
AKVILĖ ŠATAITĖ
/ KOMUNIKACIJOS BEI TURINIO KŪRIMO SPECIALISTĖSusipažinkime. Aš AKVILĖ ir galiu Jums padėti kuriant turinį – nuo reklamos tekstų iki įvairaus pobūdžio straipsnių.
Darbinė patirtis
Darbinė patirtis
- UAB „Tango reklama“ – radijjo stočių RADIOCENTRAS, ZIP FM, RUSSKOJE RADIO BALTIA, RELAX FM ir ROCK FM užsakomosios reklamos skyrius.
Atsakomybės: nestandartinių radijo reklamos projektų kūrimas ir jų įgyvendinimas eteryje, reklamos tekstų kūrimas radijo ir soc. medijų platformoms.
- UAB „Trendmark” – media planavimo ir pirkimo agentūra MEDIACOM.
Atsakomybės: OOH ir BTL standartinių bei inovatyvių projektų organizavimas, klientų soc. medijų platformų vystymas: situacijos analizė, strategijos paruošimas, turinio kūrimas, reklamos pirkimas.
- UAB „Big Idea” – integruotos komunikacijos agentūra HAVAS BALTICS.
Atsakomybės: kliento poreiko analizė, užduoties kūrybiniam sprendimui parengimas, kūrybinio proceso valdymas, sprendimo įgyvendinimas, rezultatų analizė.
- Agentūra „Marketingo valdymas“ – laisvai samdoma įvairaus pobūdžio tekstų kūrėja
Išsilavinimas
- Lietuvos edukologijos universitetas: Lietuvių kalbos filologijos bakalauras.
- Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla: Ekonomikos fakultetas, Reklamos kampanijų organizavimo profesinis bakalauras.
- Kvalifikacijos kėlimo kursai: Space Doctors – „Semiotics: A user´s quide to seeing differently“.
Valdymo sritys
- Viešųjų ryšių tekstai.
- SEO tekstai.
- Tekstų įvairiomis temomis kūrimas: tinklaraščiui, svetainei ir pan.
- Reklaminių tekstų kūrimas: radijo klipui, TV klipui.
- Reklaminių šūkių kūrimas.
- Produktų pavadinimų kūrimas.
- Produktų/paslaugų aprašymas.
- Tekstų redagavimas.
Gyvenimo tiesos, kuriomis vadovaujuosi:
- Jeigu lauksime dar vienos atvejo analizės, galėsim sukurti šaunią kopiją. Bėda tik ta, kad visi jau bus įsigiję originalą.
- Netiesa, kad žmonės neskaito tekstų. Skaito, bet tik tuos, kurie turi vertę.
- Juk yra skirtumas tarp užrašų KREPŠIAI PIRKINIAMS ir GRIEBK KREPŠĮ: TUŠČIOMIS RANKOMIS PATOGIAU RINKTIS PREKES!
- Bet kurioje situacijoje yra du klausimai: KODĖL ir KODĖL GI NE. Aš dažniausiai pasirenku antrą. Dar nenuvylė.