Reklama Internete

Ką pasirinkti: Google Adwords ar SEO?

Norint turėti bent minimalią reklamą internete ar bet kokiame kitame media kanale – privalote turėti internetinę svetainę. Tai Jūsų pinigų mašina ir vizitinė kortelė. Jei jau turite svetainę, įsitikinkite, ar ji atitinka Google reikalavimus, ar yra funkcionali ir patraukli vartotojui (tai galima suprasti paanalizavus savo Google Analytics paskyrą), ir tik tada planuokite reklamą, kitu atveju, Jūsų pinigai bus išleisti veltui.

Įsitikinę, kad Jūsų svetainė tobula, galite „pasamdykite” internetą dirbti Jums. Įvairūs reklamos internete metodai padės pritraukti tikslinę auditoriją, sužadinti jos domėjimąsi, poreikį pirkti, būti lojaliais. Internetinę rinkodarą galime pavadinti ir mokslu, ir menu, ji tapo kritiškai svarbia daugelio įmonių marketingo dalimi. Vartotojai pripratę ieškoti ir sau tinkamą informaciją surasti greitai ir lengvai – keliais paspaudimais – todėl turite būti lengvai surandami ir matomi, kitu atveju klientai tiesiog „nuplauks“ pas konkurentus.

Populiariausios internetinės rinkodaros priemonės: internetinio tinklalapio pritaikymas paieškos sistemoms (SEO), reklama paieškos sistemose (Google AdWords), reklama socialiniuose puslapiuose (Facebook ir t.t.), reklama informaciniuose portaluose. Taip pat veiksminga ir populiari rinkodara elektroniniu paštu. Tačiau negalima apsiriboti tik šiomis priemonėmis – internetas yra milžiniškas tinklas, kuriame sugalvojama įvairiausių dalykų, ir, žinoma, kūrybiškumas dažniausiai ir laimi.

Neabejotinai, artimiausiu metu susikurs dar daugiau internetinės rinkodaros priemonių, įrankių bei technikų. Mes stebime tendencijas, domimės naujovėmis. Išanalizavę jūsų įmonės veiklos specifiką, padėsime Jums pasirinkti ir įgyvendinti tinkamą internetinės rinkodaros būdą, garantuoti internetinės rinkodaros grąžą.

Pagal Jūsų poreikį ir Jūsų tikslinę vartotojų auditoriją, Marketingo Specialistas Jums parinks efektyviausias reklamos priemones.

  • Internetinių svetainių  SEO optimizacija.
  • Google Adwords reklama.
  • Vaizdinė reklama Google tinkle.
  • Remarketing (pakartotinė reklama).
  • Gmail reklama.
  • Socialinis Marketingas – reklama socialiniuose tinkluose Facebook, Google Plius, Youtube.
  • Reklama portaluose: delfi, alio, rekvizitai, mano namai ir t.t. 

Google reklamą drąsiai galima vadinti viena veiksmingiausių ir perspektyviausių internetinės rinkodaros formų, į kurią verta investuoti. Dar labiau vilioja šios reklamos formos suteikiama galimybė mokėti tik už potencialų pirkėją, bei detaliai stebėti investicinę grąžą ir analizuoti atėjusių į internetinę svetainę potencialių klientų elgesį – nuo praleisto laiko tinklapyje iki detalios statistikos, kaip jis naršė svetainėje ir kaip į ją atėjo. Taip pat suteikiama galimybė pasirinkti auditoriją, kuriai reklama bus rodoma pagal įvarius rodiklius: vietovę, miesto tikslumu; kalbą, paros laiką, kuriuo bus ieškoma, savaitės dienas ir pan.

Google reklamos pagrindinės šakos:

Viena populiariausių Google reklamos formų – tai Google AdWords tekstiniai ir vaizdiniai skelbimai. Šios reklamos vienas pagrindinių išskirtinumų yra, kad ji rodoma būtent tada, kai potencialus klientas ieško jūsų teikiamų paslaugų ar prekių. Kitas ypatingas bruožas – jei žmogus pamato įmonės reklamą, bet ant jos nespaudžia – nemokamas nei vienas centas už parodymą. Google viena pirmųjų įvedė atsiskaitymo už reklamą metodą, vadinamą cpc (angl. Cost per click – mokestis už paspaudimą).

Remarketingas (pakartotinė rinkodara) . Šios paslaugos veikimo principas – Google AdWords tekstinių ir/ar vaizdinių reklamos skelbimų rodymu auditorijai po to, kai ši paliko Jūsų internetinę svetainę. Tai puikus būdas pritraukti lankytojus, kurie jau lankėsi jūsų tinklapyje, bet neatliko tikslinių veiksmų, pvz.: nepirko prekių, neužpildė kontaktinės formos ir t.t. arba atvirkščiai įsigijo prekę. Pavyzdys: klientas jūsų internetinėje parduotuvėje nusipirko palapinę. Po kurio laiko jam pradedama rodyti reklama su akcija miegmaišiams. Taip pat Remarketingas įgalina rodyti reklamą ir tik tiems vartotojams, kurie dar nesilankė Jūsų svetainėje. Vidutiniškai paskaičiuota, kad apie 10 proc. grįžusių klientų įsigijo prekę.

Kiek naujesnės, bet su pagreičiu populiarėjančios Google reklamos formos:

Gmail Sponsored Promotions – efektyvi reklama populiariausioje el. pašto programoje. Sukurti vaizdiniai ar tekstiniai Adwords skelbimai rodomi vartotojo Gmail programos Reklamos (Promotions) kortelėje;

True View video skelbimai – tai reklaminiai klipai, vaizdo įrašai, kurie parodomi prieš žiūrimą video klipą. Įprastai „TrueView“ skelbimai naudojami reklamai „YouTube“ vaizdo įrašuose.

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis
versmo

Koncentruotos vidinio marketingo žinios

baneris Sužinoti daugiau