Facebook Reklama

Facebook administravimas:

  • Esamos paskyros auditas arba jei tokios dar nėra – sukūrimas.
  • Vizualų stiliaus parinkimas.
  • Maketų gamyba (foto parinkimas, jei neturite savų nuotraukų, logotipo, teksto uždėjimas).
  • Susipažinimas su veikla.
  • Plano sudarymas mėnesiui.
  • Facebook Ads kampanijų reklamos kūrimas.
  • Facebook retargetingas.
  • Facebook pixelio įdiegimas arba patikrinimas.
  • Facebook biudžeto planavimas.
  • Efektyvumo analizavimas.
  • Paslaugų vertė – 650 €.

P.S. Į kainą neįskaičiuota  mokamos reklamos pirkimas.

FACEBOOK ADS AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS FACEBOOK AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruotis

 

Kaip atrodo Facebook ADS kampanijų kūrimas?

  1. Sales funnel. Pirmiausia reklama rodoma šaltiems klientams, t.y. facebook vartotojams, kurie nieko nežino apie Jūsų produktą, vėliau atrenkami žmonės, kurie susidomėjo reklama. Viskas rodoma tik šiltiems klientams, kurie jau pasirodė susidomėjimą Jūsų produktu. Reklama, kuri rodoma jau žmonėms, kurie parodė bent kažkokį susidomėjimą yra žymiai efektyvesnė ir pigesnė, tai vadinamas retargetingas. Atmetant šaltus klientus ir reklamą rodant tik šiltam klientui, reklamos kaina sumažėja, o atsiperkamumas padidėja.
  2. Facebook Ads kampaniju reklamos kūrimas, tekstų kūrimas (vizualas + tekstas (copy writting). Facebook Ads specialistas įsigilina į kliento veiklą ir jo tikslinę auditoriją. Yra išgryninamas konkurencinis pranašumas, išsiaiškinami klientų „pain points“ ir „salės points“. Rašomi tekstai ir parenkami vizualai, kurie geriausiai galėtų sudominti potencialų klientą.
  3. Facebook pixelio įdiegimas arba patikrinimas. Paleidžiamas teisingas facebook pixelis. Jeigu nėra pixelio arba jis netvarkingas, tuomet neveikia facebook reklama ir rodoma neteisinga informacija.
  4. Facebook biudžeto planavimas. Facebook reklamai per mėnesį reiktų išleisti mažiausiai – 300 €, optimaliausias variantas – 500 €, tuomet juntama didžiausia grąža.

P.S. norint, kad Facebook reklama atsipirktų, būtina turėti tvarkingą internetinę svetainę. Tinklapio korekcijų rekomendacijas gali suteikti agentūros MARKETINGO VALDYMAS marketingo specialistai.

Vieta, kur Vizija tampa Strategija!

Agentūra “MARKETINGO VALDYMAS” – yra komanda, kuri dirba universaliai, pasinaudodama savo kompetencijomis bei suteikdama savo klientams įvairiapusišką naudą ir informuodama juos apie naujoves bei teikianti marketingo paslaugas.

 

Facebook reklamų kampanijų struktūra (Sales funnel):

  1. Top of the funnel (šalta auditorija).

Geriausiai veikia 3 kampanijų tipai šiai auditorijai:

  • PPE,
  • Video views,
  • Conversions.

Šaltai auditorijai svarbiausiai iškomunikuoti Jūsų verslo vertybes, kaip pradėjote verslą, naudoti story telling.

Kokie gali būti naudojami įrašai:

  1. Top 5 produktai
  2. Blogo straipsniai
  3. Antraštinis masalas, kurie skatintų paspausti postą (linksmi video, mitai, diskusijas keliančios nuotraukos ir pan.) (angl. clickbait).
  4. Viešųjų ryšių straipsniai.

