Patarimai Facebook administravimui

5 būdai, kaip padidinti organinį pasiekiamumą Jūsų facebook postų

Turbūt jau žinote, kad Facebook pasiekiamumas yra nukritęs. Tai yra tiesa – tam tikru mastu jis sumažėjęs.

Jūs turite dirbti prie savo puslapio pasiekiamumo, todėl, kad kuo didesnį organinį pasiekiamumą Jūs turėsite, tuo daugiau Jūsų puslapį skaitys, tuo daugiau susidomėjimo bus ir tuo daugiau iš Jūsų pirks. Nei vienas nenori investuoti savo laiko į Facebook puslapio valdymą ir suprasti, kad buvo šaudyta iš tuščių kulkų.

Štai ką galite daryti jau šią savaitę, kad pasididintumėte  savo postų matomumą:

  • Dalinkitės postu ne piko metu.  Tai labai paprastai ir nereikalauja jokių esminių pakeitimų. Tiesiog savo skelbimą skelbkite skirtingais laikais. Tiksliau, tuo laiku, kai facebook‘e nėra piko ir tiesiog bus mažesnė konkurencija tada. Buvo atlikti bandymai ir paaiškėjo, kad efektyviau paskelbti savo postą tada, kai nėra prisijungę dauguma Jūsų puslapio fanų. Beveik visus kartus posto pasiekiamumas buvo didesnės ne piko metu, nei piko. Kodėl? Tai pakankamai logiška. Puslapio savininkas gero turinio postą patalpino tada, kai buvo mažiau konkurencijos ir tai susiveikė. Taigi, pabandykite skelbti naujienas kai yra mažiau prisijungusių Jūsų fanų. Turėsite mažiau konkurencijos savo turiniui. Kai žinosite, kada yra geriausias metas kalbėti apie savo prekės ženklą Facebook‘e, galėsite subalansuoti savo turinio strategiją tarp piko ir ne piko meto.
  • Būkite laiku. Tai padaryti šiek tiek sunkiau, bet tai yra nepaprastai veiksminga. Jei neseniai įvyko kažkoks įvykis – naujiena, incidentas, produkto pristatymas ir t.t. – Jūs turite apie tai parašyti, bet ne per vėlai. Rašykite apie įvykius susijusius su Jūsų produktu, paslauga, prekės ženklu ar pramone. Žmones jau bus pradėję ieškoti to, taigi bus žymiai lengviau pritraukti jų dėmesį. Žinoma, kai kurie iš jų gali tiesiog praleisti Jūsų postą ir visai nesusidomėti. Tačiau dauguma susidomės. Ir būtent taip, jie ras Jus. Taigi, svarbu būti ne tik aktualiems, bet ir laiku pranešti. Postai, kurie yra apie dabartinius įvykius turi didesnį pasiekiamumą.
  • Skelbkite naujienas daug dažniau. Reguliariai skelbti pranešimus yra sunku. Tai yra įsipareigojimas. Tačiau to nauda yra didelė. Netgi jeigu puslapis trumpam buvo miręs, Jūs galite ji atgaivinti. Reikia pradėti toliau skelbti postus ir tai daryti dažnai. Tai paprasta matematika. Kuo daugiau žinučių Jūs turėsite, tuo didesni šansai, kad Jus pamatys ir gausite didesnį pasiekiamumą. Facebook jungia žmones ir puslapius pagal savo reitingavimo algoritmą, jis sugeba pakeisti dalykus dabar ir vėl. Kuo daugiau skelbiate, tuo daugiau galimybių dėl to turite. Ir, žinoma, tokiu būdu Jūs gausite daugiau duomenų, su kuriais galėsite dirbti ir optimizuoti savo unikalią pasiekiamumo strategiją dar labiau.
  • Įkelkite savo pranešimus ne tik į Facebook. Jūsų darbas ne tik skelbti pranešimus, bet ir didinti jų pasiekiamumą. Lengviausias būdas tai padaryti – įdėti tą įrašą į savo blogą ar internetinę svetainę. Jūs nerašote nieko naujo, tiesiog kalbate apie tai, ką jau padarėte. Jūs pritrauksite daugiau lankytojų į savo puslapį ir taip padidės pasiekiamumas Facebook‘e. Pasistenkite, kad įdėti postai būtų aktualūs. Jeigu savo bloge rašote apie Facebook reklamas, tai šia tema postas Facebook turi prasmę. Tačiau jeigu Facebook‘e dedate postą apie savo atostogas ir norite, kad tas postas atsidurtų Jūsų pramonės inžinerijos svetainėje, tai būtų pakankamai keista. Kaip premiją, posto įkėlimas kitur, visada yra puikus būdas gauti daugiau like‘ų. Taigi, gaukite didesnį pasiekiamumą dėdami savo Facebook postus į savo svetainę ar blogą.
  • Rašykite įtikinamus pranešimus. Taip visada turėtų būti, bet tai gali būti sunku padaryti. Yra daugiau nei keli postų tipai. Ir ne visada aišku, kuris yra geriausias ir kodėl. Viskas gali priklausyti nuo laiko ir specifikos. Viską išbandyti pačiam yra sudėtinga, todėl yra sukuriami straipsniai apie tai, kaip savo postais didinti Facebook vartotojų dalyvavimą. Kad taupytume Jūsų laiką, pateikiame keletą geriausių postų, kurie gauna daugiausia organinio pasiekiamumo:
    • Postai apibūdinantys nostalgiją.
    • Postai, kurie prašo pažymėti ką nors, ką pažįsti.
    • Postai, kurie klausia įdomių klausimų.
    • Postai, kurie meta iššūkį savo fanams.

Taigi, išmėginkite Facebook patikrintus postų tipus pirmiausiai, o po to išsiaiškinkite, kas labiausiai patraukia Jūsų unikalios auditorijos dėmesį.

Organinis pasiekiamumas dar nėra miręs, bet Facebook tapo daug didesnė, užimtesnė vieta dabar. Tačiau eksperimentuodami su savo postais, o po to pasinaudoję Facebook analizavimo įrankiu galite gauti daug naudingos informacijos ir suprasti, kaip didinti savo pasiekiamumą ir fanų skaičių.

'

MARKETINGO SPECIALISTŲ KOMANDOS NUOMA

POPULIARIAUSIAS MARKETINGO PASLAUGŲ PAKETAS

Sužinoti daugiau

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis