Kristina Liesė

Kristina Liesė

/ Marketingo specialistas | KAUNO regionui

Susipažinkime. Aš KRISTINA Liesė ir galiu būti Jūsų įmonės marketingo specialistė.


Darbinė patirtis

15 metų tarptautinė patirtis strateginių projektų valdymo, marketingo ir komunikacijos, lojalumo, pardavimų skatinimo srityse:

• AB „Ūkio bankas“ – ekonomistė tarptautinių užklausų sprendimui (investigations)
• Žurnalas „Vadovas“ (UAB „Pačiolis“) – marketingo straipsnių rašytoja
• UAB „ Bioklinika” – marketingo vadovė
• UAB „Druskininkų Rasa“ – rinkodaros direktorė
• UAB „KESKO Senukai Lithuania“ – lojalumo vadovė
• Gemaga Group – įmonių grupės marketingo vadovė
• UAB „Biomė“ ir UAB „Biomedicinos inžinerija“ – startuolių įkūrėja, strateginių projektų vadovė
• Agentūra „Marketingo valdymas“ – laisvai samdoma marketingo specialistė.

Išsilavinimas

Kauno technologijos universitetas, Ekonomikos ir vadybos fakultetas:
• Vadybos ir verslo administravimo bakalauras, specializacija – finansų vadyba
• Ekonomikos magistras, specializacija – draudimas ir bankininkystė
• Vadybos magistras, specializacija – marketingo vadyba (diplomas su pagyrimu)

Kvalifikacijos kėlimo kursai:
• University of Virginia – Innovating with the Business Model Canvas
• Copenhagen Business School – An Introduction to Consumer Neuroscience & Neuromarketin
• University of California San Diego – Drug Commercialization

Valdymo sritys

• Marketingo auditas
• Marketingo strategijos ir veiksmų plano parengimas
• Marketingo KPI diegimas
• Metinio biudžeto sudarymas
• Korporatyvinio įvaizdžio kūrimas ir komunikacija
• Marketingo ir pardavimų skyrių sinergijos (geresnio bendro veiklos rezultato) įdiegimas
• Lojalumo strategijos kūrimas, duomenų įdarbinimas
• Re-branding‘o strategijos ir veiksmų plano parengimas
• Marketingo kampanijų inicijavimas ir valdymas
• ATL marketingo veiksmų (TV, radijas, spauda, lauko reklama, ryšiai su visuomene) planavimas ir įgyvendinimas
• BTL marketingo veiksmų (reklama prekybos vietose, sampling‘as, internetas, soc.tinklai, email marketingas, renginiai) planavimas ir įgyvendinimas
• Pasirengimas parodoms – nuo koncepcijos iki kiekvieno parodos dalyvio tikslų nustatymo
• Produktų/paslaugų kategorijos analizė, rinkos monitoringas
• Naujų produktų/paslaugų kūrimas ir tobulinimas, įvedimas į rinką
• Privačių prekės ženklų (private label) kūrimas
• Įmonės tinklapio kūrimas
• Elektroninės parduotuvės kūrimas
• Startuolių marketingas. Idėjų komercinimas
• ES finansuojamų projektų valdymas
• Renginių, įmonės švenčių organizavimas
• Vidinių mokymų workshop‘o principu vedimas, seminarų vedimas

Gyvenimo tiesos, kuriomis vadovaujuosi:

• Kiekvienas marketingo žingsnis turi padėti įmonei augti, parduodant kuo daugiau (pajamos), kuo brangiau (pelnas) ir pakartotinai tam pačiam klientui (lojalumas).
• Jei labai nori – ieškai galimybių. Jei noro nėra – ieškai priežasčių.
• Kai pučia permainų vėjas, vieni stato užtvarus, kiti – vėjo malūnus.
• Jūsų klientai šiandien reiklesni, protingesni, įvairesni, ir jie visi – pasiilgę paprasto žmogiškumo.