AKVILĖ ŠATAITĖ

AKVILĖ ŠATAITĖ

/ KOMUNIKACIJOS BEI TURINIO KŪRIMO SPECIALISTĖ

Susipažinkime. Aš AKVILĖ ir galiu Jums padėti kuriant turinį – nuo reklamos tekstų iki įvairaus pobūdžio straipsnių.


Darbinė patirtis

Darbinė patirtis

  • UAB „Tango reklama“ – radijjo stočių RADIOCENTRAS, ZIP FM, RUSSKOJE RADIO BALTIA, RELAX FM ir ROCK FM užsakomosios reklamos skyrius.

Atsakomybės: nestandartinių radijo reklamos projektų kūrimas ir jų įgyvendinimas eteryje, reklamos tekstų kūrimas radijo ir soc. medijų platformoms.

  • UAB „Trendmark – media planavimo ir pirkimo agentūra MEDIACOM.

 Atsakomybės: OOH ir BTL standartinių bei inovatyvių projektų organizavimas, klientų soc. medijų platformų vystymas: situacijos analizė, strategijos paruošimas, turinio kūrimas,        reklamos pirkimas.

  • UAB „Big Idea” – integruotos komunikacijos agentūra HAVAS BALTICS.

Atsakomybės: kliento poreiko analizė, užduoties kūrybiniam sprendimui parengimas, kūrybinio proceso valdymas, sprendimo įgyvendinimas, rezultatų analizė.

  • Agentūra „Marketingo valdymas“ – laisvai samdoma įvairaus pobūdžio tekstų kūrėja
Išsilavinimas
  • Lietuvos edukologijos universitetas: Lietuvių kalbos filologijos bakalauras.
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla: Ekonomikos fakultetas, Reklamos kampanijų organizavimo profesinis bakalauras.
  • Kvalifikacijos kėlimo kursai: Space Doctors – „Semiotics: A user´s quide to seeing differently“.

 

Valdymo sritys
  • Viešųjų ryšių tekstai.
  • SEO tekstai.
  • Tekstų įvairiomis temomis kūrimas: tinklaraščiui, svetainei ir pan.
  • Reklaminių tekstų kūrimas: radijo klipui, TV klipui.
  • Reklaminių šūkių kūrimas.
  • Produktų pavadinimų kūrimas.
  • Produktų/paslaugų aprašymas.
  • Tekstų redagavimas.
Gyvenimo tiesos, kuriomis vadovaujuosi:
  • Jeigu lauksime dar vienos atvejo analizės, galėsim sukurti šaunią kopiją. Bėda tik ta, kad visi jau bus įsigiję originalą.
  • Netiesa, kad žmonės neskaito tekstų. Skaito, bet tik tuos, kurie turi vertę.
  • Juk yra skirtumas tarp užrašų KREPŠIAI PIRKINIAMS ir GRIEBK KREPŠĮ: TUŠČIOMIS RANKOMIS PATOGIAU RINKTIS PREKES!
  • Bet kurioje situacijoje yra du klausimai: KODĖL ir KODĖL GI NE. Aš dažniausiai pasirenku antrą. Dar nenuvylė.