LinkedIn profilio optimizacija

LinkedIn profilio optimizacija

 

Atsinaujink savo LinkediI – būk matomas

Ką reikia daryti, kad Jūsų linkedIn paskyra atrodytų profesionaliai?

  1. Profilio nuotrauka

Nuotrauka turi būti tvarkinga, nereikia darytis asmeniukių, nuotraukų su šeima kelti, demonstruoti savo kūno linijas, naudoti įvairius nuotraukų filtrus.

Tinkamos nuotraukos turi būt su šypsena, tvarkingai nufotografuota. Gali kai kuriais atvejais nuotraukoje atsispindėti Jūsų profesija – dizaineris, video operatorius ir pan.

  1. Fonas

Foną reiktų išnaudoti daugiau atskleidžiant apie save, kur dirbote, su kokiais klientais teko dirbti, pasakyti, ką Jūs mokate daryti arba kokia Jūsų profesija. Taip pat galite atskleisti savo asmenybę bei patirtį. Fone galite parašyti savo kontaktus ar nurodyti kitus socialinius tinklus, kur Jūs esate aktyvūs, kad su Jumis galėtų susisiekti.

  1. Pavadinimas (headline)

Svarbi vieta, nes ji padeda kitiems Jus surasti linkedIn. Naudokite industrinius terminus, kurie apibūdina Jūsų veiklą, specialybę, kad lengviau Jus surastų. Tai reiškia geresnę paiešką ir daugiau pakvietimų.

Pavadinimas gali būti skirtingo tipo:

  • Klasikinis – marketing specialist at…
  • Industrinis – Finance, Research, Marketing
  • Orientuotas į pardavimus – I help businesses grow..
  • Kūrybingas – galite naudoti linksmus faktus, įdomius apibūdinimus.

 

  1. Aprašas (description)

Labai svarbi ir kartu daugeliui labai sudėtinga dalis. Apraše galite atskleisti šiuo dalykus:

  • Papasakoti apie savo turimą patirtį.
  • Plačiau parašyti, kas Jums patinka ir kas Jus domina.
  • Pranešti, kokiais būdais galima su Jumis susisiekti.
  • Pristatyti savo darbdavį ar kompaniją, kurioje šiuo metu dirbate.

Pavyzdys:

I have an education in…

I am really interested in (business opportunities, interships, technology) and, therefore, I would love to work with…

I am passionate about (marketing, creative design, tech, finance) because it (helps, influences/develops)…

I believe in (power of technology, arts…) since it…

Let me know if you are looking for a (excel geek, marketing enthuasist, innovation Pioneer)…

At (company name) we …  and we value…

Contact me:

Email:

Mobile:

  1. Dashboard statistika. Čia galima pamatyti statistika, kiek žmonių peržiūrėjo Jūsų profilį. Taip pat čia yra ir karjeros galimybės.
  2. LinkedIn galima rašyti ne tik „postus“, bet ir straipsnius, kurie yra ilgesni, informatyvesni, taip galima susimaketuoti, kaip norite, kad jis atrodytų. Aišku, straipsnius patartina rašyti tuomet, kai jau turite sekėjų.
  3. Patirtis ir išsilavinimas
  • Palikite tik esamam ar būsimam darbui gerą įtaką darančias pozicijas.
  • Pasidalinkite įdomesne patirtimi, galbūt ne visai susijusia su Jūsų profesine veikla.
  • Paminėkite savo mokymosi įstaigas, vietas.
  • Parodykite kitas socialiai atsakingas veiklas.

Aprašant darbą ir savo atsakomybės, jas išskirkite punktukais:

Marketing specialist:

  • Social selling workshops
  • Content Coordination
  • Marketing Automation
  • Event Management
  • Marketing Campaigns
  1. Įgūdžiai. Pasižymėkite, kokie yra jūsų įgūdžiai, ką mokate daryti. Kaip gauti „endorsements“? Tai yra kai kiti paspaudžia, kad Jūs turite būtent tą įgūdį. Tai galite gauti, jeigu ir patys pažymėsite savo draugų įgūdžius, tuomet galbūt ir jie pažymės.

