Reklamos planavimas ir valdymas

Reklamos planavimas ir valdymas

 

Keli patarimai iš reklamos kampanijų planavimo ir valdymo:

Planuojant reklamą labai svarbu nusistatyti tikslus, jų būna įvairių nuo priminimo apie prekės ženklą iki pardavimų skatinimo. Todėl kai kartais vadovai klausia, kodėl neišaugo pardavimai? Galima atsakyti todėl, kad tikslas buvo informuoti. O pardavimams paaugti dar reikia laiko. Taigi, nuo reklamos tikslo priklauso ir rezultatai, todėl ne viskas yra tik apie pardavimus. Gal pirma reikia susitvarkyti įvaizdį ar pakeisti nuomonę. Juk iš tikrųjų nuomonės formavimas ir yra marketingistų duona.

Apie reklamos kanalus:

Televizinės reklamos visi bijo, nes ji atrodo brangiausia. Tačiau tai ne tiesa, kai išsiskaičiuoti kontakto kainą, tai būna pati mažiausia. Čia reikėtų žiūrėti ne tik  į kainą, bet ir į produktą. Jeigu Jūsų produktas masinis, tai TV reklama – būtent tai, ko jums reikia.

Reklaminiai leidiniai, galbūt daugelio nuomone, jau atgyvena, tačiau pardavimų skatinimui tai itin paveiki priemonė, nors tikrai brangi.

Nepamirškite ir savo produktų pakuotės, ji taip pat gera reklama.

Tačiau atsiliepimai WOM arba kitaip rekomendacijos veikia geriau nei reklama.

Radijas puikiai tinka kaip call to action – t.y pakviesti vartotojus, kai yra daromos nuolaidos.

Ir, žinoma, ieškokime partnerysčių. Su jomis galima sugalvoti labai sėkmingas reklamos kampanijas.

 

Patarimai iš reklamos kampanijų planavimo ir valdymo:

Jeigu dirbate B2B segmente, nepamirškite „užnorinti“ ir fizinių asmenų. Būdami gamintojai, galime kurti tokį prekės ženklą, kad ir iš apačios jo norėtų.

Marketingo funkcija – padėti parduoti. Suteikime aiškią priežastį pirkti.

Rezultatus matuokime iškeltais tikslais.

Paslaugų sektorius savo komunikacijoje turi naudoti turinio marketingą.

Turinys – išties galvos skausmas, tačiau jis nebebus nemokamas, todėl reikia investuoti ir į turinio pasiekiamumą.

Atstovauti turime ir pirkėją, ir vartotoją. Apie ką dažnai pamirštame. Žaisminga pakuotė – vaikui, bet etiketė – mamai.

Jeigu rinkos lyderiai kažko nebedaro, tai reiškia nebeveikia, todėl ir Jums to daryti nereikia. Nepamirškite stebėti konkurentų.

Marketingo skyrius neturi „sėdėti tik prie PC“, jis eina ir stebi aplinką, kas vyksta.

Sugrįžti po akcijų labai sunku, todėl būkime kūrybingi.

B2B ir B2C reklamos kampanijų skirtumai

B2C:

  • Vartotojas linkęs pasiduoti emociniam pirkimui
  • Emocinis arba racionalus pirkimas
  • Norai ir naudos
  • Ieško akcijų ir pramogų
  • Nori džiaugtis savo pirkimu
  • Ieško trumpalaikių santykių
  • Daug pirkėjų, maža pirkimo apimtis
  • Efektas čia ir dabar
  • Reklamos žinutė: emocinė

B2B:

  • Racionalus vartotojas
  • Daugiaetapis pirkimas
  • Logika ir charakteristikos
  • Ieško efektyvumo
  • Nori gauti žinias apie savo pirkinį
  • Ieško ilgalaikių santykių
  • Mažai pirkėjų, didelė pirkimo apimtis
  • Ilgalaikių tikslų įgyvendinimas
  • Reklamos žinutė: racionali, logiška

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis
versmo

Koncentruotos vidinio marketingo žinios

baneris Sužinoti daugiau