2. Middle of the funnel (tie, kurie atėjo į produkto puslapį, bet išėjo).

Ši kampanija yra skaidoma į tam tikrus laiko intervalus:

  • 1-3;
  • 3-7;
  • 7-14;
  • 14-30;
  • 30-50;
  • 50-80 dienos

Reklamos kampanijomis bus pasakoma daugiau apie produktą, rodomi unboxing video, kitų klientų atsiliepimai, produkto nauda. Visos šios kampanijos tikslas – įtikinti žmogų, kodėl jam verta pirkti Jūsų produktą.

Reklamos kampanija skirstoma į tam tikrą skaičių dienų, tam, kad stipriau įtikintumėme klientą pirkti. Pvz. 3 dienas jam rodome daugiau informacijos apie produktą, kitas 3 dienas – unboxing video, jau po 7 dienų – kitų klientų atsiliepimus, po 14 dienų – produkto naudą ir t.t., kol galiausiai įtikiname vartotoją.

  1. Bottom of the funnel (žmonės, kurie įsidėjo prekę į krepšelį, bet nepirko).

Vyksta optimizavimas konversijom, taip pat įskaidant reklamos maketus į tam tikrus dienų intervalus. Vėl rodami klientų atsiliepimai, apžvalgos, unboxing video, sukuriamos nuolaidos ar specialūs pasiūlymai, sugalvojamos dovanas perkant iš Jūsų parduotuvės.

Šios reklamos tikslas – susigražinti klientą, kuris jau norėjo pirkti, bet jam kažkas sutrukdė.

Taigi, turite nusistatyti savo Facebook ads kampanijos tikslą, ar norite pritraukti naujus klientus, ar išlaikyti esamus.

Daugelis elektroninių parduotuvių pamiršta, kad ne tik nauji klientai generuoja pajamas, tačiau ir senieji. Be to senuosius klientus yra žymiai lengviau išlaikyti, nes surasti naują.

Siūlome Jums paslaugą, kaip išlaikyti esamus klientus, t.y. esamų klientų monetizavimas (angl. backend).

  1. Bounce back

Tai pardavimo strategija, kai pardavėjas suteikia galimybę pirkti susijusius produktus ar paslaugas, dažnai vieninteliam tikslui – padidinti pardavimą (angl. up-selling). Pavyzdžiui:

  • Gauk 20% nuolaidą, jeigu pirksi X prekę dabar.
  • Pirk dar vieną prekę ir gausi nemokamą siuntimą.
  1. Thank you kampanija

Ši kampanija labai gerai pasiteisina mūsų klientams. Tai yra, kaip po 7 dienų nuo pirkimo, klientui parodama žinutė su padėka, jog pirko kažką iš Jūsų. Taip pat, galima parašyti, kad paliktų atsiliepimą apie Jus.

  1. Up-selling’as

Rodysime reklamą tiems, kurie kažką pirko iš Jūsų.

     7. Stacking kampanija

Po kliento apsipirkimo, praėjus tam tikram laikotarpiui, galima padaryti tik jiems skirtas nuolaidas. Pavyzdžiui:

  • Po30-40 dienų – pirk X dabar ir gauk 10% nuolaidą.
  • Po 40-50 dienų – pirk X dabar ir gauk 15% nuolaidą.
  • Po 50-60 dienų – pirk X dabar ir gauk 20% nuolaidą.
  1. VIP kampanija

Juk sakoma, jog 20% klientų sudaro 80% visų parduotuvės pirkimų. Tad vertėtų segmentuoti tuos 20% klientų ir rodyti jiems VIP pasiūlymus, dovanas už lojalumą, netgi siųst asmeninius emailus, dovanoti nemokamą pristatymą ir pan.

  1. Please come back

Žmonėms, kurie nepirko paskutines 60-90 dienų, rodysime žinutes su kvietimu sugrįžti: „Pasiilgome Jūsų“, „Turime naujų produktų, kurie Jums galėtų patikti“.

FACEBOOK ADS AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS FACEBOOK AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruotis