Internetas ar televizija?

Internetas ir televizija išlieka efektyviausios reklamos priemonės

Rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė „Kantar TNS“ 2016 metais atliko reklamos monitoringą. Monitoringo analizė parodė, kad Lietuvoje reklamos apimtys padidėjo 9,3 proc. 2016 metais lyginant su 2015 metais.

Labiausiai reklamos apimtys paaugo interneto, lauko video, TV ir reklamos kine, žurnaluose ir radijo eteryje.

Reklamos priemonių pokytis lyginant 2015 ir 2016 metus nurodytas lentelėje:

Reklama priemonėPokytis lyginant 2015 metus su 2016 metais Reklamos apimtys
TV reklama2016 metais reklamos trukmė išaugo dešimtadaliu.1.8 mln. Reklaminių klipų parodyta per 2016 metus.
Spaudos reklamaApimtys smuko 5,8 proc.
Reklama laikraščiuoseApimtys sumažėjo 11,4 proc.Reklamos plotas laikraščiuose buvo beveik 9,2 mln. kv. cm.
Reklama žurnaluoseApimtys paaugo 3 proc.Reklamos plotas – 6,8 mln. kv. cm.
Reklama radijo eteryjePaaugo  1 proc.Nuskambėjo 8,8 mln. sekundžių reklamos.
Banerinė interneto reklamaIšaugo penktadaliu.
Lauko statinė reklamaSumažėjo 1,2 proc.Per dieną lauko reklamos stenduose buvo eksponuojama 20,4 tūkst. kv. m. reklamos.
Lauko video reklamaApimtys reklamos padidėjo 11,4 proc.5 mln. sekundžių reklamos buvo parodyta.
Reklama ant degalinių degalų pylimosi pistoletų0,5 proc. paaugo.35,6 tūkst. reklaminių lipdukų.
Vidaus TV reklamaSumažėjo 11, 8 proc.
Kino reklamaApimtys paaugo 5,1 proc.Buvo parodyta 433 tūkst. reklaminių klipų.
'

MARKETINGO SPECIALISTŲ KOMANDOS NUOMA

POPULIARIAUSIAS MARKETINGO PASLAUGŲ PAKETAS

Sužinoti daugiau

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis