su grubiais ar agresyviais, savo nuotaiką išbandančiais pirkėjais.

Natūralu, kad produktyvūs ir paslaugūs darbuotojai yra naudingi ir verslui. Jūsų klientai bus laimingesni su žmonėmis, su kuriais jie susiduria, ir jie norės grįžti ir papasakoti draugams apie jūsų verslą.
6) Tavo verslas kvepia. 
Tikėtina, kad jūsų verslas jau turi kvapą. Tai kvapų, kuriuos skleidžia jūsų gaminiai, plytų ir skiedinio parduotuvės kvapas, sandėliavimo konteinerių ir nugaros medžiagų kvapų derinys. Jei nenaudojate kvapų marketingo, šie kvapai gali užgožti jūsų klientus ir sukurti prisiminimus, kurių niekada nenorėjote turėti. Perimdami kvapą savo versle, jūs nusprendžiate, kaip kvepia klientai ir kokią klientų patirtį jie turi.

Marketingo Mokymai Vilniuje ir ONLINE

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis