Vertės pasiūlymo (komercinio) struktūra

Vertės pasiūlymas

Komercinis pasiūlymas dažnu atveju tai yra pranešimas, kuriame nurodomos produkto savybės, kaina ir (arba) standartinio vieneto kaina nurodomi tokiu būdu, kuris yra įprastas informacijos perdavimo priemonėms, ir taip suteikiama vartotojui galimybė pirkti.

Turbūt sutiksite, kad tokiais komerciniais pasiūlymais jau sudėtinga sudominti vartotoją. Todėl mes rekomenduojame keisti net tik siunčiamo pasiūlymo pavadinimą į VERTĖS PASIŪLYMAS (nes parduodame juk ne kainą, ne produktą, o naudą klientui), bet ir įprastą jo struktūrą. Taip pat paskaičiuokite, kiek kartų pasiūlyme rašote žodžius MES, MUMS ir panašiai ir kiek JUMS, JŪSŲ. Tada suprasite, kam skirtas pasiūlymas, ar Klientui parodyti naudą, ar pasakyti, kokie MES gražūs ir protingi:)

Struktūra:

  • Naudos,
  • Esamų klientų atsiliepimai,
  • Apie mus;
  • Siūloma prekė ir kaina;
  • Įsipareigojimai.

Kaip teisingai paruošti vertės pasiūlymą, kad jis veiktų, sužinosite Marketingo Seminaro metu.

'

MARKETINGO SPECIALISTŲ KOMANDOS NUOMA

POPULIARIAUSIAS MARKETINGO PASLAUGŲ PAKETAS

Sužinoti daugiau

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis