Remarketingas ir GDN

Kas yra remarketingas ir kas yra GDN?

Lankytojas, kuris užsuko į Jūsų internetinę svetainę, kol kas yra tik potencialus pirkėjas – tam, kad jis nuspręstų pasinaudoti siūloma preke ar paslauga, jam gali prireikti daugiau laiko.  Kaip dar kartą atsidurti kliento akiratyje ir užtikrinti, jog jo apsilankymas pavirstų sėkminga konversija?

Šiuo atveju gali padėti remarketingas – procesas, kurio dėka buvę puslapio lankytojai ir toliau internete mato Jūsų reklamą. Iš esmės tai gali būti vadinama ir klientų persekiojimu, tačiau toks pakartotinės rinkodaros metodas pasiteisina, jeigu iš tikrųjų turite gerą pasiūlymą savo klientams. Veikimo principas labai paprastas: po pirmojo apsilankymo Jūsų tinklalapyje, lankytojo naršyklė įsimena „Google AdWords“ sistemą (tam naudojamas specialus kodas) ir vėliau jam apsilankius kitoje svetainėje, kuri naudoja tą patį kodą ir „Google AdSense“, potencialus klientas ir vėl pamatys Jūsų reklamą.

Surasti potencialių pirkėjų galima ir naudojant GDN ( Google Display Network) – Google vaizdinės reklamos tinklą. Šis tinklas vienija daugiau daugybę skirtingų tinklalapių, todėl turėsite galimybę pasiekti didžiąją dalį interneto vartotojų ir tuo pačiu pasirinkti, kam bus rodoma Jūsų reklama. Tikslingai pasirinkus raktinius žodžius, klientus galima pasiekti dar tuomet, kai jie tik pradeda domėtis Jūsų siūloma paslauga ar skaito straipsnius panašia tematika. Jūs patys galite rinktis, kokiose svetainėse bus rodoma ar blokuojama reklama, o taip pat – nurodyti ir potencialių pirkėjų pomėgius, lytį, amžių ar kitus svarbius požymius.

Nusprendus pasinaudoti remarketingu ar GDN, Jums bus reikalingi ir banerių išmatavimai:

Svoris ne didesnis nei 150kB.

FORMATAS: AMP html formatas – tiems kas neturi išnaudojęs didelio biudžeto. Kitiems HTML5.

Kartais galima ir jpg, gif, ar png, jei nededame daug animacijos.

Square & Rectangle

200 × 200 Small square
240 × 400 Vertical rectangle
250 × 250 Square
250 × 360 Triple widescreen
300 × 250 Inline rectangle
336 × 280 Large rectangle
580 × 400 Netboard

Skyscraper

120 × 600 Skyscraper
160 × 600 Wide skyscraper
300 × 600 Half-page ad
300 × 1050 Portrait

Leaderboard

468 × 60 Banner
728 × 90 Leaderboard
930 × 180 Top banner
970 × 90 Large leaderboard
970 × 250 Billboard
980 × 120 Panorama

Mobile

320 × 50 Mobile banner
320 × 100 Large mobile banner

Turintiems ribotą biudžetą, galima rinktis ir mažesnį banerių skaičių. Tuomet rekomenduojama naudoti 10 populiariausių banerių pagal šiuos išmatavimus:

120x600px ; 160x600px; 250x250px; 300x250px; 300x600px; 320x50px; 336x280px; 468x60px; 728x90px; 970x90px.

arba 7 

300X250, 970X250, 728X90, 320X50, 320X100, 300X600, 336X280

P.S. jei darotės pirmą kartą, tai formatas geriausias būtų AMPHTML

 

'

MARKETINGO SPECIALISTŲ KOMANDOS NUOMA

POPULIARIAUSIAS MARKETINGO PASLAUGŲ PAKETAS

Sužinoti daugiau

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis