Turinio marketingo kūrimas ir jo nauda
Tradiciniu marketingu mes pasakome, kad esame roko žvaigždės, tačiau tik turinio marketingu parodome, kad tikrai tokie esame.
Turinio marketingas yra strategija, kuri padeda spręsti esamų ir potencialių klientų problemas, skleidžia tam tikras žinutes. Turinio marketingu galima užsitarnauti gerą vardą ir pritraukti klientus.
Google vertina ir aukščiau reitinguoja tas internetinės svetainės, kuriose yra daugiau naudingo turinio ir jis yra skaitomas bei aktualus vartotojams. Turinys kuriamas aktualus, skaitomas, atsižvelgiant į vartotojų poreikius, atliktas analizes, pirkėjų charakteristikas.
Turinio marketingas (tinklaraščio rašymas) padeda ne tik pakilti google paieškoje, tačiau pritraukti naujų potencialių klientų bei pagerinti įvaizdį.
Svarbiausia kuriant turinį, jis turi būti originalus bei aktualus vartotojams. Turinys kuriamas ne tik tam, kad Google aukščiau reitinguotų internetinę svetainę, bet ir siekiant užmegzti bei kurti santykius su klientais. Taip pat gerą turinį pasiima kiti tinklaraščiai ir žiniasklaida.
Tas turinys, kurio vartotojai ieško, atveda daugiausia srauto ir juo yra dalijimąsi. Tačiau turinio marketingas turi turėti strategiją su aiškiais tikslais. Aiškiai reikia žinoti, kokią auditoriją norima pasiekti, kokios žinios bus skleidžiamos ir kaip matuojama sėkmė.
Kokybiškas turinys ne tik iškelia paieškos sistemoje ir vartotojai gali lengviau jį rasti. Turiniu reikia dalintis ir padėti, kad jis pasiektų tinkamą auditoriją, todėl reikia investuoti į turinio sklaidą socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje.
Turinys turi būti įdomus, naudingas, personalizuotas. Aiškiai identifikuojamos temos, kurios aktualios pasirinktai auditorijai.
Turinio marketingas rezultatus atneša ne taip greitai, tačiau po truputį geras turinio kūrimas augina turinio kūrėją, kaip autoritetą. Norint aplenkti konkurentus, reikia rasti turinio nišą, kuri aktuali potencialiems klientams.
Taip pat turinio marketingas turi būti vientisas ir nenutrūkstamas procesas. Negalima rašyti straipsnių, tada, kada papuola. Turi būti nuoseklumas bei apgalvojimas ką pasakyti savo klientams.
Turinio marketingo efektyvumas taip pat priklauso ir nuo techninių dalykų. Būtina peržvelgti ar svetainė, tinklaraščiai, nukreipimo puslapiai yra techniškai sutvarkyti. Tik tuomet turinys galės pritraukti naujų klientų, didinti žinomumą ir kilti paieškos sistemose.
Taigi, geras turinys yra puiki priemonė norint pasiekti didesnę rinkos dalį ir padidinti savo žinomumą.