Simona Vaičienė

Simona Vaičienė

/ Marketingo specialistas | VILNIAUS regionui

Turiu sukaupusi didelį praktinį interneto projektų valdymo bagažą, puikiai susipažinusi su žiniasklaidos virtuve.

Esu orientuota į tikslą ir rezultatą. Laikausi principo, kad kiekvienos įmonės, produkto rinkodara turi ne tik specifinių subtilybių, bet ir panašumų.


Darbinė patirtis

Profesinė patirtis – 10 metų marketingo srityje

  • Vadovaudama “Valstiečių laikraščio” marketingo departamentui daugiausia dirbau su įmonės, produkto įvaizdžio formavimu, rinkodaros strategijų kūrimu, įvairių rinkodaros priemonių panaudojimu ir pritaikymu, pardavimų skatinimu. Bendradarbiavimas su partneriais, žiniasklaida, derybos – darbo dalis.
  • Produktų valdymo patirtį įgijau dirbdama UAB “Mineraliniai vandenys” vynų skyriuje. Čia didžiausią darbo dalį sudarė produktų skaičiai (pardavimų analizės, biudžetai, kainodara) bei ilgalaikių, metinių, produkto įvedimo marketing strategijų, planų rengimas, įgyvendinimas, efektyvumo analizavimas, tikslingų ir efektyvių rinkodaros priemonių parinkimas. Taip pat svarbią darbo dalį sudarė bendradarbiavimas bei derybos su Lietuvos ir užsienio partneriais.
Išsilavinimas
  • Vilniaus Gedimino technikos universitetas verslo vadybos bakalauras, marketingo specialybė;
  • Lodzės universitetas (Lenkija) marketingo studijos;
  • Vilniaus Gedimino technikos universitetas verslo vadybos magistras, tarptautinio verslo specialybė.
Valdymo sritys
  • Rinkos tyrimas;
  • Strateginis marketingo planas, marketingo planas;
  • Marketingo veiksmų planas;
  • Įmonės, prekės ženklo, produkto įvaizdžio formavimas;
  • Prekės ženklo vystymas, produktų valdymas;
  • Produktų įvedimas į rinką;
  • Marketingo priemonių parinkimas (online/ offline, ATL/ BTL, socialinė medija), efektyvumo analizavimas;
  • Viešieji ryšiai, įmonės vidinė, išorinė komunikacija;
  • Marketingo biudžeto formavimas;
  • Marketingas internete: SEO, turinio marketingas, web reklama, naujienlaiškiai, socialinė medija, puslapio statistikos analizė;
  • Interneto puslapių skaitytojų pritraukimas, efektyvumo analizavimas.
Gyvenimo tiesos, kuriomis vadovaujuosi:
  • Jei tariatės žiną viską, tai niekada nieko nauja ir nesužinosite.;
  • Galvokite apie dalykus, kurių trokštate, o ne apie tai, ko bijote. Tokia yra šiuolaikinio verslo sėkmės sąlyga;
  • Darbas be vizijos yra kančia, vizija be darbo – košmaras;
  • Specialistas  yra žmogus, savo siauroje veiklos srityje padaręs visas įmanomas klaidas.