Inbound metodikos taikymas pardavimuose

Inbound metodikos taikymas pardavimuose

 

Pardavimų vadovas inbound marketingo strategijoje daugiausia laiko skiria potencialių klientų konsultacijoms, kurių metu stengiasi išspręsti jų problemas. Žinoma tik tas, kurias tikrai gali. Tam padeda Sales Hub programinė įranga.

 

Pritraukti

Pagrindinis šio etapo tikslas – įgauti auditorijos pasitikėjimą, jog būtent Jūs galite padėti spręsti jiems kylančias problemas. Naudinga patalpinti savo susitikimų ir užimtumo kalendorių interneto svetainėje, jog potencialūs klientai galėtų rezervuotis laiko pokalbiui bei problemų sprendimo būdų paieškai. Analizuokite savo puslapio auditoriją HubSpot prospects įrankiu bei naudokite pokalbių ir skambučių programėles, kad maksimaliai optimizuotumėte laiko ir energijos kaštus bei greitai ir efektyviai pasiektumėte klientą.

 

Įtraukti

Potencialūs klientai turėtų būti nuolat įtraukiami į Jūsų verslo veiklą naudojant elektroninio pašto įrankius ar kitas informavimo priemones. Kuo klientams lengviau Jus pasiekti, tuo užtikrintesni jie jaučiasi dėl gaunamos pagalbos. Kad palengvintumėte jiems susisiekimą su Jumis, galite automatizuoti laiko rezervacijos nuorodas. Greitam ir sklandžiam bendravimui būkite numatę automatizuotus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus. Įrašinėkite pokalbius su klientais, analizuokite juos ir tikrinkite Jų poreikius bei bendraukite efektyviai ir operatyviai.

 

Patenkinti kliento poreikius

Begalė išmaniųjų programų, nuorodų ir kitų HubSpot įrankių nėra sukurti vien tam, kad palengvintų darbą Jums. Vienas pagrindinių jų tikslų – kuo labiau prisitaikyti prie kliento poreikių ir palengvinti paslaugų užsisakymą ar prekių pirkimą, gauti atsakymus ir pagalbą realiu laiku ir padaryti apsilankymo Jūsų interneto puslapyje patirtį kuo malonesne. Išnaudokite tai.

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis
versmo

Koncentruotos vidinio marketingo žinios

baneris Sužinoti daugiau