Vidiniai mokymai

Vidiniai pardavimų, marketingo mokymai

Vidiniai Mokymai

Vedame įmonėms tęstinius pardavimo mokymus workshop‘o principu. Workshop‘ais siekiame, kad ne tik mokymų vadovai dalintųsi patirtimis, praktiniais patarimais ir žiniomis, bet ir įmonės darbuotojai.

Tęstiniai pardavimo mokymai plečia ir gilina žinių bagažą. Šie mokymai yra kaip dirbtuvės arba praktinis seminaras. Viskas dėstoma praktikos pagalba, kuria dalijasi visi dirbtuvėse dalyvaujantys asmenys. Tęstinių pardavimo mokymų tikslas, kad kiekvienas galėtų mokytis iš kito ir pasidalinti savo mintimis.

Marketingo valdymo agentūros darbuotojai yra specialistai, kurie pateikia profesionalius pranešimus, kurių metu Jūsų įmonės nariai gilins žinias ir jas pritaikys praktikoje.

Tęstiniai pardavimo mokymai padeda atrasti perspektyvių idėjų ir jas įgyvendinti darbo vietoje.

Taigi, tęstiniai pardavimo mokymai paremti workshop‘o principu yra pusiau laisvos formos užsiėmimai, kurių metu dalyviai aktyviai įsitraukia į diskusijas, bendrauja, generuoja idėjas ir kuria planus. Mokymų vadovai, išsiaiškinę įmonės poreikį, pristato teorinę dalį paremta ilgamete ir praktika.

Galimos pardavimo mokymų temos:

  • Pardavimo technika.
  • Efektyvios derybos.
  • Interaktyvūs verslo žaidimai komandos formavimui, tikslų pasiekimui.
  • Enneagrama – psichologijos mokslo šakos įvadas – pažinti save ir kitų žmonių tipus.
  • Klientų aptarnavimas.
  • Personalo atranka.
  • Kūrybiškumą skatinantis įrankis – 6 skrybėlių metodas.
  • Organizacijos tapatybės strategijos formavimas.
  • Marketingo samprata ir valdymas kasdieninėje veikloje.
  • Pardavimų psichologija.
  • Klientų prieštaravimai, argumentai.
  • Šalti skambučiai.
  • Klientų poreikių išsiaiškinimas.
  • Pardavimų pokalbių klausymas, analizavimas.

Pasirinktinai 1 arba 2 dienų pardavimo mokymai po 8 val. Jūsų biure

Pardavimo mokymai efektyvūs tada, kai jie organizuojami konkrečiai organizacijai, išanalizavus esamą pardavimo metodiką ir veiklos specifiką.

Pardavimo Gudrybių Mokymai Jūsų įmonės viduje – tai praktinis seminaras skirtas pardavimų didinimui. Šiek tiek teorijos, o daugiau praktikos. Tikslas – pasidalinti savo patirtimi ir žiniomis, rasti ir pritaikyti naujų pardavimų technikos metodų parduodant konkrečią prekę ar paslaugą.

Planuojamas Mokymų Turinys:

  • Profesionalaus pardavimo pokalbio laipteliai pritaikyti konkrečiam Jūsų įmonės produktui;
  • Ką gali išduoti Jūsų Klientų neverbalinė kalba;
  • Kokie yra psichologiniai žmonių tipai;
  • Pardavimų psichologija;
  • Kaip save parduoti brangiai?;
  • Enneagramos įvadas, Savęs ir kitų žmonių tipai ir jų atpažinimas;
  • Kokios yra Klientų pirkimo baimės ir kaip jas nugalėti;
  • Klientui daromos įtakos gudrybės;
  • Derybų menas;
  • Klientų prieštaravimai, Jūsų argumentai;
  • Savęs ir kitų pažinimo psichologinis žaidimas “SALA”;
  • Gautos informacijos įsisavinimas praktiškai.
  • Moralas pardavimo vadybininkams.

MOKYMŲ VERTĖ 900 € (1 diena, iki 10 žmonių grupei)

Kodėl verta rinktis mus? Nes visi lektoriai yra praktikai, ilgus metus dirbę aktyvaus pardavimo įmonėse kaip 1588 (UAB INFOMEDIA); UAB BTV; UAB PROVIDENT FINANSAI; UAB PZU LIETUVA, kuriuose dirbome ir pardavimų vadovais, ir aktyvių pardavimų vadybininkais, vedėme vidinius mokymus savo vadybos skyriams.

Ir geras pardavėjas ne visada žino visas pardavimo technikos subtilybes. Yra daug įmonių, kurios organizuoja įvairius mokymus, kaip parduoti, kaip padidinti pardavimus. Jei tik įmonė gali leisti sau nupirkti tokius mokymus savo darbuotojams, tai tikrai sveikintina. Bet ar po jų tikrai pardavimai padidėja? Mūsų ilgametė patirtis aktyvaus pardavimo įmonėse ir įvairių seminarų dalyvavime parodė, kad daugiausiai tai būna teoriniai mokymai ir praktikoje mažai pritaikomi. Mes Jums galime pasiūlyti vienos dienos, išgrynintus praktinius pardavimo mokymus, kuriuos pravesime Jūsų įmonės viduje, prieš tai išanalizavę, kokią pardavimo techniką naudoja Jūsų vadybininkai.

Vidiniai Marketingo Mokymai kolektyvui

  • Marketingas? Kas tai?
  • Marketingo kompleksas 6P.
  • Kokius gebėjimus turi turėti marketingo specialistas ir ar tai įmanoma juos visus turėti vienam žmogui?
  • Verslo tikslų pasiskirstymas skyriams.
  • Marketingas prieš Pardavimus. „Genčių“ karai.
  • Kas yra vidinis marketingas (marketingas, personalas, pardavimai)?
  • Kaip gali prie įmonės marketingo valdymo prisidėti pardavėjai, personalas.
  • Vizija, misija, vertybės.
  • Organizacijos tapatybės formavimas (praktinė užduotis).
  • Šūkis.
  • Naudų išgryninimas. Kas geriausiai žino, kokias naudas parduodate savo klientams?
  • Planograma, prekių išdėstymas lentynose. Kas atsakingas?
  • Pagrindinės priežastys lemiančios įmonių bankrotą.
  • Marketingo biudžeto planavimas.
  • Pažinti savo vartotoją ir žinoti jo poreikius.
  • Potencialūs, esami, prarasti klientai.
  • Kaip pamatuoti marketingo darbus?
  • Kodėl svarbu įmonei turėti marketingo strategiją.
  • Ryšiai su visuomene.
  • Klausimai, diskusijos.

MOKYMŲ VERTĖ 900 € (1 diena, iki 10 žmonių grupei)

Mokymus veda: Vaiva MICKUVIENĖ, Valentinas MARINIONOKAS,  Greta BESAKIRSKYTĖ

Vieta, kur Vizija tampa Strategija!

Agentūra “MARKETINGO VALDYMAS” – yra komanda, kuri dirba universaliai, pasinaudodama savo kompetencijomis bei suteikdama savo klientams įvairiapusišką naudą ir informuodama juos apie naujoves bei teikianti marketingo paslaugas.