Pavyzdžiai:

  • Marketing
  • Marketing strategy
  • Social media
  • Digital marketing
  • Online advertising
  • SEO
  • Online marketing
  • Advertising
  • Market research
  • Instagram
  • Content marketing
  • Pinterest
  • E-commerce SEO
  • Copywriting
  • Branding
  • Blogging

Įrankis, kuris parodys, kiek žmonių yra linkedin, turinčių tam tikrus įgūdžius, kokios įmonės yra, kokie top universitetai ir pan: linkedin.com/directory/topics-a/

  1. LinkedIn rekomendacijos yra labai gerai. Todėl visada prašykite darbdavių, kolegų, partnerių, kad paliktų Jums rekomendaciją.
  2. LinkedIn yra vieta, kur galite pasigirti. Čia surašykite savo kursus, mokamas kalbas, turimus sertifikavimus.
  3. Papildomi hacks (viešas profilis, kelių kalbų profiliai)

Dažnai žmonės nesusitvarko savo profilio linko – būna vardas-pavardė ir hieroglifai ar skaičiai, tai galima susitvarkyti, kad liktų gražus linkas – vardo ir pavardės. Reiktų nueiti į savo profilį ir paspausti: Edit public profile URL.

Dažnai yra klausiama, kokia kalba turėti savo linkedIn profilį? Viskas priklauso nuo to, kur norite dirbti ir ar aktuali tarptautines įmones. Taip pat yra opcija turėti linkedIn keliomis kalbomis – Add profile in another  language. Tačiau nerašykite viename profilyje keliomis kalbomis, pasirinkite vieną, kuria norite komunikuoti.

Social Selling Index – įrankis, kuris rodo, kiek žmonių yra Jūsų srityje.

Taktika LinkedIn įrašams rašyti/ Gairės

  1. Turėkite istoriją ar įvykį, kuriuo norite pasidalinti.
  2. Parašykite, ko Jūs išmokote.
  3. Pažymėkite kitus žmones ar kompanijas (naudodami @ ženklą).
  4. Nepamirškite naudoti aktualių hashtagų.

Taktika įrašams rašyti/ Laikas

  • Savaitės dienomis: antradienis, trečiadienis ir ketvirtadienis.
  • Laikas: 8-9, 12-13, 16-17.
  • Dažnumas priklauso nuo tikslo. Norint būti aktyvesniam – 1-2 kartus per savaitę. Norint tapti nuomonės formuotoju – 3-4 kartai per savaitę/

Pasidalinimas sukurtu turiniu

  1. Vieno sakinio taisyklė arba „Jūsų nuomonė kitiems svarbi“.
  2. Jeigu pažįstate įrašo autorių, nepamirškite pažymėti ir padėkoti už puikų turinį.
  3. Papildykite įrašą hashtagais.

LinkedIn „engagement pods“. Kas tai yra ir kaip tai veikia? Engagement pods – tai žinučių grupės, kuriose žmonės įkelia nuorodas į savo įrašus. Žmonės esantys grupėje skaito tuos įrašus. Jei įrašai jiems patinka, jie spaudžia „like“ ir komentuoja.

LinkedIn dažnai daromos klaidos:

  • Profilis be jokių nuotraukų.
  • Facebook turinys LinkedIn‘e.
  • Jokio aprašo.
  • Kalbėjimas apie save trečiuoju asmeniu.
  • Išskiriami netinkami įgūdžiai.
  • Automatiniai kvietimai.

O dabar kai žinote, ką reikia daryti – PIRMYN. Jeigu vis dėlto galvojate, kad geriau kas nors kitas už Jus sutvarkytų tiek asmeninį, tiek verslo paskyrą – kreipkitės į mus – LinkedIn administravimas.

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis
versmo

Koncentruotos vidinio marketingo žinios

baneris Sužinoti daugiau