Kaip teisingai pasirinkti Google Ads specialistą?
Kaip teisingai pasirinkti Google Ads specialistą?
Kas bent kiek domisi marketingu ir reklamos galimybėmis, tai tikrai žino, kad Google reklama yra viena efektyviausių norint pasiekti savo tikslinį klientą.
Jei naudojate Google Ads kampanijas, tačiau jos neduoda norimo rezultato reikėtų ieškoti priežasčių. Galbūt netinkamai pasirinkote savo tikslinę auditoriją? Galbūt svetainė yra nefunkcionali ir nepatenkina kliento poreikių? Galbūt netinkamai parinkti raktiniai žodžiai ar sukurti skelbimai? O gal tiesiog pasirinktas ne pakankamai profesionalus Google Ads partneris? Bazines Google Ads kampanijas nesunkiai galite susikurti ir Jūs arba samdyti skaitmeninės rinkodaros paslaugas teikiančias agentūras, tačiau Jūsų reklama gali rūpintis ir marketingo bei Google Ads, Google Analytics sertifikuotas specialistas, kuris ne tik supranta Google Ads veikimo principus, bet ir išmano marketingo subtilybes. Ir kaip manote, kuri Jūsų reklaminės kampanija bus efektyvesnė?
Dalinamės su Jumis keliais patarimais, į ką būtina atkreipti dėmesį renkantis Google Ads partnerį:
Sertifikatai – prieš pradėdami dirbti su pasirinktu Google Ads specialistu ar agentūra įsitikinkite, kad jie yra sėkmingai išlaikę visus Google sertifikatus, susijusius su Jūsų planuojamomis reklamos kampanijomis. Pasidomėkite ar konkretus asmuo dirbsiantis su Jūsų kampanijomis nėra pradedantysis šioje srityje. Jei specialistas skyrė laiko, norėdamas gauti įgūdžius patvirtinantį sertifikatą išlaikydamas egzaminus ir įsipareigodamas tobulėti asmeniškai, tada jis labiau linkęs rimtai padėti savo klientams, o ne greitai užsidirbti.
Strategija. Pasidomėkite, kokiomis Google Ads strategijomis naudojasi Jūsų pasirinktas specialistas įgyvendindamas klientų tikslus. Kokias konversijas planuojate fiksuoti? Kokias kampanijas specialistas rekomenduoja naudoti ,siekiant padidinti konversijų skaičių? Tai bus paieškos, vaizdo, vaizdo įrašo ar mobiliosios aplikacijos kampanijos? Kokius duomenis vertinsite Google Analytics? Koks yra jūsų tikslinis konversijos rodiklis ir ar specialistas gebės jį pasiekti? Kokias papildomas metrikas vertinsite, kuo jos svarbios jūsų verslui? Į visus šiuos ir dar daugiau klausimų turėtų atsakyti Jūsų pasirinktas specialistas Google Ads strategijoje ir konkrečiame darbų plane.
Patirtis. Peržiūrėkite pasirinkto specialisto portfolio, kad įvertintumėte jo patirtį ir sužinotumėte, ar jis turi patirties Jūsų verslo segmente. Galite pasidomėti pasirinktos agentūros ar specialisto atsiliepimais. Taip pat tikslinga paprašyti buvusių klientų sąrašo, su kuriais dirbo specialistas bei susisiekti su keliais iš jų, kad sužinotumėte daugiau apie jų patirtį. Atsiliepimai taip pat parodys, kuriose srityse jis iš tikrųjų yra geriausias. Atminkite, kad Google Ads yra didelė reklamos platforma, turinti daugybę kampanijų tipų, įskaitant paiešką, vaizdinę reklamą, remarketingą, „Gmail“ reklamą, mobiliųjų aplikacijų reklamavimą ir vaizdo įrašų reklamavimą. Nedaug specialistų turi patirties visose šiose platformose. Taigi, jei kompetencija yra svarbi Jūsų poreikiams, ieškokite kuo daugiau informacijos apie specialisto ar agentūros patirtį.
Mokesčiai. Tai, kiek esate apmokestinami iš Google Ads specialisto yra labai svarbu, nes jei jis bus per brangus, Jūsų reklama bus mažiau pelninga, ir jei per pigus, jis atitinkamai praleis mažiau laiko Jūsų paskyroje optimizuodamas kampanijas, nes taip pat turės daug kitų klientų. Svarbu suprasti, kad gero specialisto įkainiai visada bus vidutiniai arba aukštesni rinkoje, kadangi norint sugeneruoti gerą rezultatą reikia paskirti nemažai valandų Google Ads kampanijų priežiūrai ir efektyvumo gerinimui.
Pajėgumai. Patikrinkite, su kiek klientų šiuo metu dirba Jūsų pasirinkta agentūra ar konkretus specialistas. Tai parodys, kiek laiko ir pastangų bus skiriama Jūsų kampanijoms tvarkyti. Svarbu užtikrinti, kad jie turėtų pajėgumų ir išteklių nuosekliai valdyti kampanijas, nes daugelį Google ekspertų vilioja finansinė nauda, o atsižvelgus į laiko sąnaudas darbui pastarieji gali neatitikti Jūsų interesų. Žinoma, ne visada lengva iš anksto žinoti, kiek pasirinktas specialistas turi pajėgumų, tačiau visada galite užduoti kelis svarbius klausimus: Su kiek klientų šiuo metu dirbate? Per kiek laiko sukuriamos naujos kampanijos ir atliekami pakeitimai? Jei tai agentūra – kiek vidutiniškai paskyrų tenka administruoti vienam specialistui? Šiuo atveju ir išryškėja vienas didžiausių reklamos agentūrų trūkumų – vienam specialistui priskiriama didžiulė klientų bazė, o laiko resursai yra riboti, todėl norėdami papildomų konsultacijų ar kampanijų dažniausiai būsite papildomai apmokestinami.
Apibendrinant svarbu paminėti, kad Google Ads specialistas turėtų gerai tikti Jums ir Jūsų verslui. Galite užduoti keletą kvalifikacinių klausimų, o atsakymai turėtų tiksliai atitikti tai, ko ieškote. Saugokitės specialistų, kurie priima visus klientus be didesnių diskusijų. Paprastai jie dirba tik dėl pinigų, o Jūsų keliami tikslai ir pageidaujamos priemonės nesukelia jokių papildomų klausimų.