BRANDBOOK’as

Kas yra brandbook’as?

Brandbook’as – tai stiliaus knyga, kurioje aprašymai padeda išlaikyti prekės ženklo vientisumą.

Knygoje yra aprašoma prekės ženklo idėja ir nurodomi standartiniai prekės ženklo elementų naudojimo būdai.

Brandbook’as yra vadinamas įvairiais pavadinimais. Tai gali būti stiliaus knyga, stiliaus vadovas, logotipo naudojimo vadovas, prekės ženklo vadovas ir pan. Nors pavadinimai gali skirtis, tačiau šio dokumento esmė išlieka ta pati – išlaikyti prekės ženklo vientisumą.

Vientisumo principas reiškia, kad prekės ženklas turi pasižymėti visiška darna. Nesvarbu kas ir nesvarbu kur susidurs su ženklu, jis visur turi būti toks pats. Tik geriausiems ženklams būdingas nuoseklumas.

Logotipai, kurie skirtingose vietose atrodo skirtingai, pavyzdžiui, logotipas lauko reklamoje tamsiai mėlynas, vizitinėje kortelėje – šviesiai mėlynas, internete tas pats logotipas jau pilkas, o jo formos iškraipytos, šriftai pasikeitę, sukuria nuomonę, kad prekės ženklas yra chaotiškas ir aiškiai nesuvokiantis savo identiteto. Kai nėra paisomas vientisumas, tai nėra sukuriama darna, kuri parodytų, kad aiškiai suvokiamas prekės ženklas.

Taigi, kai prekės ženklas yra vientisas, paprastas, aiškus, tai vartotojas paprasčiau ir lengviau suvokia tą prekės ženklą ir lengviau jį priima, įsidėmi ir atpažįsta. Jeigu prekės ženklas išlieka vientisas, tai jis tampa atpažįstamu, sumažina išlaidas, sukuria ir išlaiko ryšį su vartotojais, vartotojai pasitiki prekės ženklu ir vientisumas padeda išsiskirti iš konkurentų.

Brandbook’e arba prekės ženklo vadove yra aprašoma prekės ženklo idėja, vertybės, pozicija, tikslai, stilius, istorija. Ši knygos dalis padeda susipažinti su prekės ženklu ir jo idėja bei filosofija. Kita dalis – tai techninis aprašymas, kuomet aiškiai ir tiksliai nurodomi firminio stiliaus elementų naudojimo standartai. Šie aprašymai dažniausiai naudojami firminio stiliaus elementų gamyboje. Reklamoje prekės ženklas būna naudojamas taip, kad būtų išlaikytas firminio stiliaus vientisumas.

Taigi, norėdami išlaikyti prekės ženklo vientisumą, būtina turėti prekės ženklo aprašymus. Būtent prekės ženklo vientisumas padeda sėkmingam verslui.

Brandbook’as naudingas ne tik dėl to, kad kuria prekės ženklo vientisumą ir kartu sėkmę, bet ir taupo laiką. Niekam nebereikia kartoti prekės ženklo idėjos ir kaip teisingai naudoti prekės ženklo elementus. Šią informaciją lengvai galima persiųsti ar perduoti žmonėms. Taip pat, turėdami prekės ženklo aprašymą, išvengsite klaidų dėl neteisingo elementų naudojimo.

Nuoseklus prekės ženklo aprašymas padeda geriau pažinti prekės ženklą vidiniams darbuotojams, suprasti jo idėją ir filosofiją. Taip pat brandbookas atlieka reprezentatyvią funkciją, kuria emocinį ryšį su vartotojais ir skatina jų lojalumą.

'

MARKETINGO SPECIALISTŲ KOMANDOS NUOMA

POPULIARIAUSIAS MARKETINGO PASLAUGŲ PAKETAS

Sužinoti daugiau

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis